۷۴۳۵۶۷
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

هشدار نسبت به خطر بروز خاموشی در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه مردم الگوی مصرف برق را در ساعات پیک بار باید رعایت کنند، گفت: در ساعات پیک مصرف برق، بار شبکه بالا است و مردم باید در آن ساعت‌ها الگوی مصرف را به درستی رعایت کنند تا شاهد خاموشی نباشیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه مردم الگوی مصرف برق را در ساعات پیک بار باید رعایت کنند، گفت: در ساعات پیک مصرف برق، بار شبکه بالا است و مردم باید در آن ساعت‌ها الگوی مصرف را به درستی رعایت کنند تا شاهد خاموشی نباشیم.

حسن کریمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در روزهای تعطیل با توجه به تعطیلی ادارات و همچنین تعدادی از مغازه‌ها، مصرف برق کاهش پیدا می‌کند و با توجه به این شرایط مردم می‌توانند با خیال راحت تری برق مصرف کنند.

وی افزود: در ساعت‌های پیک مصرف برق، بار شبکه بالا است و مردم باید در آن ساعت‌ها الگوی مصرف را به درستی رعایت کنند تا شاهد خاموشی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه ساعات پیک بار ربطی به روزهای تعطیل و غیر تعطیل ندارد و در آن ساعت ها بار شبکه بالا است، تصریح کرد: مردم می ‌وانند از برخی وسایل برقی مانند جارو برقی و لباسشویی در روزهای تعطیل استفاده کنند زیرا در آن روزها بار شبکه به نسبت سایر روزها پایین تر است.

کریمی خاطرنشان کرد: از همه همشهریان تقاضا داریم موضوع مهم صرفه جویی در مصرف برق جدی گرفته شود تا زمینه ناپایداری شبکه برق فراهم نشود و شاهد خاموشی در برخی از مناطق به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ب.ف

      جناب مدیرعامل اگروقت داریدسری به خیابان کیان درانقلاب جنوبی بزنیدوببنیدچگونه دستفروشان غیرقانونی ازبرق استفاده میکنند بعدشمابه مردم فشارمیاوریدوجرات نداریدباانهابرخوردکنید

    • بدون نام

      کلا روتون میشه از مردم این استان مالیات بگیرید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج