۷۴۲۰۲۲
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

شفر حق دارد نگران بازی با پرسپولیس باشد

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: بعید است ستاره‌های آبی پوشان از این تیم جدا شده و به تیم‌های دیگر بروند و ما آنها را فصل بعد هم در اختیار خواهیم داشت.

مهر: محمد نوری با اشاره به گلایه‌های شفر در خصوص تاریخ برگزاری دیدار سوپرجام اظهار داشت: باید به شفر حق داد که نگران این بازی باشد و به تاریخ برگزاری آن گلایه داشته باشد. بهرحال این بازی مقابل پرسپولیس است و در هر سطحی که باشد نتیجه آن برای هواداران هر دو تیم مهم است. تیم استقلال هنوز کامل نشده و تمرینات ما با همه نفرات انجام نمی شود. لذا طبیعی است که آمادگی استقلال برای این بازی کمتر از رقیبش باشد.

عضو کمیته فنی آبی پوشان خاطر نشان ساخت: امیدوارم سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال در برنامه ریزی خود تجدید نظر کنند. بهرحال اگر دو تیم در شرایط مساوی و خوبی قرار داشته باشند کیفیت این بازی هم بالا می رود و حرف و حدیث هم در آن کمتر می شود. تیم بازنده و هوادارانش هم بعد از بازی به فدراسیون هجمه وارد نمی کنند.

شفر حق دارد نگران بازی با پرسپولیس باشد

وی افزود: هر مربی هم جای شفر بود به این شرایط انتقاد می کرد و همین درخواست را داشت که شفر دارد.

نوری در ادامه در خصوص تمدید ستاره های استقلال با این تیم بیان داشت: در روزهای اخیر خبرهای خوبی به گوش رسیده و توافقاتی هم با بازیکنان حاصل شده است. من بعید می دانم که این نفرات جایی به جز استقلال بروند. هرچند همه آنها بازیکنان بزرگی هستند و حتما هم از داخل و خارج کشور پیشنهاداتی دارند، اما با همه این وجود من بعید می دانم مقصد آنها جایی به جز استقلال باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اعتراض هواداران نسبت به شرایط کنونی باشگاه تصریح کرد: هواداران نباید سطحی بین و عجول باشند. آنها باید به باشگاه و به خصوص به شخص افتخاری اعتماد داشته باشند. مدیرعامل باشگاه تاکنون بحران های زیادی را مدیریت کرده و به سلامت تیم را از آن بحران ها خارج کرده است. اگر هواداران پشت باشگاه باشند قطعا از این بحران هم به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی در خصوص اضافه شدن امیرحسین فتحی به هیات مدیره این باشگاه خاطرنشان ساخت: آقای فتحی از مدیران ورزشی و با سابقه فوتبال و از علاقمندان به استقلال است. حتما حضور ایشان در هیات مدیره باشگاه منشاء خیر خواهد بود و به پیشبرد اهداف باشگاه کمک خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه کیسه کشها چرا اینقدر میترسید و ابرو ریزی می کنید

    • بدون نام

      آقای شفر به جای خوردن و خوابیدن در کشورش تمریناتش را زودتر شروع می کرد. آقای نوری بچه گانه صحبت نکن.

    • بدون نام

      شرایط پرسپولیس الان بدتر از استقلاله چطور اونا اعتراض نمیکنن.

    • بدون نام

      مشکل برات پیش امده کسگم تا دیروز گونی گونی خرید میکردین پرسپولیس هم محروم بود برنامه هم قبلا اعلام شده بود پس چرا پرسپولیس اعتراض نداره مشکل برات پیش آمده از ترس باختته

    • بدون نام

      این فرار روو به جلوست .. یک بازی سیاسی کثیف
      .
      از الان برای باخت احتمالی حرف و حدیث را درست میکنند

    • م

      من آبی وقرمز برام فرقی نداره هرتیمی که خوب بازی کنه تشویقش میکنم امادراین موردشفربی حساب میگه قبلآهم بامسئولان وهم بامربیان دوتیم مشورت وهماهنگی شده درموردتاریخ وروز بازی سوپرجام.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج