۷۳۷۵۹۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

قرارداد کیدمن با آمازون برای تولید فیلم و سریال

نیکول کیدمن به نمایندگی از کمپانی فیلمسازی «بلاسم فیلمز» قرارداد اولیه‌ای را با «آمازون استودیوز» امضا کرده است. بر مبنای این توافق‌نامه، کیدمن با همکاری این کمپانی دیجیتال که رقیب اصلی نتفلیکس در دنیای آنلاین شمرده می‌شود، محتوای سینمایی و تلویزیونی تهیه و تولید خواهد کرد.

آی ‌سینما: نیکول کیدمن به نمایندگی از کمپانی فیلمسازی «بلاسم فیلمز» قرارداد اولیه‌ای را با «آمازون استودیوز» امضا کرده است. بر مبنای این توافق‌نامه، کیدمن با همکاری این کمپانی دیجیتال که رقیب اصلی نتفلیکس در دنیای آنلاین شمرده می‌شود، محتوای سینمایی و تلویزیونی تهیه و تولید خواهد کرد.

قرارداد کیدمن با آمازون برای تولید فیلم و سریال

نشریه ورایتی به نقل از مدیر آمازون استودیوز گزارش داده نیکول کیدمن به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده بهترین گزینه ممکن برای همکاری در این زمینه است، چرا که اهمیت تمرکز بر تولید سریال‌های تلویزیونی اعتیادآور، سرگرم‌کننده و جذاب را درک می‌کند و همچنین با فیلم‌های سینمایی که رگ خواب مخاطبان سینما را به دست می‌گیرند، آشنایی کافی دارد.

کیدمن هم از همکاری با این پلتفرم آنلاین ابراز هیجان کرده و گفته هدف او و کمپانی‌اش تولید محتوای سرگرم‌کننده و پراهمیت در پلتفرم‌های مختلف است.

مینی سریال موفق «دروغ‌های کوچک بزرگ» که به عنوان محصول شبکه تلویزیونی اچ بی او روی آنتن رفته، با سرمایه‌گذاری کمپانی کیدمن تهیه و تولید شده است. ستاره 51 ساله هالیوود که علاوه بر تهیه‌کنندگی، در نقش یکی از شخصیت‌های محوری سریال نیز ظاهر شده، تهیه‌کنندگی فصل دوم آن را نیز بر عهده دارد. سال گذشته، کیدمن به خاطر ایفای نقش در این سریال جایزه امی بهترین بازیگر زن سریال کوتاه / تله‌فیلم را از آن خود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ های کوچک بزرگ عالیه ببینید حتما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج