جاباما
۷۳۷۹۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هلاکت عوامل حادثه تروریستی مجلس در عراق

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس، با بیان اینکه عملیات آمریکایی‌ها در ایران شکست می‌خورد، گفت: آن‌ها اگر فکر می‌کنند با تحریم و جریان‌سازی در بازار، با حمایت از ۴ گروهک تروریستی می‌توانند کاری از پیش ببرند، اشتباه می‌کنند.

خبرگزاری فارس: سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، امروز(سه‌شنبه ۵ تیر) در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم هفتم تیر، که با حضور خانواده‌های شهدای ترور و در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، اجلاسیه سال گذشته منافقین در فرانسه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: کسی که سخنران این مراسم بود؛ یعنی «جان بولتون»، وعده داد که در سال ۲۰۱۸ این مراسم را در ایران بگیرند. این یعنی تحلیل نابخردانه و عدم شناخت آنها از ملت ایران و نیز عمق شناخت آنها از گروهک منافقین که هیچ پایگاه و نفوذی در بین مردم ما ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند از سوء مدیریت‌ها و مشکلات اقتصادی، ناهنجاری سیاسی ایجاد کنند و رژیم سیاسی ایران را تغییر دهند تصریح کرد: این نشان‌دهنده ضعف تحلیل آن‌هاست.

قاضی‌زاده هاشمی، لزوم یادآوری جنایات منافقین را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: باید گفته شود که منافقین در این کشور چه کردند. نسل کنونی ممکن است اطلاع چندانی از حوادث اوایل انقلاب نداشته باشد. مدام باید آن حوادث بازخوانی شود و از این بازخوانی هم نباید خسته شد.

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس اظهار داشت: منافقین در صدد تطهیر خود هستند تا خود را با شرایط روز دنیا تطبیق دهند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: دنیا، دار مکافات است و تروریست‌هایی که غربی‌ها ایجاد کرده‌اند، اکنون به جان خودشان افتاده‌اند.

وی، وضعیت فعلی منافقین را مورد اشاره قرار داد و گفت: گروهک منافقین، به عنوان یک ویروس و غده، روی دست‌ آمریکایی‌ها مانده‌اند و برای آن، هزینه می‌کنند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: بعد از خروج منافقین از عراق، آن‌ها را به کشور آلبانی، که یک کشور فقیر و سطح پایین است فرستادند.

وی با بیان اینکه آلبانی حتی یک اتوبان ساده هم ندارد، افزود: با این حال، این کشور کوچک و ضعیف، بابت سرپناه دادن به منافقین، باجگیر آمریکایی‌‌ها شده و ماهیانه از آن‌ها پول می‌گیرد.

نماینده مجلس افزود: این، به خاطر آن است که منافقین تبدیل به ویروس شده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: منافقین، گوش‌به‌فرمان آمریکا هستند تا در جایی که لازم است، برای آمریکایی‌ها عملیاتی انجام دهند و دانشمندان ما را ترور کنند یا در فضای مجازی، قومیت‌ها را تحریک کنند و علیه کشور، جوسازی کنند.

وی، خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: آمریکایی‌ها نگاه ابزاری به حقوق بشر دارند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به منافقین دل بسته‌اند، تصریح کرد: البته شناخت آن‌ها از مردم ایران کافی نیست و قطعاً شکست خواهند خورد و مردم با حساسیتی که به اقدامات تروریستی دارند، با گروه‌های تروریستی سر ناسازگاری دارند.

وی ادامه داد: عملیات آمریکایی‌ها در ایران شکست می‌خورد. آن‌ها اگر فکر می‌کنند با تحریم و جریان‌سازی در بازار، با حمایت از چهار گروهک تروریستی، می‌توانند کاری از پیش می‌برند، اشتباه می‌کنند.

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس، در ادامه اظهار داشت: خانواده قربانیان ترور، می‌توانند در مجامع بین‌المللی، نه‌تنها علیه گروهک‌ها، بلکه اشخاص، اعلام جرم کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه جای پیگیری این موضوع، دیوان کیفری بین‌المللی در «لاهه» است، تصریح کرد: وکلای خوبی را به کار گمارده‌ایم که پرونده‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: جنایات منافقین فراموش‌شدنی نیست و باید مستندسازی شود و پیگیری حقوقی شود، که مشمول مرور زمان نیز نمی‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه نیاز به هم‌افزایی و هماهنگی بیشتری بین نهادهای مختلف حقوق بشری در داخل کشور هستیم، تصریح کرد: در مجلس قطعاً پیگیر این موضوع خواهیم شد.

وی حادثه تروریستی مجلس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شاید این نقد به سازمان اداری مجلس وارد است که می‌بایست ورود جدی تری به این پرونده می‌داشت تا عاملین آن حادثه به سزای اعمال برسند.

نماینده مجلس ادامه داد: البته این به این معنا نبوده که مجلس پیگیری قضایی نداشته است. پیگیری‌هایی انجام شده و امیدواریم زودتر احکام عوامل حادثه تروریستی مجلس، اجرایی شود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: چند تن از عوامل تروریستی مجلس، در عراق به سزای اعمالشان رسیدند و به هلاکت رسیدند.

در این مراسم، از سه جلد کتاب که با موضوع منافقین و شهدای ترور، توسط بنیاد هابیلیان، تدوین شده است، رونمایی شد.

همچنین، طومار پیگیری مجازات عاملین شهادت شهدای ترور در مجامع بین‌المللی، توسط حاضرین، امضاء شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج