۷۳۶۹۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جیک جیلنهال، ضد قهرمان بعدی «مرد عنکبوتی»

فیلم بعدی «مرد عنکبوتی» با بازی تام هولاند در نقش ابرقهرمان محبوب مارول و همین‌طور جیک جیلنهال در نقش شخصیت شروری به نام «میستریو» مقابل دوربین می‌رود.

آی ‌سینما: فیلم بعدی «مرد عنکبوتی» با بازی تام هولاند در نقش ابرقهرمان محبوب مارول و همین‌طور جیک جیلنهال در نقش شخصیت شروری به نام «میستریو» مقابل دوربین می‌رود. این پروژه سینمایی که اولین تجربه حرفه‌ای جیلنهال در دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی به شمار می‌رود برای نمایش در سال ۲۰۱۹ آماده می‌شود و تم «خانه» بار دیگر در عنوان این فیلم به چشم می‌خورد.

جیک جیلنهال، ضد قهرمان بعدی «مرد عنکبوتی»

فیلم قبلی «مرد عنکبوتی» با نام «بازگشت به خانه» در سینماها اکران شد و آن‌طور که هولاند در صفحه اینستاگرامش خبر داده فیلم بعدی این مجموعه ابرقهرمانی با عنوان «دور از خانه» (Far From Home) روی پرده خواهد رفت. بازیگر 22 ساله انگلیسی در ادامه پست طنزآمیز اخیرش در این شبکه اجتماعی اشاره کرده با توجه به اتفاقاتی که در فیلم جدید «انتقامجویان» رخ داده، ایده ساخت دنباله «مرد عنکبوتی» قدری ناممکن به نظر می‌رسد؛ البته اگر «جنگ بی‌نهایت» را دیده باشید متوجه استدلال هولاند خواهید شد.

عنوان «دور از خانه» بازتاب‌دهنده این واقعیت است که فیلم بعدی «مرد عنکبوتی» داستان این ابرقهرمان دیوارنورد را برای اولین بار در جایی خارج از نیویورک روایت خواهد کرد و او را در دیگر نقاط دنیا مثلا لندن نشان خواهد داد.

طبق برنامه‌ریزی استودیو سونی و مارول، فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» از پنجم ژوییه 2019 (جمعه 14 تیر 98) در سینماها اکران می‌شود و اولین فیلم «جهان سینمایی مارول» خواهد بود که خط داستان «انتقامجویان 4» را دنبال خواهد کرد. این فیلم با عنوان «جنگ بی‌نهایت» از دو ماه پیش در سینماهای دنیا به نمایش درآمد و در حال حاضر با بیش از دو میلیارد دلار فروش جهانی، چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شمرده می‌شود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، کریس مک‌کنا و اریک سومرز فیلمنامه «دور از خانه» را با همکاری یکدیگر نوشته‌اند. فروش جهانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» از مرز 880 میلیون دلار فراتر رفت و به تثبیت جایگاه هولاند در نقش مرد عنکبوتی/ پیتر پارکر شخصیت محبوب هواداران کتاب‌های مصور مارول کمک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج