۷۴۰۲۲۲
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

مهدی ترابی؛ بهترین بازیکن در بهترین تیم!

مهدی ترابی با قراردادی به پرسپولیس پیوست و از نیم فصل دوم به تیم برانکو ملحق می‌شود.

خبرآنلاین: پرسپولیس بالاخره موفق شد با جذاب‌ترین مهره نقل‌وانتقالات به توافق برسد. بازیکنی که قرار است جای خالی فرشاد احمدزاده و شاید هم وحید امیری را پر کند. ترابی بعد از فصل فوق‌العاده‌ای که پشت سر گذاشت، کی‌روشِ سخت‌گیر را هم مجاب کرد که او را با خودش به جام‌جهانی برود. حالا ترابی با بازگشت از روسیه، در اولین قدم پیراهن پرسپولیس را با سایپا تعویض کرد؛ البته در نیم‌فصل دوم و با پایان محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات.

مهدی ترابی فصل قبل ده گل برای سایپا زد. در حالی که تعداد گل‌های هیچ پرسپولیسی به‌جز علیپور دو رقمی نشده بود. ترابی بعد از قلی‌زاده بیشترین پاس گل را هم در تیم‌اش داد. این بازیکن در فصل گذشته ۵ مرتبه پاس منجر به گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. نکته منفی کارنامه مهدی ترابی تعداد بالای کارت‌های زرد اوست. معمولا تیم برانکو به دلیل اینکه ریسکی و بالا بازی می‌کند، برای اینکه در ضدحملات غافلگیر نشود خیلی زود خطا می‌کند و جزو خشن‌ترین تیم‌های لیگ است. در این فصل مهدی ترابی هم به این تیم اضافه شده که فصل قبل به عنوان بازیکنی تهاجمی، ۶ مرتبه با کارت زرد داور جریمه شد. اتفاقی که نشان می‌دهد برانکو از همین حالا باید سراغ جانشینی مطمئن برای او بگردد تا در دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز دست‌اش را در پوست گردو نگذارد.

بعد از تنها لکه سیاه کارنامه ترابی، نوبت به ادامه ویژگی‌های مثبت این بازیکن مستعد می‌رسد. بازیکنی که فصل قبل با میانگین ۱،۷ پاس کلیدی در هر بازی، بهترین بازیکن تیم‌اش بود. ترابی بعد از قلی‌زاده تکنیکی‌ترین بازیکن سایپا هم بود و طبق آمار متریکا در هر مسابقه ۱،۷ دریبل موفق می‌زد. توانایی دیگر مهدی، چیزی است که پرسپولیسی‌ها را دلتنگ طارمی کرده بود. مهدی ترابی مهارت بالایی در خطا گرفتن از حریف دارد. این بازیکن به طور میانگین در هر مسابقه نزدیک به سه مرتبه بازیکن حریف را مجاب به انجام خطا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخهههههههخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      بهترین بازیکن زبل خان در بهترین تیم در پیتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوش هاتی چاوکم۰خوش اومدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج