۷۳۴۲۳۴
۱ نظر
۵۰۲۳
۱ نظر
۵۰۲۳
پ

بعد از اعلام انصراف شبکه فاکس

نتفلیکس ادامه سریال «لوسیفر» را می‌سازد

شبکه نتفلیکس اعلام کرده تهیه و تولید فصل چهارم سریال «لوسیفر» را بر عهده گرفته است. این در حالی است که ماه مه گذشته، شبکه تلویزیونی فاکس که پخش این فانتزی پلیسی معمایی را بر عهده داشت، از منتفی شدن ساخت ادامه «لوسیفر» خبر داد.

آی ‌سینما به نقل از ورایتی: شبکه نتفلیکس اعلام کرده تهیه و تولید فصل چهارم سریال «لوسیفر» را بر عهده گرفته است. این در حالی است که ماه مه گذشته، شبکه تلویزیونی فاکس که پخش این فانتزی پلیسی معمایی را بر عهده داشت، از منتفی شدن ساخت ادامه «لوسیفر» خبر داد. پنجاه و هفتمین قسمت (قسمت پایانی فصل سوم) این سریال اواخر ماه مه ۲۰۱۸ روی آنتن رفت. پخش فصل سوم از اکتبر گذشته آغاز شده بود.

نتفلیکس ادامه سریال «لوسیفر» را می‌سازد

پلتفرم آنلاین نتفلیکس به دنبال منتفی شدن پخش «لوسیفر» به عنوان محصول استودیوی تلویزیونی برادران وارنر، تولید و پخش این سریال پلیسی را بر عهده گرفته است. از زمان اعلام خبر منتفی شدن پخش «لوسیفر» از شبکه فاکس، هواداران پروپاقرص این سریال با انتشار پی در پی هشتگ «لوسیفر را نجات دهید» خواهان ادامه تولید سریال محبوب‌شان شدند.

ظاهرا یکی از عواملی که به پیچیده‌تر شدن شرایط ساخت ادامه این سریال دامن زده بود، مالکیت کمپانی هولو در رابطه با حق پخش این سریال در سامانه‌های «وی او دی» بوده است.

جو هندرسن یکی از سازندگان این سریال 43 دقیقه‌ای به محض اعلام خبر ادامه یافتن سریال، در توییتی از تلاش هواداران «لوسیفر» قدردانی کرده است.

هندرسن توییت کرده است: «ازتون ممنونم ازتون ممنونم از همه شما هواداران لوسیفر ممنونم. شما باعث شدید ما برگردیم. کار شما بود. پس آسوده‌خاطر باشید و یک نفس راحت بکشید و قدری یخ روی اون انگشت‌هایی بذارید که توفان هشتگ به راه انداختند ... »

این اولین بار نیست که نتفلیکس یکی از تولیدات استودیوی تلویزیونی وارنرها را از خطر توقف و نابودی نجات می‌دهد. پیش از این، نتفلیکس سریال وسترن «لانگمایر» را که بعد از سه فصل به بن‌بست رسیده بود از خطر توقف تولید نجات داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پردیس

      واااای هورا این سریال عالیه پر از خلاقتیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج