۷۳۹۳۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نگاهی به کورس آقای گلی جام جهانی

مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در حالی به اتمام رسید که هری کین انگلیسی با ۵ گل خودش را مدعی جدی کفش طلای جام معرفی کرد.

وبسایت نود: مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در حالی به اتمام رسید که هری کین انگلیسی با ۵ گل خودش را مدعی جدی کفش طلای جام معرفی کرد. جام با هت‌تریک رونالدو شروع شد، به کمک گل‌های لوکاکو رونق یافت و پس از گلزنی‌های متعدد کین، مدعی اول آقای گلی خودش را شناخت.

شروع با رونالدو

در دومین روز جام، کریس رونالدو مقابل اسپانیا هت‌تریک کرد و خودش را مدعی جدی آقای گلی نشان داد؛ هر چند روند گلزنی‌اش مقابل ایران متوقف شد و در این بازی ضمن فرار از اخراج، یک پنالتی را هم از دست داد؛ هرچند هنوز به لطف آن هت‌تریک و رقم زدن برتری پرتغال مقابل مراکش با ۴ گل مدعی جدی آقای گلی است.

کار بزرگ لوکاکو

در جمع بلژیک پرستاره، لوکاکو از همان ابتدا خودش را یک سر و گردن بالاتر از بقیه نشان داد و در ۲ بازی اول به اولین بازیکن پس از مارادونا تبدیل شد که در ۲ بازی متوالی جام‌جهانی ۲ گل می‌زند. او با استراحت در طول بازی با انگلیس برای دروازه‌گشایی‌های بعدی آماده شد.

کین صدرنشین

جوان‌ترین کاپیتان جام‌جهانی ۲۰۱۸ پس از زدن هر ۲ گل انگلیس به تونس، مقابل پاناما به کمک ۲ پنالتی و ضربه‌ای که در بین راه به پایش برخورد کرد، بعد از هورست و لینکر به سومین انگلیسی رقم زننده هت‌تریک در جام‌‎جهانی تبدیل شد. کین در مجموع ۵ گله شد. از زمان ۳۲ تیمی شدن جام‌جهانی در هیچ دوره‌ای سابقه نداشت یک بازیکن در پایان دور دوم مرحله گروهی با ۵ گل در صدر جدول گلزنان بایستد. حالا کین به عنوان مدعی جدی آقای گلی، امید اول برای گذر از سنت آقای گل شدن با ۶ گل زده است؛ کاری که آخرین بار رونالدوی برزیلی در جام‌جهانی ۲۰۰۲ انجام داد و با بیش از ۶ گل کفش طلا را ربود.

در انتظار مسی و نیمار

مسی و نیمار هر کدام با یک گل زده امیدوارند درمراحل حذفی بیش از پیش خودشان را نشان دهند. نیمار در وقت‌های تلف شده بازی دوم با کاستاریکا گلزنی کرد و گل مسی نقش مهمی در بازگشت آرژانتین به جام و برتری منجر به صعود مقابل نیجریه داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج