۷۴۲۲۲۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

افتخاری: استعفایی در کار نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه با قدرت به کار خود در باشگاه استقلال ادامه می‌دهد، گفت: برگزاری دربی سوپرجام به صلاح نیست.

مهر: سید رضا افتخاری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی برای موفقیت در باشگاه استقلال را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای باشگاه استقلال برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت صورت گرفته و در این بین مطمئنیم که حل مشکلات مالی باعث خواهد شد که شرایط برای سرمایه گذاری بوجود بیاید و حتی به سمت خودکفایی پیش برویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: این تیم با حضور شفر به شرایط خوبی رسیده است و باشگاه نیز از این پس استمرار در موفقیت ها را هدف قرار داده است .

افتخاری: استعفایی در کار نیست

افتخاری با اشاره به بازی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در سوپرجام گفت: بنا به دلایل مختلفی که در طی نامه ای که به فدراسیون هم ارسال کرده ایم، برگزاری این دیدار با توجه به شرایط موجود به صلاح فوتبال ایران نیست. بازیکنان ملی پوش ۱۴ روز استراحت اجباری دارند بنابراین زمان مسابقه باعث خواهد شد ملی پوشان بلافاصله بعد از استراحت وارد این بازی شوند که خطر مصدومیت به شدت آنها را تهدید می کند. از طرفی باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم که برگزاری سوپرجام شرایط بازیکنان مصدوم دو تیم را برای آن دیدار سخت تر خواهد کرد.

افتخاری همچنین پیرامون شرایط مالی باشگاه استقلال هم توضیح داد: برای اولین بار در سال ۹۵ مالیات باشگاه استقلال کاملا پرداخت شده است و بدهی به بازیکنان،دارایی،کادرفنی و اشخاص حقیقی و حقوقی ندارد و در طی ۲ سال گذشته سازمان حسابرسی کل کشور هم بر اساس رسیدگی های انجام داده عملکرد مالی باشگاه را تایید کرده است.

وی با بیان اینکه حساب های باشگاه ثبت دفتر شده و به روز است تصریح کرد: این فرآیند با مقرارات مالی پرداخت می شود و هیچ پولی بدون ضابطه پرداخت و دریافت نخواهد شد که این مهم نتیجه کار مدیرتی است که در ۲ سال گذشته ساماندهی شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین از برطرف شدن مشکلات آکادمی این باشگاه خبر داد و گفت: به میزان ۵۰ میلیون تومان به تیم جوانان پرداخت شد و تزریق منابع به تیم های پایه بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده صورت خواهد گرفت.

افتخاری همچنین از تجهیز ورزشگاه امام رضا (ع) خبر داد و اظهار داشت: خوابگاه این مجموعه برای بازیکنان شهرستانی استقلال در نظر گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله بدهکاری از سال ۹۵ ندارید
      دروغ گفتن که مالیات ندارد
      اصلا چرا تا میشد دروغ به هوادار گفت راست بگیم ؟؟،،

    • بدون نام

      نبایدم باشه پس کی شما بی لیاقتای دزد دست از سر مردم برمیدارین

    • بدون نام

      اقای افتخاری اول بگید پول هواداران و چکار کردید بعد دم از مدیربت بزنید.اقای افتخاری اگه پول سامانه هواداری نبود چکار میکردی؟خجالت اوره واسه مدیری که با افتخار میگه ۵۰ ملیون واسه پایه پرداخت کردیم!!!
      اقای افتخاری اگه مدیران بر اساس لیاقت و کارنامه انتخاب میشدن حضرتعالی در حد ی کارمند ساده هم نیستید شما بخاطر دوستی با وزیر روی صندلی نشستی که حق شما نیست
      اقای افتخاری این دو سال چکار کردی واسه استقلال؟بجز پول هوادارن چقدر در امدزایی کردی؟لطفا خودتو با مدیران قبلی مقایسه نکن چون انها با دست خالی استقلال و قهرمان کردن
      اقای افتخاری میشه بگی چه بلای سر فوتسال اوردید؟
      اقای افتخاری فکر نمیکنی وقت بازنشستگیتون رسیده!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج