۷۳۹۷۴۲
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

واعظی: این دولت، دولت روز‌های خوش نیست

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت تا آخر ایستاده و پیگیر مطالبات مردم است. وی تاکید کرد: این دولت، دولت روزهای خوب و خوش نیست زمانی سر کار آمد و امور را به دست گرفت که در بدترین شرایط قرار داشتیم و حالا هم تا پایان قصه می‌ایستد، همراه مردم است و با کمک آنان مشکلات را حل می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: سید محمود واعظی درباره این که برخی عقیده دارند اطرافیان رئیس‌جمهور اجازه نمی‌دهند وی با حامیان و جریان‌های سیاسی مختلف برای برون رفت از وضعیت موجود ارتباط داشته باشد، گفت: خیر چنین نیست، رییس‌جمهور با گروه‌ها و جریان‌های مختلف ارتباط دارد.

وی ادامه داد: هنوز چند روز از ماه مبارک رمضان نگذشته است در آن روزها گروه‌های مختلف آمدند و با رئیس‌جمهور به گفت‌وگو نشستند!

واعظی: این دولت، دولت روز‌های خوش نیست

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: اتفاقا در مهمانی‌های امسال رئیس‌جمهور، ساز و کار به گونه‌ای طراحی شد که هیچ مقام دولتی و اعضای کابینه سر میز با ایشان ننشینند و این فرصت در اختیار میهمانان قرار داده شد.

وی با بیان این که از هنرمندان و سیاسیون گرفته تا سایر اقشار و گروه‌های مختلف با ایشان دیدار کردند، گفت: گروه‌های مختلف با دیدگاه‌ها و سلیقه‌های متفاوت با رئیس دولت به مذاکره و گفت‌وگو پرداختند.

واعظی خاطرنشان کرد: با وجود این که رئیس‌جمهور بسیار مشغله دارند اما این را قبول دارم که باید دیدارهای خود را با گروه‌ها و اقشار مختلف بیشتر کنند.

رئیس دفتر روحانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از انتقادهای وارده به دولت عدم استفاده از ظرفیت نخبگان کشور است، عنوان کرد: بله، حدود شش الی هفت ماه است که دیدارها و گفت‌وگوهایی با جامعه نخبگان کشور داریم که در این نشست‌ها بر سر مسائل مختلف کشور بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: نخبگان با هر گرایش فکری در این مذاکره و گفت‌وگوها حضور دارند و جناح بندی وجود ندارد.

واعظی با اشاره به این که دیدارهایی با نخبگان اصولگرا و اصلاح‌طلب، اساتید دانشگاه، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه داشته‌ایم، گفت: در بدنه دولت باید از نخبگانی که عضو دولت نیستند بیشتر استفاده شود، ما نباید در دولت فقط یکسری آدم‌هایی که هر روز همدیگر را می‌بینند و تفکرات نزدیک به هم دارند، داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید اجازه دهیم اساتید دانشگاه، صاحب نظران، اقشار مختلف نقدها و سخنان خود را بیان کنند ما باید حرف‌های آنان را بشنویم و بر اساس آن‌ها تصمیم بگیریم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور یادآور شد: یک سال و چند ماه بیشتر نیست که مردم ۲۴ میلیون رای به آقای رئیس‌جمهور داده‌اند. آقای رئیس‌جمهور و دولت به مردم متعهد هستند و پای مردم و حل مشکلات‌شان ایستاده‌اند.

واعظی خاطر نشان کرد: دولت تا آخر ایستاده و پیگیر مطالبات مردم است.

وی تاکید کرد: این دولت، دولت روزهای خوب و خوش نیست زمانی سر کار آمد و امور را به دست گرفت که در بدترین شرایط قرار داشتیم و حالا هم تا پایان قصه می‌ایستد، همراه مردم است و با کمک آنان مشکلات را حل می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امير

      اتفاقا الان روزايه خوش دولته

    • یوناس حقی

      این آقا هم هنوز در سال 92 زندگی میکند ، یکی بهش بگه آقا جان این دولت 5 سال است دولت مستقر است ، چه کرده در این مدت ؟ چه برنامه ای داشته و اجرا کرده ؟
      اگه سال 92 این حرفها زده میشد ، درست بود اما حالا بعد از 5 سال !!!!
      الان روزهای سخت دولت به خاطر تصمیمات و کارهای اشتباه خودتان است ، اگر اثر قبل از 92 را نتوانستید پاک کنید باید بدانید که از بی عرضگی خودتان است و بس .
      دیدار با نخبه ها همیشه خوب است ، اما داشتن مشاوران قابل اعتماد که از دل مردم آمده باشند چیز دیگری است که شما ندارید .

    • بام

      خب سفرنره مشغله همین دیگه بعدا مطالبه چیه میدانی البته من ودیگران یه جور مطالبه ارزانیرامیخوایم بعضیها مطالبه کاردارن حالا من نمیدونم فقط خداباید صدای بندگانش رایشنوه قبول داری حرف منو

    • بدون نام

      آقای واعظی:چهره دولت روحانی سیاه وکدر است وبه دولت دورغ وریا شهرت یافته واین امر موجب یاس وناامیدی مردم شده است

    • ترانه

      پس این دولت دولت روزهای بد هست؟؟ در عمل غیر از این نشان دادند. همان بهتر که نباشد. مردم ........نیستند همه چی رو میدونند.

    • حمید معصومی نژاد

      دقت کنید جمله آخرش باز بصورت نامحسوس انداخت گردن احمدی نژاد... رو که نیست

    • بدون نام

      اتفاقا در بهترين شرايط تحويل گرفتيد. يک متر جاده نساختيد، ده تا خونه برا مردم ايجاد نکرديد و تو کار دو تا کانکس مونده بوديد، اون هم از هسته ای که بود که شما مذاکره کنيد.

    • ایرج

      اقای واعظی دولت یک پینوکیو دارد لطفا دیگه اینقدر دروغ بخورد مردم ندهید ما خسته شدم از دروغ گفتن دولت تدبیروامید

    • ترسو

      هر سال دريغ از پارسال و هر دولتي كه سر كار مياد ، ميگيم ، خدا پدر قبلي رو بيامرزه !!!
      ديگه ، چيزي از آب و خاك و هوا و معدن و محيط زيست و طلا و پول و ارز و جسم و جان و روح و روانٍ ايران و ايراني نمونده ، بقيه ايم نداره ، بنظرم ديگه ، برين يه جاي خوش آب و هواتري ....... مثل بهشت برين !!!!

    • رضا ط

      جناب وزیر بخور بخواب! شما رییس دولتتون و همه کابینش اما آدمای مختص روزای خوش هستید ، شماها آدم روزای سخت نیستید ، نه جنم نه عرضه نه توان فکری و عملی ، هیچکدوم رو ندارید ، فقط تو توهمتون دارید گلابی میچینید!

    • بدون نام

      چندسال دیگردوباره میگین رای بدین...باالتماس هم مردم دیگه رای نمیدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج