۷۳۹۹۵۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

مریم امیرجلالی: «هیات مدیره» کار ضعیفی بود!

مریم امیرجلالی درباره منتفی شدن ساخت فصل دوم سریال هیات مدیره بیان کرد: کار خوبی نبود و من اصلا دوست نداشتم. من فقط به دلیل حضور آقای میری به عنوان کارگردان سریال بازی در آن کار را پذیرفتم. چون کارگردان حرفه ای و با تجربه و توانمندی است.

بانی فیلم: سریال های «متهم گریخت»، «خانه به دوش» و «ترش و شیرین» جزو مجموعه های پرمخاطب تلویزیون است که هنوز هم در بازپخش ها مورد توجه قرار می گیرد. مریم امیرجلالی یکی از بازیگران این مجموعه هاست که سال گذشته سریال «هیات مدیره» را روی آنتن داشت. وی در گفت و گویی در خصوص فعالیت های اخیرش عنوان کرد: در حال حاضر که در هیچ کاری بازی نمی کنم و مشغول استراحتم. آخرین سریالم هم «هیات مدیره» بود که قرا بود کار شش ماه به طول بی انجام و از ابتدا با من قرارداد ۶ ماهه برای آن کار بسته شد، اما بعد از یکی دو ماه گفتند کار شما تمام شد و به سلامت!

مریم امیرجلالی: «هیات مدیره» کار ضعیفی بود!
وی در ادامه درباره منتفی شدن ساخت فصل دوم آن هم بیان کرد: کار خوبی نبود و من اصلا دوست نداشتم. من فقط به دلیل حضور آقای میری به عنوان کارگردان سریال بازی در آن کار را پذیرفتم. چون کارگردان حرفه ای و با تجربه و توانمندی است. اما فیلمنامه را اصلا دوست نداشتم. البته به قول آقای میری کارگردان سریال که می گفتند سکانس هایی که من کار می کردم، سکانس های خوب و دوست داشتنی بود و مردم دوست داشتند و راضی بودند. اما متاسفانه فیلمنامه این سریال خیلی بد بود و من اصلا این کار را دوست نداشتم و به نظرم فصل دومش نباید ساخته می شد.

امیرجلالی درباره کم کاری اش در سینما و تلویزیون هم عنوان کرد: خوشبختانه من نه در سینما وابستگی هایی دارم و نه در تلویزیون. با همین حقوق بازنشستگی هم می توانم زندگی کنم، اگر کار خوبی در زمینه بازیگری به من پیشنهاد نشود. من دوست دارم کاری را بازی کنم که مردم دوست داشته باشند. نه اینکه به خاطر دیده شدن هر پیشنهادی را قبول کنم. خوشبختانه هم تا به امروز نقش هایی را که بازی کردم، دوست داشتند و این برای من خیلی مهم است.

بازیگر سریال «خاتون» درباره پیشنهاد نقش هایی که به او می شود هم گفت: دو فیلمنامه این اواخر به من پیشنهاد شده که نقش هایی که به من در این کارهای پیشنهاد شده، انگار فقط سرک کشیدن در کار است و فقط برای این است که در تیتراژ بگویند با حضور مریم امیرجلالی که البته این «با حضور» را هم برای من نمی نویسند و برای بازیگرهای تازه کار می نویسند و نام من را در سایر بازیگران می نویسند! من درد دل زیاد دارم، گرچه حرف هایم به عده ای بر می خورد که البته اصلا برای من مهم نیست. حتی در برنامه ها و جنگ های تلویزیونی مثل برنامه «دعوت» هم ما را دعوت نمی کنند! بهتر است در این باره خیلی حرف نزنم که به کسی برنخورد! به هر حال یک سریال و یک سینمایی به من پیشنهاد شده که اصلا دوست نداشتم بازی کنم. چون من دوست ندارم و تا به امروز هم در سینما و تلویزیون نقشی بازی نکردم که فقط سرک کشیدن باشد و چند خط دیالوگ.

وی همچنین درباره اولویتش نسبت به پیشنهاد سینمایی و تلویزیونی هم اظهار داشت: آن قدر که به تلویزیون علاقه مند هستم به سینما علاقه ندارم. تلویزیون ارتباط مرا با مردم نزدیک تر می کند. از طرفی نیز رفتن به سینما به دلیل هزینه های بالای تهیه بلیت، برای خانواده ها مشکل شده است. من به تلویزیون و مجموعه های تلویزیون عشق می ورزم. مدیران تلویزیون نیز باید به کیفیت مجموعه های تلویزیونی توجه بیشتری داشته باشند تا مردم به تماشای برنامه های ماهواره پیدا نکنند.

هنوز هم عده ای که من را می بینند از سریال های رضا عطاران به خوبی یاد می کنند نقش هایی که من در این سریال ها بازی می کردم. یعنی مردم هنوز هم همان سریال ها را دوست دارند و اگر چنین کارهایی ساخته شود، ماهواره کمتر تماشا می کنند. اما متاسفانه اغلب فیلمنامه ها خوب نیست و برای من به عنوان بازیگر جذابیت ندارد، چه برسد به مردم که تماشا خواهند کرد. به نظرم همانطور که گفتم باید دقت بیشتری در این زمینه شود و با تجربه ای که از سریال های خوب گذشته داریم، باز هم چنین کارهایی را در تلویزیون بسازیم. البته مردم با آن بازیگران هم خیلی خوب ارتباط برقرار می کردند و دوست داشتند. اما الان شرایط خیلی تغییر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا سریال خوبی بود

    • ناشناس

      بسیار مزخرف بود.

    • شهین سیفی

      برو با بهنوش بختیاری ومهناز افشار عکس بنداز چون انهاهم برای مطرح شدن به در ودیوار می کوبند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج