۷۴۱۹۴۲
۴ نظر
۵۰۲۵
۴ نظر
۵۰۲۵
پ

سردار زمردیان: از بهم ریختگی وضع اقتصادی، نبُرید

سردار زمردیان تاکید کرد: با دو روز بهم ریختگی وضع اقتصادی و نابسامانی، نبرید، به مو می‌رسد اما پاره نمی شود. آمادگی رزمی‌مان باید بالا باشد.

خبرگزاری ایلنا: دومین کنگره سراسری جامعه جوانان متحد اسلامی عصر امروز برگزار شد. در این مراسم سردار زمردیان از فرماندهان سپاه قدس و جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی از جمله مصطفی میرسلیم، قدیری ابیانه و محمد نبی حبیبی حضور داشتند.

سردار زمردیان در این مراسم گفت: الان که چهل سال از انقلاب می‌گذرد ما سرباز بودیم و هستیم.

وی با بیان اینکه فروردین سال ۵۸ به عضویت سپاه درآمدم، گفت: شمخانی و محسن رضایی از فرماندهان ما در جنگ بودند. بعد از جنگ در اطلاعات سپاه مشغول شدم که تشکیلاتی داشت که روی نهضت‌های اسلامی کار می‌کرد و ما آنجا شروع به خدمت کردیم تا رسید به اینکه سپاه قدس تشکیل شد.

سردار زمردیان با بیان اینکه ما سرباز سردار سلیمانی هستیم و سلیمانی سرباز رهبر است، گفت: جوان‌ها اگر از کاری خسته و دلزده می‌شوند و تا سختی می‌بینند از دین برمی‌گردند این حیف است. جنگ کردستان واقعا سخت بود. ما در جبهه امنیت داشتیم و در تهران امنیت نداشتیم. منافقین در تهران ترور می‌کردند. وقتی رهبر دستور دادند مقابل داعش بایستید کار خود را آغاز کردیم.

وی با اشاره به برخی فنون جنگی گفت: شیمی و فیزیک و الکترونیک و محاسبات انفجار را داریم که گستردگی فراوان دارد. در سوریه از شهیدان از هر صد شهید نود نفر از آنها به خاطر تله‌های انفجاری شهید می شدند. قریب به پنج هزار تله انفجاری در شش ماه انجام دادیم و تعداد شهیدان ما به پنج درصد کاهش پیدا کرد.

سردار زمردیان گفت: به ما اطلاع دادند که وضعیت عراق نابسامان است. آن زمان هفتاد درصد عراق و نود درصد سوریه در دست داعش بود. اولین کاری که کردیم این بود که گفتیم جاده سامرا باید باز شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در عملیات عاشورا با فرماندهی قاسم سلیمانی داعش را ده کیلومتر عقب راندیم. ما بعد از چندعملیات پیروز شدیم. مبنای فتح را ما از آنجا شروع کردیم که اول غوطه غربی و شرقی را آزاد کردیم و کم کم بیشتر مناطق آزاد شد و آزادی عراق هم به برکت خون شهدای مدافع حرم بود.

سردار زمردیان خطاب به جوانان گفت: روحیه رزم جوانان باید بالا باشد. با دو روز بهم ریختگی وضع اقتصادی و نابسامانی، نبرید، به مو می‌رسد اما پاره نمی شود. آمادگی رزمی‌مان باید بالا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به روی چشم

    • بدون نام

      بله تو باید بگی

    • بهار

      باشه

    • بدون نام

      عراق رو از دست صدام جنایتکار کی ازاد‌کرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج