۷۴۵۲۴۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بزرگراه ارتش،ورودی اصلی شمال شرق تهران می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: بزرگراه ارتش با ادامه مسیر و رفع معارضین به بزرگراه لشگرک و مسیر چهار خطه لواسان وصل و به عنوان یکی از ورودی‌های اصلی شمال شرق تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: بزرگراه ارتش با ادامه مسیر و رفع معارضین به بزرگراه لشگرک و مسیر چهار خطه لواسان وصل و به عنوان یکی از ورودی‌های اصلی شمال شرق تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهمن محبوبی با اعلام این خبر اظهار داشت : طرح اتصال بزرگراه ارتش به لشگرک به طول یک هزار و ۵۰۰ متر یکی از پروژه های مهم ترافیکی منطقه است که نقش موثر در کاهش ترافیکی شهرک های لاله، ارغوان و دسترسی به منطقه لواسانات دارد.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ متر طول از باند شمالی این مسیر زیرسازی و آماده آسفالت شده است که با تعامل با شرکت نفت و رفع معارضین موجود و اتمام آن می‌تواند به عنوان اصلی ترین ورودی شمال شرق تهران مورد استفاده قرار بگیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محبوبی تصریح کرد: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه و اتوبوس‌های خط brt از دسترسی محلی شهرک ارغوان انجام می‌شود و موجب ترافیک مسیر شده است که با اتمام این پروژه، ضریب ایمنی و ظرفیت عبوری مسیر افزایش می‌یابد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      1500 متر درسته، نه 1500 کیلومتر

    • بدون نام

      شب بیافتی داخل این اتوبان و گم شدن تا صبح چرخیدن و بدون هیچ توضیحی، فقط معایب رو برطرف کنید با کارشناس تصادفات و ایمنی، تنها اسفالت نکنید و اتوبان مرگ درست کنید ...آزادگان را بدون طرح از زمان قبل انقلاب آسفالت کردید و دادید دست مردم ...فقط هر ده متر تابلوی خلیج فارس زده شده بود.یه دوسالی میشه یکم تابلوها بهتر شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج