۷۴۲۵۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

توصیه به طرفداران حذف شعار«مرگ بر آمریکا»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که می‌خواهند شعار مرگ بر آمریکا حذف شود، از آمریکایی‌ها بخواهند حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و دست از کارشکنی علیه ملت ما بردارند؛ در غیر اینصورت مردم ایران تا رسیدن به حقوق خود این شعار را سر می‌دهند.

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که می‌خواهند شعار مرگ بر آمریکا حذف شود، از آمریکایی‌ها بخواهند حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و دست از کارشکنی علیه ملت ما بردارند؛ در غیر اینصورت مردم ایران تا رسیدن به حقوق خود این شعار را سر می‌دهند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران برای چندمین بار دولت آمریکا را به امتحان گرفته و من امیدوارم که آمریکاییها مثل گذشته در این امتحان مردود نشوند و نشان بدهند که تغییر پیدا کرده اند.

وی خاطر نشان ساخت: در صورتی که آمریکاییها در این امتحان جدید رد شوند ، زیان جدی خواهند دید و این زیان به یک افسوس تاریخی برای آنها تبدیل خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار داشت : بهتر است دولتمردان آمریکایی در عمل و رفتار خود تغییراتی نسبت به گذشته انجام دهند و هر چه سریعتر تحریم های اقتصادی را بردارند و رفتاری که با دولت آقای خاتمی کردند با دولت آقای روحانی تکرار نکنند.

دکتر رضایی ادامه داد : کلید حذف شعار مرگ بر آمریکا دست خود آمریکاییها است. آمریکاییها برای اینکه شعار مرگ بر آمریکا حذف شود خود باید دست به کار شوند و به چند موضوع توجه داشته باشند ، به حقوق اساسی ملت ایران احترام بگذارند و دست از کار شکنی ها بردارند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      آقای دبیرتشخیص اگرکسی خطاب به شما مرگ بردبیربگه شما چی کار می کنی؟ بهتره اول ما این شعار رو از بین ببریم و ازته دل براشون دعا کنیم، اونوقته که خدا مهرما رو به دلشون میندازه و دست از به قول شما کارشکنی ها و دشمنی ها برمیدارن

    • رضا

      مرگ بر آمريكا

    • ترسو

      "مردم ایران تا رسیدن به حقوق خود این شعار را سر می‌دهند".................................. مردم ایران = اقای رضایی !!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج