۷۴۰۰۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اجرای آزمایشی پوشش بیمه‌ای پرستاری در منزل

دبیر شورای عالی بیمه سلامت کشور گفت: هفتاد و یکمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت به ریاست وزیر بهداشت و با حضور اعضای این شورا برگزار و در مورد ۷ مصوبه، تصمیم گیری شد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر شورای عالی بیمه سلامت کشور گفت: هفتاد و یکمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت به ریاست وزیر بهداشت و با حضور اعضای این شورا برگزار و در مورد ۷ مصوبه، تصمیم گیری شد.

دکتر علیرضا اولیایی منش در این باره اظهار داشت: در هفتاد و یکمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت، ابزارهای تشویقی برای اجرای نظام ارجاع و اجرای آزمایشی حمایت بیمه ای از خدمات پرستاری در منزل در تعدادی از بیمارستان‌های وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی تصویب شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه برای برخی از خدماتی که فاقد تعرفه بود، تعرفه هایی به تصویب رسید و اعضای این شورا با اکثریت، این مصوبات را تایید و تصویب کردند.

دبیر شورای عالی بیمه سلامت کشور با اشاره به برگزار شدن فصلی جلسات شورای عالی بیمه سلامت، اظهار داشت: در نیمه دوم هر سال، بحث های کارشناسی تعرفه های پزشکی سال بعد در دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت انجام و در اواخر سال در شورای عالی مطرح و به هیات دولت ارسال می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، اولیایی منش خاطرنشان کرد: ایده آل است که تعرفه های پزشکی هر سال، در ماه های پایانی سال قبل از آن، به تصویب برسد و در سالهای گذشته، هدف ما این بود که تعرفه ها قبل از پایان سال تصویب و ابلاغ شود اما امسال به دلیل نامشخص بودن تکلیف بودجه و میزان رشد بودجه، تصویب تعرفه های پزشکی ۹۷ در هیات دولت و ابلاغ آن، به تعویق افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج