adexo3
۷۳۵۷۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هالگریمسون: عجیب است که هنوز شانس داریم

سرمربی تیم ملی ایسلند پس از شکست شاگردانش مقابل نیجریه اعتراف کرد که باقی ماندن تیم او در کورس صعود به مرحله حذفی عجیب است.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی ایسلند امشب (جمعه) در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با نتیحه ۲ بر صفر مقابل نیجریه تن به شکست داد و با یک امتیازی که از اولین بازی خود - تساوی یک بر یک مقابل آرژانتین داشت - به رده سوم جدول گروه D‌ سقوط کرد. با این حال ایسلندی‌ها هنوز این شانس را دارند که با پیروزی در بازی آخرشان مقابل کرواسی که صعودش قطعی شده، به دور بعد راه پیدا کنند و همین موضوع حیرت هایمر هالگریمسون، سرمربی ایسلندی‌ها را درپی داشت.

هالگریمسون گفت: این یک واقعیت عجیب است که ما هنوز در کورس صعود هستیم. ما فکر نمی‌کردیم که در این جام جهانی قرار است بدون شکست صعود کنیم و هضم شکست‌ها هم همیشه سخت هستند. با این حال ما فقط باید کرواسی را شکست دهیم که مطمئن به زبان آوردن آن از انجام دادنش بسیار آسان‌تر است.

هالگریمسون: عجیب است که هنوز شانس داریم

وی اظهار داشت: در 4 سال اخیر 4 بار مقابل کرواسی بازی کرده‌ایم و قبلاً هم گفته‌ بودم که ما شبیه زن و شوهری هستیم که سعی دارند از هم جدا شوند و طلاق بگیرند اما همیشه سر راه هم قرار می‌گیرند. کروات‌ها در این جام دو بازی واقعاً خوب داشته‌اند که دومی یک نمونه بارز برای اثبات قدرت‌شان بود (برد 3 بر صفر مقابل آرژانتین) اما این موضوع از طرفی به ما اعتماد به نفس می‌دهد چون در مرحله مقدماتی که با آنها همگروه بودیم، بالاتر و در رده نخست صعود کردیم و یک بار هم آنها را در ایسلند شکست داده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج