۷۳۵۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حذف «اسکنر عنبیه» از سامسونگ گلکسی S۱۰

بر اساس اخبار رسیده، سامسونگ قصد دارد تکنولوژی «اسکنر عنبیه» را کنار بگذارد و به این ترتیب گوشی «نوت ۹» آخرین نسل از گلکسی ها خواهد بود که تکنولوژی اسکنر عنبیه را در اختیار داشت...

برترین ها - ترجمه از احمد محمدی: با وجود اینکه تا عرضه گوشی های گلکسی S۱۰ و S۱۰ Plus به بازار مدت زمان کمی باقی مانده است و احتمالا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ راهی بازار خواهند شد، رسانه کره ای زبان «The Bell» اطلاعات جالبی در مورد پرچمداران سامسونگ دارد.

حذف «اسکنر عنبیه» از سامسونگ گلکسی S۱۰

بر اساس اخبار رسیده، سامسونگ قصد دارد تکنولوژی «اسکنر عنبیه» را کنار بگذارد و به این ترتیب گوشی «نوت 9» آخرین نسل از گلکسی ها خواهد بود که تکنولوژی اسکنر عنبیه را در اختیار داشت. البته احتمالا کاربران اندکی از این موضوع ناراحت خواهند شد چرا که تکنولوژی کنونی اسکنر عنبیه سامسونگ کارآمدترین روشی نیست که می توانید برای باز کردن قفل گوشی تان استفاده کنید.

مسلما، تکنولوژی «تشخیص چهره» اپل بسیار دقیق تر و سریعتر است، در حالی که اکثر کاربران همچنان روش «اثر انگشت» قدیمی را ترجیح می دهند. تازه، برخی حتی معتقدند که تکنولوژی «تشخیص چهره» اندروید اندکی راحت تر از کار با اسکنر عنبیه است.

حذف «اسکنر عنبیه» از سامسونگ گلکسی S۱۰

به هر حال، سامسونگ با کنار گذاشتن اسکنر عنبیه، هزینه هایی را که صرف آن می کرد در راه تحقیقات برای تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی به کار خواهد گرفت.

جالب تر این است که کهکشانی های S۱۰ و S۱۰ Plus حسگر اثر انگشت را به عنوان یک ویژگی امنیتی بیومتریک ارائه می دهند. ما قبلا چند گوشی را با تکنولوژی جدید در سال جاری دیده ایم، پس فرض می کنیم که سامسونگ در حال کار بر روی تکرار آن است.

همچنین ممکن است که توانایی سنجیدن فشار خون و ضربان قلب هم به حسگر اثر انگشت افزوده شود که البته تا تحقق این تکنولوژی زمان زیادی نیاز است و معلوم نیست که سامسونگ بتواند آن را در پرچمداران جدید خود ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من اس 4 دارم میخام وقتی اس10 اومد، بخرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج