۷۳۴۱۰۰
۵ نظر
۵۰۱۶
۵ نظر
۵۰۱۶
پ

مسابقه ای با اجرای حمید گودرزی

«سیزده شمالی» جایگزین «شهرزاد» می‌شود

«سیزده شمالی» عنوان مسابقه ای به کارگردانی علیرضا امینی است که تیر و مرداد سال گشذته تصویربرداری آن انجام شد و پیش از این قرار بود در اسفند سال گذشته توزیع شود که به تیرماه موکول شد.

بانی فیلم: مسابقه «سیزده شمالی» از ۴ تیر در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. پس از پایان پرحاشیه «شهرزاد» یک مسابقه خانگی جایگزین آن می شود.

«سیزده شمالی» جایگزین «شهرزاد» می‌شود

«سیزده شمالی» عنوان مسابقه ای به کارگردانی علیرضا امینی است که تیر و مرداد سال گشذته تصویربرداری آن انجام شد و پیش از این قرار بود در اسفند سال گذشته توزیع شود که به تیرماه موکول شد. این مسابقه بین دو گروه a , b برگزار می شود که دو گروه از بازیگران آقا و خانم به مصاف هم می روند.

کامبیز دیرباز، محمد رضا هدایتی، هادی کاظمی و امیرحسین آرمان در یک گروه قرار دارند و لیلا اوتادی، سحر قریشی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری در یک گروه دیگر قرار دارند.

این در حالی است که سارا منجزی به عنوان نریتور در این مسابقه حضور دارد و حمید گودرزی اجرای این مسابقه را برعهده دارد. ضمن اینکه مهدی طارمی، سینا شعبانخانی و برادران هادی کاظمی مهمان این مسابقه شدند.

رقابت در این مسابقه کمدی که فضای فانتزی دارد، براساس توانایی فیزیکی و جسمانی و دانش و هوش انجام می شود و در ۹ قسمت در بهشهر و خارج از فضای استودیو تولید شده است. گرچه پیش تولید فصل دوم این مسابقه نیز با عنوان «سیزده جنوبی» در حال انجام است و احتمالا توسط علیرضا امینی کارگردانی خواهد شد.

عوامل اصلی این مسابقه عبارتند از: کارگردان: علیرضا امینی، نویسنده: هادی دیباجی، تهیه کننده: رضا جاپلقی، سرمایه گذار: محمدرضا صدری مهر، تدوین: زهره احمدی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هانیه

      بسیار هم مزخرف هست و خواهد بود. فکر نکنید هر فیلم پیش افتاده با بازیکنان پول دوست جای شهرزاد را بگیرد. دقیقا مثل گلشیفته. که طرف یک میلیارد برای بازی گرفت و پناه بر خدا که چقدر افتضاح بود. دقیقا میدانم هر کس که چند هفته خریدند. و واقعا پشیمان شدند

    • هانیه

      بسیار هم مزخرف هست و خواهد بود. فکر نکنید هر فیلم پیش افتاده با بازیکنان پول دوست جای شهرزاد را بگیرد. دقیقا مثل گلشیفته. که طرف یک میلیارد برای بازی گرفت و پناه بر خدا که چقدر افتضاح بود. دقیقا میدانم هر کس که چند هفته خریدند. و واقعا پشیمان شدند

    • فهیمی

      در کل سحر قریشی توهر برنامه یا فیلم با کسی که باهاش وارد رابطه است رو میاره!! مثل امید علومی که اون زمان باهم بودن تویه فیلم مشترکن بازی کردن(دریاکنار). درصورتیکه علومی خواننده است. الانم که با طارمی خواسته خودی نشون بده تواین برنامه. واقعا مسخره اس

    • بدون نام

      چه موجودات نچسبی هم توش بازی می کنند

    • به هانیه

      گلیشفته خوب یود باابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج