۷۳۹۷۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طالبی: آزمون را به تیم ملی دعوت نمی‌کردم تا...

«اگر من سرمربی تیم ملی بودم و آزمون خداحافظی می‌کرد، او را دیگر به تیم دعوت نمی‌کردم. او را دعوت نمی‌کردم تا زمانی که با من صحبت کند و دلیلش را توضیح بدهد.»

روزنامه اعتماد: جلال طالبی درباره خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی و دعوت دوباره او به این تیم گفت: «باید بدانیم دلیلش (برای خداحافظی) چه بوده. خیر، او را دعوت نمی‌کردم تا زمانی که با من صحبت کند و دلیلش را توضیح بدهد. اما الان که من مربی نیستم می‌توانیم صحبت کنیم که او تحت فشار قرار گرفته است. بالاخره باید ببینیم که او در چه شرایطی بازی کرده.»

سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۱۹۹۸ همچنین گفت: «سردار یک سنتر فوروارد کلاسیک است. در سیستم آقای کی‌روش هیچ بازیکنی از خط میانی به او نزدیک نبود. سردار بازیکنی نیست که بتواند توپ را نگه دارد تا بازیکنان دیگر به او برسند. او یک تمام‌کننده فوق‌العاده است و توقع هم از او همین بود. اما خب شرایط بازی‌ها جوری بود که او همیشه فاصله زیادی با دروازه حریف و همچنین بازیکنان خودی داشت.

احتمالا او تمام حرف‌های مربی را مو به مو اجرا کرده و توقع نداشته که مردم این طور برخورد کنند. بالاخره باید زمان انتقاد را بشناسیم. باید زبان انتقاد را هم بلد باشیم. او فکر کرده حقش نبوده این طور توهین بشنود. به‌ هر حال بازیکنانی هستند که تا زمانی که همه‌ چیز بر وفق مرادشان است و رقیبی نیست، مشکلی ندارند اما زمانی که همه‌ چیز عوض می‌شود عصبی می‌شوند و نمی‌توانند با این شرایط کنار بیایند. به هر حال اگر او لیاقتش را داشته باشد باید پیراهن تیم ملی را بپوشد و اگر ندارد که هیچ. اما باید بگذاریم زمان بگذرد و بعد بگوییم.»

طالبی درباره شایعه تحمیل بازیکن به تیم کی‌روش هم گفت: «من زمانی که در جام جهانی و جام ملت‌ها سرمربی تیم بودم هرگز چنین مساله‌ای نبود. بعید می‌دانم برای کی‌روش هم کسی بتواند چنین تصمیمی بگیرد. همه تصمیمات برای سرمربی است. مثلا من توقع داشتم میلاد محمدی دفاع چپ فیکس تیم باشد اما حاج صفی قرار گرفت و خوب هم کار کرد. من در زمان خودم مشکلی از این بابت نداشتم. بعید می‌دانم کسی بخواهد آبروی خودش را ببرد. مگر این که بخواهد دو دستی به نیمکت بچسبد و مجبور شود برخی مسائل را رعایت کند.»

او درباره نتیجه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم گفت: «اگر با آقای کی‌روش ادامه بدهیم، وضعیت‌مان خوب است. ما قطعا از مدعی‌های اصلی قهرمانی هستیم. باید بعد از مدت‌ها ثابت کنیم بهترین بودن‌مان در آسیا فقط در رنکینگ نیست و در عمل هم بهترینیم. احتمالا در جام ملت‌ها بچه‌ها آزادی عمل بیشتری داشته باشند و در فاز هجومی هم قوی‌تر باشند. اما فکر می‌کنم بازی‌های سختی داریم.

حتی مسائل حاشیه‌ای هم داریم. آنجا با عربستان هم‌گروه شویم دیگر نمی‌توانیم بگوییم بازی نمی‌کنیم. ژاپن و کره خیلی خوب هستند. استرالیا سطح بالایی از بازی را ارایه می‌دهد. بچه‌ها لیاقت قهرمانی را دارند و من شانس زیادی برای این تیم قائلم. نه این که بگویم قطعا قهرمان می‌شوند اما می‌توانیم مدعی خیلی جدی قهرمانی باشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم ایران با طالبی در جام جهانی برد و این همه هم ادعا نداشت....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج