۷۳۳۹۵۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

حاجی‌بابایی: افراطیون مجلس در اقلیت هستند

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس عصاره فضایل ملت است، در محیط‌هایی مانند دانشگاه و مجلس نظرات متفاوتی وجود دارد و بدیهی است که به دنبال آن عکس‌العمل افراد هم متفاوت خواهد بود، اما من اگر بخواهم با لایحه یا در کل موضوعی مخالفت کنم این روش‌ها را نمی‌پسندم و از آن‌ها استفاده نمی‌کنم، در عین حال نمی‌توانم افرادی که این رفتار‌ها را نشان داده‌اند محکوم کنم چراکه نظر شخصی و استدلال آن‌ها است.

خبرگزاری ایلنا: رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس عصاره فضایل ملت است، در محیط‌هایی مانند دانشگاه و مجلس نظرات متفاوتی وجود دارد و بدیهی است که به دنبال آن عکس‌العمل افراد هم متفاوت خواهد بود، اما من اگر بخواهم با لایحه یا در کل موضوعی مخالفت کنم این روش‌ها را نمی‌پسندم و از آن‌ها استفاده نمی‌کنم، در عین حال نمی‌توانم افرادی که این رفتار‌ها را نشان داده‌اند محکوم کنم چراکه نظر شخصی و استدلال آن‌ها است.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس عصاره فضایل ملت است، در محیط‌هایی مانند دانشگاه و مجلس نظرات متفاوتی وجود دارد و بدیهی است که به دنبال آن عکس‌العمل افراد هم متفاوت خواهد بود، اما من اگر بخواهم با لایحه یا در کل موضوعی مخالفت کنم این روش‌ها را نمی‌پسندم و از آن‌ها استفاده نمی‌کنم، در عین حال نمی‌توانم افرادی که این رفتار‌ها را نشان داده‌اند محکوم کنم چراکه نظر شخصی و استدلال آن‌ها است.

حمیدرضا حاجی بابایی در خصوص تندروی‌های برخی جریانات و بعضی از نمایندگان در برخورد با مسائل ملی کشور و لوایحی مانند FATF اظهار کرد: من در رابطه با اتفاقات قبل از این لایحه که حاشیه ساز هم شد با این نوع رفتار‌ها مخالفت کردم، قبل از حواشی اخیر این لایحه هم من بار دیگر در مورد تقدیم نسخه برجام به هیئت رئیسه به طور نمادین و آتش زدن پرچم در مجلس، تذکر داده بودم.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه با افراط و تفریط مخالف است و اصولا مجلس هم محلی برای افراط و تفریط نیست، افزود: رفتار‌های دوستان در مجلس ارتباطی با فراکسیونی که در آن حضور دارند، ندارد. درواقع رئیس فراکسیون از هیچ یک از این اقدامات اطلاع نداشته و مصوبه فراکسیونی هم نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از نمایندگان به ذوق و سلیقه خود رفتار‌هایی را نشان می‌دهند که بعضا فکر می‌کنند مثبت است و یا نتیجه مثبتی دارد، البته شاید برخی از آن‌ها هم نتایج مثبت داشته باشد، اما در مجموع من با رفتار‌هایی که از سر ذوق و هیجان و افراط و تفریط شکل می‌گیرد مخالفم و بیان و استدلال را ترجیح می‌دهم. رفتار‌های اخیر هم مصوبه فراکسیونی نبوده است.

نماینده مردم مریانج و همدان تصریح کرد: مجلس عصاره فضایل ملت است، در محیط‌هایی مانند دانشگاه و مجلس نظرات متفاوتی وجود دارد و بدیهی است که به دنبال آن عکس العمل افراد هم متفاوت خواهد بود، اما من اگر بخواهم با لایحه یا در کل موضوعی مخالفت کنم این روش‌ها را نمی‌پسندم و از آن‌ها استفاده نمی‌کنم، در عین حال نمی‌توانم افرادی که این رفتار‌ها را نشان داده اند محکوم کنم چراکه نظر شخصی و استدلال آن‌ها است.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که اگر این رفتار‌ها بعضا تبعاتی داشته باشد که متوجه مردم باشد، لازم است فراکسیون و ریاست مجلس چه واکنشی نشان دهند، گفت: از اول شروع به کار مجلس تا به امروز این رفتار‌ها بوده است و البته اقلیت خاصی هم این رفتا‌ها را تکرار می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا آئین‌نامه داخلی مجلس در خصوص بعضی رفتار‌های هیجانی نمایندگان ناقص است، گفت: هیئت رئیسه مجلس هم در بسیاری موارد در جهت نقض قانون و آئین نامه داخلی مجلس عمل می‌کند، نمایندگان هم به همین شکل عمل می‌کنند.

نماینده همدان افزود: آئین نامه به طور مشخص به انجام دادن یا ندادن این رفتار‌ها اشاره نکرده است و اگر می‌خواهند این رفتار‌ها خلاف آئین نامه واقع شود باید قانونی مصوب کنند که براساس آن انجام رفتار‌های این چنینی خلاف آیین‌نامه باشد. در مجموع طبیعت مجلس تفاوت در افکار و عملکرد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولي همين اقليت قدرتش خيلي خيلي بيشتر از اكثريت ه درست مثل جامعه ي خودمون

    • همدانیها

      همشهری عزیز
      نماینده محترم ما در مجلس
      از شما توقع داریم و میخواهیم و مطالبه داریم
      دست در دست اقای خجسته در مجلس بدنبال مفاسد باشید اقای خجسته نام 31 مفسد اقتصادی را لیست کرده اند که به قوه قضاییه ارجاع دادند همچنین لیست خودروهای وارداتی قاچاق
      از شما نماینده محترم توقع است تا این موضوع را
      جهت حصول نتیجه پیگیری کنید
      بنده بعنوان نماینده یک خانواده 50 نفره از شما
      می خواهیم و مطالبه داریم
      ممنون
      و متشکریم

    • سرباز وطن

      فعلاً که همه تصمیمات را همین اقلیت های مجلس میگیرند و اکثریت کار يه ای نیستند

    • مهدی

      شما هر روز خودتون را میشمارید ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج