اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۸۵۹۸
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پیوس: آزمون باید انتقادپذیر باشد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر آزمون می‌خواهد بازیکن طراز اولی شود باید انتقادپذیر هم باشد.

خبرگزاری میزان: فرشاد پیوس در خصوص خداحافظی سردار ازمون از تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: نمی‌دانم چرا سردار آزمون چنین تصمیم گرفته اما به نظر من این تصمیم اشتباهی است. اگر آزمون می‌خواهد بازیکن طراز اولی شود باید انتقادپذیر هم باشد. من فکر می‌کردم که او در جام جهانی پدیده می‌شود اما شرایطی پیش آمد که او نتوانست توانایی‌هایش را به اجرا بگذارد.

وی ادامه داد: بهترین باززیکنان دنیا مثل مسی هم تحت شدیدترین انتقادها قرار می‌گیرند. آیا آنها هم چنین واکنشی نشان می‌دهند؟ به نظر من سردار باید اعتماد به نفسش را بالاتر ببرد. او متعلق به خودش نیست و به این مملکت تعلق دارد و نباید احساسی تصمیم بگیرد. من به سردار خیلی اعتقاد دارم چون او فوتبالیست سطح بالایی است.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره این که عملکرد سردار در جام جهانی راضی کننده بود یا خیر، تصریح کرد: سردار نه خوب بود و نه بد. او دوندگی زیادی داشت و به خط هافبک خیلی کمک می‌کرد و معلوم بود که خواسته‌های کی‌روش این گونه بوده است اما اگر در محوطه جریمه حضور بیشتری داشت می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. متسفانه انتقادهای زیادی از او شد که به نظرم کار اشتباهی بوده و نباید بی‌رحمانه از او انتقاد می‌شد.

پیوس در مورد خداحافظی قوچان‌نژاد از بازی‌های ملی گفت: به نظرم کی‌روش باید از قوچان‌نژاد بیشتر استفاده می‌کرد. او خیلی به درد تیم ملی می‌خورد و می‌توانست حداقل در نیمه دوم هر ۳ بازی تیم ملی در جام جهانی به میدان برود. اما کی‌روش تنها به همان ۱۳ بازیکنی که از آنها استفاده کرد اعتقاد داشت در حالی که اگر توپی که در لحظات آخر بازی با پرتغال طارمی به بیرون زد نصیب قوچان‌نژاد می‌شد به احتمال زیاد وارد دروازه می‌شد.

وی در مورد صحبت‌هایی که برانکو و کی‌روش علیه یکدیگر انجام می‌دهند تصریح کرد: این موضع‌گیری‌ها به هیچ عنوان کار حرفه‌ای نیست. هم کی‌روش و هم برانکو مربیان خارجی هستند که بالاخره از ایران می روند. این کارها بچگانه است و هیچ جای دنیا دو مربی اینگونه همدیگر را نمی‌کوبند. کی روش باید به دنبال موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشد و برانکو هم باید حواسش به پرسپولیس باشد.

مهاجم سال‌های دور تیم ملی و تیم پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: البته من حامی برانکو هستم. کی‌روش هر حرفی دلش می‌خواهد می‌زند و فدراسیون باید جلوی او را بگیرد. در این مورد حق با برانکو است چون کی‌روش به دنبال شلوغ ‌کاری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      واقعا متاسفم از منتقدان که حد و مرزی نمیشناسند.ازمون دیگه باید چکار میکرد؟همونقدر که از یک بازیکن توقع دارید از مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش ایا انتظار دارید؟؟ایا به خواسته های ورزشکاران توجه دارند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی منطقی حرف زده پیوس .هی طرف این و اون رو نگرفته مثل خداداد عزیزی و بقیه مشنگ ها!

    • فریبای جواد و جواد فریبا

      رحمتی خداحافظی کرد کیروش دیگه دعوتش نکرد . ببینیم واسه گوچی و آزمونم همینجوریه یا خون اونا رنگین تره . آزمونم بهتره که خداحافظی کرد . خوب که بازی نکرده حالا لابد فکر کرده خداحافظی کنه منتشو میکشن و فرش قرمز واسش پهن میکنن و با سلام و صلوات میگن آقا تورو خدا بفرمایید تیم ملی . چه خوب که خداحافظی کرد . راحت شدیم

    • بدون نام

      درودبرفرشاداقای گل

    • بدون نام

      حرف مفت نزن تو از کجا میدونی توپ طارمی را قوچان نژاد گل میکرد

      پاسخ ها

      • لنگی سوز

        با توجه به پیشینه طارمی در خراب کردن موقعیت

    • بدون نام

      انشاءالله سردار برگرده اون هنوز سنی نداره و جای پیشرفت زیادی داره،ما در حال حاضر مهاجم خوب و آماده ای نداریم

    • علیرضا

      منظور آقای پیوس این بود که دقیقه ی اخر بازی بود طارمی خسته بود از طرفی قوچان نژاد ثابت شده س تو موقعیت های تک به تک تازه نفسم بود چون نیمه ی دوم اومده بازی واسه همین گل میزد

    • بدون نام

      انتقادپذیر نه فحش خور

    • بدون نام

      حرف حق وزده

    • فاطمه

      ترو‌خدا‌بیاین‌دل‌بچه‌هامونو‌نشکنیم‌ازمون‌‌ستاره‌تیمه‌ان‌شالله‌برگردن‌به‌خاطر‌ما‌دوستاراش

    • بدون نام

      دمت گرم اونجاراخوب اومدی که گفتی من ازبرانکو حمایت میکنم چون کیروش کارش شلوغ بازی است،.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج