۷۳۸۷۹۲
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

نماینده روسیه: حضور ایران در سوریه مشروع است

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد ایران را قدرت منطقه ای دانست و گفت: حضور ایران در سوریه مشروع است و کسی نمی تواند منکر آن شود؛ چه خوششان بیاید یا نیاید.

خبرگزاری ایرنا: نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد ایران را قدرت منطقه ای دانست و گفت: حضور ایران در سوریه مشروع است و کسی نمی تواند منکر آن شود؛ چه خوششان بیاید یا نیاید.

واسیلی نبنزیا بعدازظهر پنج شنبه با حضور در نشست خبری گزارشی از فعالیت های انجام شده در دوره یک ماهه ریاست این کشور بر شورای امنیت سازمان ملل متحد، این مطلب را در پاسخ به سوالی درباره حضور ایران در سوریه مطرح کرد.

با پایان یافتن ماه ژوئن، ریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد به سوئد می رسد.

وی افزود: ایران و سوریه هر دو عضو سازمان ملل هستند، ایران در سوریه بنا به درخواست دولت قانونی این کشور حضور دارد، بنابراین، حضور ایران در سوریه مشروع است.

نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد: هیچ کسی نمی تواند منکر این مساله شود چه می خواهید چه خوشتان بیاید یا نیاید، حضور ایران کاملا مشروع است.

نبنزیا با بیان اینکه کشورهای زیادی به نقش بی ثباتی در منطقه متهم هستند، یادآور شد: ایران برای مدت طولانی اعلام کرده است که آماده گفت و گو درباره موضوعات منطقه ای با کشورهای منطقه است.

وی تصریح کرد: ایران می گوید علاقمند به گفت و گو درباره این نگرانی ها است اما متاسفانه از سوی دیگر طرف ها موافقتی دریافت نشده است. ما باید علاقمند باشیم تا مذاکره ای در حوزه خلیج فارس و خاورمیانه بین قدرت های منطقه ای شکل بگیرد.

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد با تاکید براینکه ایران قدرت منطقه ای است و منافع مشروعی دارد، اظهار کرد: شما نمی تواند در منطقه بدون توجه به منافع خود حضور داشته باشید؛ پس باید درباره همه اینها صحبت شود نه اینکه فقط اتهام بزنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا روسی های کمونیست کثیف شرع دان شدن ومارا خر میکنن ولی ملت ایران دست انها را خوانده مسولین نمیدانم چرا نمی فهمند

    • بدون نام

      ضرر را از هرجا برگردانی سود است...ایران باید خودش را از این باتلاق نجات دهد...امام ره با فرستادن نیروبه لبنان مخالفت کردن ..فراموش کردیم.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج