۷۴۲۹۲۲
۱۵ نظر
۵۰۱۶
۱۵ نظر
۵۰۱۶
پ

فعال اصولگرا: صدا و سیما سر مردم شیره می‌مالد

محمد مهاجری درگفت‌و‌گو با «اعتماد» گفت: من معتقد هستم که آقای علی‌عسگری باید خودش باشد و اگر می‌بیند که نمی‌تواند این سازمان را اداره کند، کلید را دم در گذاشته و برود.

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا درگفت‌و‌گو با «اعتماد» گفت:

فعال اصولگرا: صدا و سیما سر مردم شیره می‌مالد

* صدا و سیما مثل گوشت قربانی و هر بخش از آن دست کسی است. می‌توان گفت: یک حکومت ملوک‌الطوایفی است و هر کسی که قدرتی دارد، گوشه‌ای از آن را تصرف می‌کند. اخیرا مقام معظم رهبری در پاسخ به انتقاد دانشجویان فرمودند: من هم به این مدیریت‌ها انتقاد دارم و بعد از آن در مطلبی نوشتیم که اگر جای رییس صدا و سیما بودم بعد از این فرمایش مقام معظم رهبری کلید صدا و سیما را دم در به نگهبانی می‌دادم و می‌رفتم خانه.

*عملکرد صدا و سیمایی که هیچ برنامه تماشایی غیر مسابقات فوتبال جام جهانی ندارد، قابل دفاع نیست. من خودم خیلی دوست دارم که برنامه‌های صدا و سیما را ببینم، اما فقط می‌توانم با نوه‌هایم برنامه‌های کارتونی را ببینم. از این رسانه نمی‌توان انتظار داشت که یک دانشگاه یا محلی برای تعاملات و بحث‌های خوب سیاسی باشد. اخیر یک آقایی را به نام آقای یکتا آورده‌اند و در برنامه‌هایی دولت را نقد می‌کنند.

این آقای یکتا هم یک موسسه مالی و سرمایه‌گذاری پرپولی دارد که چندصد میلیارد تومان سرمایه آن است. خب به جای این برنامه‌سازی‌ها قدری نان به مردم بدهد که گریه نکنند. این‌ها ادا و اطوار اپوزیسیون درآوردن است.

*به نظر من صدا و سیما خود را در حد یک دکه سیاسی تنزل داده است، وضعیت صدا و سیما خیلی بد است و کاری برای آن نمی‌توان کرد.

* من معتقد هستم که آقای علی‌عسگری باید خودش باشد و اگر می‌بیند که نمی‌تواند این سازمان را اداره کند، کلید را دم در گذاشته و برود.

*او به عنوان رییس سازمان بر آن تسلط و اتوریته ندارد بنابراین هر کسی که وارد این سیستم شود، خراب خواهد شد. هر فرد مستقل و متعهد و کاربلد هم در این سیستم تخریب می‌شود.

*کار دیگری که صدا و سیما انجام می‌دهد و بیش از مردم سر خود را شیره می‌مالد این است که می‌گویند مثلا ٩٨ درصد از فلان سریال خوش‌شان آمده است.

نمی‌دانم این دیگ‌هایی که نظرسنجی‌ها را در آن می‌پزند، کجا بار می‌گذارند؟ آنچه در جامعه دیده می‌شود با آنچه در صدا و سیما دیده می‌شود، کاملا متفاوت است و ربطی به علی عسگری ندارد. علی عسگری بسیار فرد اخلاقی و دوست داشتنی است، اما این صفت‌ها برای مدیریت صدا و سیما کافی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی کلیدش را به کی میخواد تحویل بده؟

    • بهلول

      علی عسگری کیست کلید دست روحانی است ولی قفل را گم کرده ۶ساله دنبال قفله.

    • بدون نام

      تمام اختلافات این مملکت را صدا و سیما دامن می‌زند

    • بدون نام

      تو این مملکت یه سری آدم نالایق شدن مسئول و فقط زیانشو مردم میبینن
      به هیچ عنوان هم با این که میدونن لایق نیستن و ناکارآمد هستن نمیرن حتی با اردنگی

    • بدون نام

      برو بابا مردم بدبخت شدند اینا هنو مشغول دعوای زرگریشونن

    • بدون نام

      جالبه بعد از برنامه روایت مردم چقدر دارن بهش حمله میکننتا قبل این برنامه کسی از اینها صداش درنمی اومد

    • رضا

      دیگه صدا و سیما چی هست که خودشون هم صداشون دراومده

    • بدون نام

      فقط بخش حرف مردم از شبکه خبر که حاصل ازدواج سانسور و چسباندن تکه های گفتگو است

    • کامبیر

      خوب دست شما هم باشه نوبتی است این کارراشمامی کنید؟!

    • بدون نام

      کاملا درسته خیلی خوب نوشتید

    • r.s

      صدا و سیما= فیلم و سریالهای تکراری و اشغال + اخبار دروغ + توهم

    • بدون نام

      دست هر کدومتون که باشه همینه کلا درشو گل بگیرید

    • بدون نام

      خیلی برام سوال پیش اومده که صداوسیما چرا کسی ازش سوال نمیکنه این بساط فوتبال رو هم جمع کنه چون دروغ و ریا وفریب حتی در پخش مسابقات روسیه هم وجود دارد....! اما در خصوص صدای مردم چرا تاکنون در جمع معترضین خبرنگار حاضر ومصاحبه نگرفته وپخش کند؟ اقای یکتا با یه تیم فیلم برداری میره داخل پاساژ و یا صنف کامیون داران فقط تشویق به مصاحبه ...اقای یکتا دیشب : منظور شما عزیزان (مردم معترض) اینه که مقصر دولت است درسته!؟ مردم : مانمیدونیم مسئول کیه ! مامشکلاتمون رو میخوایم حل بشه!!!! مصاحبه یی که برای بهر برداری سیاسی گرفته بشه قطعا صدای اصلی پخش نخواهد شد !!!! پخش صدای مردم برای مردم ؟ زحمت نکشید همه میدونن اونا نمیبیند و اینا هم برای تبلیغ در انتخابات است!! دوربین بخدا قسم فقط نشان دادن فرد هست تا رساندن صدای مردم فقط دیدند وقت خوبیه الان !اگه نیت کمک بود میرفت مشهد مصاحبه میگرفت

    • بدون نام

      صدای نردم فقط ...نیوز

    • بدون نام

      یکتازیاددلت برای ایران وایرانی میسوزبروببین مشکلات بیشترکشورهمین افغانیاهستن موجب بیکاری بالای۱۰ملیون شدن وبه گفته نمایندگان مجلس چرایعنی چی کا بیش از۳ملیون شغل افغانیاگرفتن وبیکارکردن ایرانیاروچندبرابرانهم توشغلهای دیگه هستن واین تعدادباعث این میشن به هرایرانی درسال بالای۲۰۰ملیون تومان ضرربزنن ودرروز۵میلیاردلیتراب ایران ومصرف کنن واستاندارش درروز۱۵۰لیترولی هم وطنانمون به جون هم میفته واینهاحق ایران وایرانی نه افغانستان وافغانی اگه راست میگن ۱ماه بودجه وماب وگازمنابع کشوشغل ایران بدن اینقدرهزینه ولطف خوبی کردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج