۷۳۷۷۲۱
۱۹ نظر
۵۰۱۱
۱۹ نظر
۵۰۱۱
پ

موتلفه: تعطیلی مغازه‌ها ارتباطی با بازاریان ندارد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به حوادث روز دوشنبه بازار تهران تصریح کرد:بسته شدن تعدادی از مغازه‌های بازار تهران ارتباطی با بازاریان ندارد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به حوادث روز دوشنبه بازار تهران تصریح کرد:بسته شدن تعدادی از مغازه‌های بازار تهران ارتباطی با بازاریان ندارد.

محمد نبی حبیبی در جمع تعدادی از اعضاء و طرفداران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حوادث روز گذشته در بازار تهران و آشوبگری عده‌ای فرصت‌طلب، اظهار کرد: براساس اطلاعات موثق در روز دوشنبه (۴ تیر) عده‌ای با سازماندهی مشخص از نقطه‌ای از بازار تهران با سردادن شعارهای سیاسی و اقتصادی، بازاریان را دعوت به بستن مغازه‌ها کردند و در طول مسیر نیز متعرض برخی واحدهای صنفی شدند و آسیب‌هایی را به اموال بازاریان وارد آوردند.

وی افزود: با نا امن کردن فضای بازار توسط این افراد، عده ای از کسبه نیز برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی مغازه‌های خود را بستند. بنابراین بسته شدن اجباری تعدادی از مغازه های بازار تهران ارتباطی با بازاریان ندارد و کاری سازمان یافته از سوی بازاریان نبوده است.

حبیبی اظهار کرد: البته در اینکه عده زیادی از کسبه و بازاریان از نتیجه سیاست‌های اقتصادی دولت رضایت ندارند و مطالبات به حقی هم دارند هیچ تردیدی نیست. عامه مردم ما تحت فشار گرانی، تورم و بیکاری قرار دارند و تداوم عدم ‌توجه کافی مسئولان قوای مجریه، مقننه و قضائیه به افزایش این مشکلات دامن خواهد زد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: باتوجه به آنچه در روز دوشنبه (۴ تیر) رخ داده است، توصیه ما این است که مسئولان قوای سه گانه باید به حل مشکلات اقتصادی مردم، کسبه و بازاریان بیش از گذشته توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه تیم اقتصادی دولت در مجموع در حل مشکلات اقتصادی مردم موفق نبوده است، گفت: مجموعه دولت نتوانسته است توصیه های مکرر و موکد مقام معظم رهبری برای واگذاری امور اجرایی اقتصادی به مردم را به طور کامل عملی کند. ادامه کار این تیم نتیجه‌ای جز آنچه تا بحال اتفاق افتاده، حاصلی نخواهد داشت.

حبیبی افزود: آقای رئیس‌جمهور چاره‌ای جز تغییر برخی از سیاست‌های اقتصادی و تیم اقتصادی دولت را ندارد. به نظر ما تغییر افراد این تیم و به کارگرفتن افراد واجد شرایط بجای بسیاری از مسئولان فعلی اقتصادی ضرورت قطعی و فوری دولت است و با جابجا کردن مسئولان فعلی، در امور اقتصادی کشور اتفاق جدیدی به نفع مردم نخواهد افتاد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی از مسئولان محترم سه قوه انتظار دارد که برای هماهنگی بین خود و اتخاذ تصمیماتی که منجر به حل مشکلات اقتصادی مردم بشود همت بیشتری مبذول کنند و مقامات انتظامی، امنیتی و قضائی نیز با اخلالگران امور اقتصادی و امنیتی برخورد قاطع داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام1

      واقعا هنوزم یعنی مسئولین نمیخوان باور کنن مردم حقشونو میخوان
      نکنه بازم میخوان بگن این اعتراضات از جانب صهیونیسم و داعش هستش

    • بدون نام

      پس ارتباط به کی داره
      تکنه فکر کردی اون چهار نفر کله گنده ها که از خودتون هستند فقط بازارین؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا با شما شدیم ۸۰ ملیون متاسفم برای ایران و ایرانی

      • بدون نام

        متاسف باش براي خودت كه اصلا ايراني نيستي
        مدارس فارسي در رژيم صهيونستي بايد بيشتر باهاتون فارسي كار كنه!!!

    • بدون نام

      موتلفه واسه ما نظریه پرداز شده....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشتی پول پرست هستند.

    • بدون نام

      آقای حبیبی محترم شما در انتخابات ریاست جمهوری شکست بدی خورده اید .بازار هم دست شماست عقده خالی نکنید.نظرات شما برای کسی ارزش ندارد شما حق ندارید در کار دولت دخالت کنید.

    • سرباز ۴۰۲سومار

      آقایان و مدیران خواسته یا نخواسته تا کی پنهان کاری و دروغ پشت دروغ گفتن به مردم ایران. چرا به کشور مان و مقام معظم رهبری و خون بهترین فرزندان ایران که برای اسلام و ایران ریخته شده است خیانت می کنید فرزندان و خانواده تان با میلیون ها دلار در اروپا و آمریکا چیکار میکنند که اینجور افتضاح ببار آوردید چرا دولت جوابگو نیست!!!!!!

    • بدون نام

      تا یه عده مردم به واسطه شرایط بد اقتصادی و عدم توجه مسئولین حرکتی اعتراضی وآنهم بصورت مسالمت آمیز انجام میدهند تا شاید فرجی شود ومسئولین از خواب خرگوشی بیدار شوند و در صدد رفع مشکلات برآیند .فوری در همان ساعت اولیه اعتراض یه عده اجیر وارد مردم کرده و شروع به تخریب وسردادن شعارهای هنجار شکن میکنند وپس از آن روی موج سوارشده وشروع به صحبت در مورد تخریب اموال عمومی و هنجار شکنی و نفوذ دشمن کرده و بهانه برای برخورد قهرآمیز و قدرت نمایی بوجود آمده ویه عده هم بازداشت میشوند وتا چند روز هم مرتب رسانه ملی وروزنامه ها دم از دشمنی اجانب وسعی در شکست اتحاد مردم میزنند .آخه این که نمیشه به خدا اینها مردم این کشورند به کی باید گفت کارد به استخوان رسیده مردم در صورتی که نظام به درد آنها گوش فرا دهد و همواره در صدد رفع مشکلات وپیشرفت کشور واعتلای سطح زندگی مردم باشد از جان ودل از این نظام و کشور حراست میکنند همانگونه که در سالهای دفاع مقدس کردند .ولی متاسفانه نفوذی داخل همین سیستم هست که میخواد با کارشکنی روزگار را بر مردم سخت وصدای آنها را در آورد .یعنی یه آدم عاقل نیست اینو بفهمه و جلوگیری کنه از این کارها.زشته به خدا دیر بشه فاتحه کشور خونده شده .همه کشور و نظامی که صالح باشه رادوست دارند مال همین آب وخاکند مسلمانند

    • بدون نام

      مثل کبک سرتون رو تو برف کردین و فقط تکذیب میکنید

    • هموطن

      علت اصلی وضعیت بد موجود در کشور عقده گشایی وکینه توزی وسنگ اندازی شکست خوردگان در انتخابات از مردم است که با سوء استفاده از قدرت وثروت باداورده در حال تخریب دولت منتخب وبه کرسی نشاندن حرف خود در ناکارامدی دولت هستند ،ولی تجربه هشتساله احمدینزاد نشان داد که اگر تمام قوا در اختیار یک حزب خاص باشد مشکلات نهرتنها حل نخواهدرشد بلکه بدتر نیز میشود چون دیگر کسی را در مقابل خود نمیبینند وبه جای تلاش برای حل مشکلات مردم به فکر اختلاسهای بیشتر خواهند بود،ناامید کردن مردم از انتخاب دکترروحانی تنها خواسته این افراد است

    • بدون نام

      ایشون از دوره ماموت ها میان از هیچی خبر مدارن...

    • بدون نام

      اتفاقا همه جزو بازاریا بودن امروز هم بسته بودن که صدا و سیما به دروغ میگفت بازه همین دروغ پراکنیارو میکنید که مردم نفرت پیدا کردن و لج میکنن با دولت

    • پ ح

      واقعاً راست میگند تعتطیلی بازار ربطي به شما نداره بیخیل بابا دمت گرم

    • امان ازمردم عوام فریب

      برترینها روزانه همه اخبارچرت وپرت ودروغت را۱۰دقیقه ای مرور میکنم چون باصداوسیمای میلی فرقی نداره اخبارواقعی فقط تلگرام واینستاگرام دنبال کنید.

    • مهران مهدی پور

      بازاری نما هستند حتما

    • ایران

      برین بمیرین

    • بدون نام

      اینهمه پینوکیو توکشور داشتیم ونمیدونستیم

    • علی

      ما 2 گوش دراز داریم ...کلا ایران اعتصاب کرده ..بابا از خواب غفلت بلند شدید تا دیر نشده مسئولییییین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج