۷۴۴۷۴۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

«افلک» و «هاتاوی» در یک فیلم سیاسی درباره ایران

دی ریز کارگردان فیلم نامزد اسکار «گل‌آلود» که در رقابت جوایز آکادمی ۲۰۱۸ حضور داشت، پروژه جدیدش را با همکاری شبکه نتفلیکس مقابل دوربین برده است. دی ریز از دو بازیگر سرشناس هالیوود بن افلک و آن هاتاوی برای ایفای نقش در چهارمین فیلم بلند کارنامه‌اش که مضمونی سیاسی دارد دعوت کرده است.

آی ‌سینما: دی ریز کارگردان فیلم نامزد اسکار «گل‌آلود» که در رقابت جوایز آکادمی ۲۰۱۸ حضور داشت، پروژه جدیدش را با همکاری شبکه نتفلیکس مقابل دوربین برده است. دی ریز از دو بازیگر سرشناس هالیوود بن افلک و آن هاتاوی برای ایفای نقش در چهارمین فیلم بلند کارنامه‌اش که مضمونی سیاسی دارد دعوت کرده است. عنوان فعلی این پروژه «آخرین چیزی که او می‌خواست» اعلام شده است. ویلم دافو هم دیگر بازیگر مطرحی است که برای حضور در این فیلم با نتفلیکس قرارداد بسته است.

«افلک» و «هاتاوی» در یک فیلم سیاسی درباره ایران

به نوشته انترتینمنت ویکلی، درام سیاسی «آخرین چیزی که او می‌خواست» هم اکنون در پورتوریکو در حال فیلمبرداری است. دی ریز فیلم جدیدش را بر اساس رمان جوآن دیدیون که سال 1996 به چاپ رسیده، به تصویر خواهد کشید.

خط داستانی فیلم ماجراهای روزنامه‌نگاری پرمشغله به نام النا مک ماهن (هاتاوی) را دنبال می‌کند که صاحب شغل پدرش به عنوان دلال اسلحه می‌شود. او خیلی زود خودش را درگیر ماجراهایی خطرناک می‌یابد که با ماجرای معروف رسوایی فروش تسلیحات به ایران در دور دوم ریاست جمهوری رونالد ریگان مرتبط است. ریز با همکاری مارکو ویالووس نگارش فیلمنامه این پروژه را بر عهده داشته است.

«آخرین چیزی که او می‌خواست» (The Last Thing He Wanted) دومین همکاری افلک و نتفلیکس در ساخت فیلم بلند است. نتفلیکس سال 2019 را به عنوان تاریخ اکران اینترنتی این فیلم سیاسی اعلام کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج