۷۳۹۳۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

کی‌روش در رعایت اخلاق «حرفه‌ای» باشد

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش طی سال‌های اخیر عملکرد مناسبی با تیم ملی فوتبال کشورمان داشته و موفق بوده اما باید در رعایت اخلاق حرفه‌ای هم مانند فوتبال عمل کند.

خبرگزاری مهر: مهدی برادران با اشاره به اتفاقاتی که بین کی روش و سرمربی پرسپولیس رخ داده است گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی روسیه عملکرد مناسبی را از خود نشان داد و این امر ممکن نبود مگر با تلاش‌های مستمر کادر فنی، بازیکنان و همه دست‌اندرکاران تیم ملی فوتبال ایران که توانستند پرتغال، اسپانیا و حتی مراکش را با آن همه ادعا اسیر خود کنند.

وی تصریح کرد: زحمات کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم ملی در سال‌های اخیر بر هیچکس پوشیده نیست و بی‌تردید او یکی از مربیان خوب فوتبال دنیا است.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهارات کی‌روش پس از جام جهانی گفت: آقای کی‌روش در حوزه فنی انتقادات داشت که همه مربیان نسبت به وضعیت تیم‌شان دارند و از این منظر مسئله‌ای نیست.

برادران ادامه داد: اما درباره سایر مسائل و بالاخص مسئله مربوط به سرمربیان تیم‌های لیگ برتری بهتر بود کارلوس کی‌روش شرایط پس از جام جهانی با درک شور و حال مردم، فضا را دچار تشنج نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه کی‌روش می‌تواند همچون فوتبال در حوزه اخلاق نیز موفق عمل کند، گفت: به نظر بنده کی‌روش می‌توانست بعضی از مسائل را درباره سرمربیان تیم‌های داخلی بیان نکند و در وضعیتی که مردم نسبت به نتایج جام جهانی حس خوبی داشتند، به جنگ روانی حتی با موضوع تیم ملی دامن نزد.

عضو کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال درخصوص عملکرد فرهنگی فدراسیون فوتبال در جام جهانی روسیه نیز گفت: به اعتقاد بنده می‌توانستیم عملکرد بسیار بهتری را داشته باشیم و از این رویداد بزرگ جهانی نهایت بهره را ببریم، ولی این اتفاق نیفتاد و انتقادات به عملکرد فرهنگی ما در روسیه وارد است.

برادران که خود با هدف جلوگیری از انجام سفرهای غیرضرور و پیگیری وضعیت سیاه جامگان و پدیده از حضور در روسیه صرفنظر کرد، در خاتمه گفت: البته معتقدم همه کسانی‌که براساس مسئولیت مقتضی در روسیه حضور یافتند توانسته‌اند به سهم خود در موفقیت تیم ملی سهیم باشند. به نظر جام جهانی اثرات بسیار مثبتی در جامعه داشته و امیدواریم همه مسئولان نسبت به جایگاه فوتبال و لزوم حمایت همه جانبه از آن اهتمام داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      از زمانی که کیروش اومده بازی زیبا از تیم ملی ندیدیم . فقط دفاع و بعدش یک گل شانسی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا قبلا خیلی خوب بود
        افتخار کن به این تیم

    • بدون نام

      آقای کی روش جنگ روانیتو بذار واسه تیمهای مقابل ایران نه چهره های محبوب ایرانیها مثل پروفسور

    • ۰

      کیروش در ساختادفاعی تیم خوب عمل کرد تیم ملی حالا خوب یکدست یازده نفری دفاع میکنن دستش دردنکنه اما دیگه به دردتیم نمیخوره بایدبره تایه مربی شجاع بیاد وضعیت حمله وگل زنی تیم رادرست کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج