۷۴۲۷۴۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

کاتب: ترامپ به دنبال دلالی اقتصادی است

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه ترامپ با تحریم کشور‌هایی نظیر ایران به دنبال دلالی اقتصادی در جهان است، گفت: در این راستا دولت باید ضعف‌ها را شناسایی و اصلاح کند.

خبرگزاری مهر: غلامرضا کاتب بعدازظهر شنبه در نشست شورای اداری استان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه در شرایط جنگ اقتصادی قرارگرفته‌ایم، ابراز داشت: بر همین اساس جلسات متعددی توسط مجلس با دولت گذاشته شد تا بتوان در شرایطی که ترامپ به دنبال دلالی اقتصادی در جهان است، مقابله کرد.

وی افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی موجود مجلس از دولت خواست تا ضعف‌ها را شناسایی و برای اصلاح آن‌ها راهکار ارائه دهد، زیرا معتقدیم اعمال سستی و اهمال در امور اقتصادی تنها باعث بروز نارضایتی و برآوردن مطالبات دشمن خواهد شد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه مفسدان اقتصادی باید شناسایی و به محاکم قضایی معرفی شوند، بیان کرد: خرید مقادیر زیادی سکه توسط یک فرد طی چند روز گذشته نارضایتی بسیاری را در جای‌جای کشور به دنبال داشت چراکه آن‌ها نمی‌توانند قبول کنند که فردی این چنین اقتصاد را به بازی گرفته و کسی هم با او کاری نداشته باشد.

کاتب بابیان اینکه باید برای رفع گرفتاری‌های مردم تلاش کرد، ابراز داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولیدات داخل این مهم باید سرلوحه امور ما واقع شود و برای تحقق آن سیاست‌های راهبردی ارائه کرد راه برون‌رفت از این جنگ اقتصادی تنها رفع موانع تولید است.

وی افزود: همه مشکلات امروز جامعه قابل حل خواهد بود به شرط آنکه وحدت و انسجام را در صدر برنامه‌های خود قرار دهیم قطعا دامن زدن به تنش‌های اقتصادی نه تنها به نفع کشور نخواهد بود بلکه با ایجاد ناامنی مشکلات دیگر را به این مجموعه افزون می‌کند بنابراین حفظ همدلی در برابر توطئه دشمن ضرورت دارد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساوان صباحت

      چه خوووووب ازکجافهمیدی؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج