۷۳۷۱۰۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

شبکه ای‌ام‌سی تولید سریال «وحشت» را تمدید کرد

شبکه کابلی ماهواره‌ای «ای ام سی» از ادامه ساخت «وحشت» به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات و دن سیمونز خالق این سریال ترسناک خبر داده است. پخش فصل اول این سریال ده قسمتی از اواخر مارس گذشته آغاز شد و تا اواخر ماه مه ادامه داشت.

آی ‌سینما: شبکه کابلی ماهواره‌ای «ای ام سی» از ادامه ساخت «وحشت» به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات و دن سیمونز خالق این سریال ترسناک خبر داده است. پخش فصل اول این سریال ده قسمتی از اواخر مارس گذشته آغاز شد و تا اواخر ماه مه ادامه داشت.

شبکه ای‌ام‌سی تولید سریال «وحشت» را تمدید کرد

مانند سریال «فارگو» خط داستانی فصل دوم «وحشت» (The Terror) هم به کلی با فصل اول متفاوت خواهد بود و اتفاقات آن در محلی جدید رخ خواهد داد. عوامل اجرایی این سریال از جمله تیم تهیه‌کننده اجرایی و گروه بازیگری آن نیز تغییر خواهند کرد.

به نوشته نشریه «کلایدر»، فصل دوم «وحشت» داستان شبحی را روایت می‌کند که در جریان جنگ جهانی دوم جامعه ژاپنی امریکایی ساکن در خانه‌های کالیفرنیای جنوبی را به تسخیر در می‌آورد. الکساندر وو نویسنده و تهیه‌کننده سریال «خون حقیقی» به عنوان خالق فصل دوم «وحشت» قرارداد بسته است.

مکس بورنستاین تهیه‌کننده فیلم‌های «گودزیلا» و «کانگ: جزیره جمجمه» هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در تهیه و تولید فصل دوم محصول ای ام سی مشارکت خواهد داشت.

با این حال، اسکات و دیگر عوامل اجرایی فصل اول از جمله گروه بازیگری در فصل دوم حضور نخواهند داشت. به گفته وو، این بار اغلب عوامل را دورگه‌های آسیایی امریکایی و آسیایی‌ها تشکیل خواهند داد.

داستان فصل اول در سال ۱۸۴۵ می‌گذرد. دو کشتی از پیشرفته‌ترین مدل‌هایی که تا آن زمان در جهان ساخته شده با کلی خدمه و آذوقه، از بندر گرین هارت انگلستان روانه سفری طولانی به قطب شمال می‌شوند. این دو کشتی «Erebus» و «Terror» نام داشتند و فرمانده‌شان کسی نبود جز یکی از بزرگترین کاشفان تاریخ انگلستان یعنی: سر جان فرانکلین. در فصل اول این سریال بازیگرانی مثل جرد هریس، توبیاس منزیس، پل ردی و آدام ناگایتیس بازی کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج