۷۴۲۶۲۹
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

جریمه ۲ میلیاردی در صورت غیبت در سوپرجام

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر از جریمه ۲میلیارد تومانی باشگاه استقلال در صورت غیبت در سوپر جام خبر داد.

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه استقلال به هیچ عنوان حاضر نیستند در سوپرجام مقابل پرسپولیس به میدان بروند و این را می‌توان از مصاحبه‌های چند روز اخیر شفر، افتخاری و اعضای هیات مدیره این باشگاه متوجه شد.

سعید فتاحی نیز چندین بار اعلام کرد که اگر استقلال در این بازی شرکت نکند جریمه خواهد شد اما صحبتی در مورد جریمه مطرح نکرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه اگر باشگاه استقلال در این بازی شرکت نکند چه جریمه ای برای این باشگاه در نظر گرفته می‌شود گفت: استقلالی‌ها باید بدانند تمکین از قوانین سازمان لیگ در اساسنامه آمده و همه باشگاه‌ها موظف هستند تا به قوانین سازمان لیگ پایبند باشند.

وی افزود: اگر استقلال بخواهد در بازی سوپرجام شرکت نکند ۲ میلیارد تومان جریمه خواهد شد.

فتاحی در خصوص اینکه استقلالی‌ها تصمیم دارند روز دوشنبه راهی اردو شوند و ممکن است شب برگزاری دربی به تهران برگردند گفت: همانطور که گفتم آنها جریمه خواهند شد. اگر سرمربی محترم استقلال می‌خواهد برای تیمش در کشوری دیگر بازی تدارکاتی بگذارد مسئولیتش با من نیست اما دیدار سوپرجام از فصل پیش برنامه ریزی شده و باید برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سگ خور

      بندازین جلو سازمان لیگ بخورن سیرشن ، همش بخاطر پوله ، ملتو به اسم اب و قرمز بکشن استادیوم پول بگیرن ، ملت ما کی میخواد بیدارشه ، پول من و توی جوون داره میره تو جیب 4 تا بچه خشگل برن امارات و دبی عشق و حال کنن من و تو اینجا بکوبیم تو سر هم !!! تیم خصوصی کو ؟ ک فقط 1 سال تو لیگ بوده و مقام اورده همون ابی و قرمزم همه کارمند دولتن ، تیم دولتی خخخخخخ ، تو اروپا بهت میخندن ،

    • مهدی رضایی

      شفر ترسیده

    • بدون نام

      چه جریمه ای چه کشکی اون هم دو میلیارد استقلال پول بازیکن نداره بده پول داره دومیلیارد جریمه بده؟ به کی باید بده حتما به لنگ باید این جریمه رو بده ما حاضریم جام با ارزش سوپر جام رو به لنگ بدیم ولی تو این زمان بازی نکنیم تا بازیکنامون مصدوم شن جام واسه لنگ بابا حالش رو ببره جامی که با یه بازی بدست میاد واسه لنگی ها اعتبار داره ولی جام باشگاهای آسیا که استقلال دو بار بردش میگن جهازجانبه است واعتبار نداره همچین جماعتی تو این مملکت زندگی میکنن اونوقت انتظار اقتصاد پویا هم دارن تو کشور.

    • جوان بی کار افسرده

      ازترس باخت هستش

    • مهرداد س

      جریمه رو که جناب وزیر آماده پرداخت هست برای سوگلیش خخخخخخخخخخخخخ

    • مهرداد س

      افدراسیون و سازمان لیگ کار راه بنداز سوگلیشون هستن قتدار و برنانه ریزی و این حرفا فقط برای تیمهای غیر کیسه کشاستببینیم و تعریف کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج