۷۴۴۵۱۷
۹ نظر
۵۰۱۴
۹ نظر
۵۰۱۴
پ

نوابی: تبلیغات در سیما توهین به شعور مردم است

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه تبلیغات در سیمای جمهوری اسلامی اغواکننده است، تصریح کرد: تبلیغاتی که در شبکه‌های مختلف صورت می‌گیرد توهین به شعور مردم است؛ بنابراین به جای این کار‌ها باید درد تولیدکنندگان مطرح شوند و به جامعه امید دهند.

خبرگزاری ایسنا: محمود نوابی - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت - امروز در بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در اوایل انقلاب در کشور سه شهرک و ۸۰۰۰ واحد صنعتی وجود داشت که امروزه تعداد واحدها به ۸۴ هزار مورد رسیده است و این نشان از گذشت افتخارآمیز ۴۰ ساله انقلاب بوده است.

نوابی: تبلیغات در سیما توهین به شعور مردم است

وی افزود: تولید امروز ساده نیست و باید معضلی که در زمینه چادر مشکی وجود دارد با تکنولوژی‌های نوین و به روز مرتفع شود و این امکان وجود دارد که ظرفیت تولید چادر مشکی ۵۰ میلیون متر مربع برسد.

نوابی تاکید کرد: لازم است همایشی تحت عنوان تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر در حوزه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکتتدگان در استان برگزار شود و اصناف، بازاریان و افراد سریع‌العمل به مردم معرفی شوند، همچنین باید شان اجتماعی برای تولیدگران قائل شد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال تصریح کرد: اگر قرار باشد بیمه، مالیات، تامین اجتماعی، گمرک اقدامات سال‌ گذشته را انجام دهند اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و برنامه تعیین شده محقق نخواهد شد.

نوابی تاکید کرد: باید تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه تولید به هنگام، به موقع و صحیح انجام شود. همچنین حس تحریم باید در تمامی افراد شکل گیرد و در شرایط تحریم اقتصادی باید از تولیدکنندگان حمایت انجام شود.

وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا باید هم‌طراز مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد اگر در این زمینه کار شود، قطعا مبارزه انجام شده و به نفع تولید کننده و مصرف کننده خواهد بود، بنابراین این امر موجب می‌شود تولید کننده کالای بی هویت تولید نکند و در اختیار مصرف کننده قرار ندهد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در حوزه بازرسی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت در طرح‌های مختلف و شرایط امروز کشور با رعایت ادب و به منظور رفاه حال مردم بازرسی‌ها را انجام می‌دهند که در سال گذشته ۵۹ میلیارد تومان کالای قاچاق از بازار جمع‌آوری و امسال تاکنون نیز ۱۹ میلیارد تومان کالای قاچاق بدون هیچ‌گونه تنش اجتماعی از سطح بازار جمع‌آوری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      حس تحریم چی میشنوه ادم حس گرانی توهم چی داریم اها کی بود البته میدونم یکی دبگه بود گفت چرت وپرت فقط تولید کنندگان براشون مهمند دیگه ماها ادم نیستیم که هوای ماراداشته باشند

      پاسخ ها

      • بهلول

        تبلیغات چون پول در آن جاریست شما که هیچ تمام قوای این مملکت هم نمیتوانند به صدا و سیما و تلفنهای همراه دستور توقف این تبلیغات را بدهند آقای جهرمی آمد گفت من فلان میکنم بهمان میکنم چنان سر جایش نشاندن که دیگر حرفی برای گفتن ندارد پس ما یک وزیر با شهامت میخواهیم بگوئید یا تبلیغات را حذف کنید یا من میروم مثل کی آقای بهمنی واقعا مرد بود ده بار استعفا نوشت ده بار جنگید و پیروز شد.

    • بدون نام

      تولید چادر مشکی!!!!!!!!!!!!!!!!!
      چه دغدغه ای؟!!!!ازمسولین متشکرم که نگران معیشت مردمند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چادر مشکی برای شما مهم نیست ولی برای اکثریت مردم که هنوز غیرت دینی شون رو مفت نفروختن لازمه و مهمه که در داخل تولید بشه تا ارز خارج نشه. اینجوری معیشت بی دینایی مثل تو هم بهتر میشه...

    • بدون نام

      تعداد مهم نیست جناب وزیر. کیفیت کار مهمه. شهرکهاتون استاندارد نیستن. نمونش زلزله کرمانشاه

    • بدون نام

      وایییی خدا. چخوشکل حرف میزنه این اقای مهربون

      پاسخ ها

      • سعید بریموندی

        همه شون قشنگ حرف میزنن ـولی خبر دارن که امثال من که با ۴۵سال سن چند ماه بیکار شدم.و هنوز هم از هفتاد خان بیمه بیکاری رد نشدم.و برای معمولی ترین نیازهای روزانه زندگیم موندم...خیلی قشنگ اوشون.آقای معاون هــــــــا.....حـــــــرف ویزنن.این توهین به شعور ملت نی

    • ناشناس

      مکه برایه این مردم، شماها ارزشی قائل هستین؟

    • بدون نام

      چه ربطی به تیتر وتبلیغات تلویزیون داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج