۷۴۶۶۵۸
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

وزیر اطلاعات: ترامپ، ارزش مذاکره ندارد

وزیر اطلاعات گفت: رئیس جمهوری کم مایه آمریکا درک نکرده است که اگر روزی ایران بخواهد با ایالات متحده مذاکره کند، با این آدم سر میز نمی نشیند، چرا که ترامپ ارزش مذاکره ندارد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر اطلاعات گفت: رئیس جمهوری کم مایه آمریکا درک نکرده است که اگر روزی ایران بخواهد با ایالات متحده مذاکره کند، با این آدم سر میز نمی نشیند، چرا که ترامپ ارزش مذاکره ندارد.

حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد النبی (ص) شهر زنجان افزود: رئیس جمهوری آمریکا، خیال باطل کرده است که با این فشارها ملت ایران به زانو در می آید، می گوید ما فشارهایی به ایران می آوریم که مجبور به مذاکره شوند.

وزیر اطلاعات: ترامپ، ارزش مذاکره ندارد

این مسئول تاکید کرد: دشمن بداند که ملت ایران با فشار و تهدید به زانو درنمی آیند، چرا که ایرانی در برابر کفر و استکبار با قدرت می ایستد و سیلی های دشمن شکن را بر گونه آنان می نوازد.

وی اظهار کرد: به یاری خدا خواهیم دید همانند مقاطع گذشته، جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران با اراده پولادین و با هدایت های رهبر معظم انقلاب پرچم پیروزی را برخواهد افراشت و ننگ و شکست را عاید دشمنان اسلام، مقاومت و ایران خواهد کرد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی الگوی همه آزادگان جهان و جبهه مقاومت شده و سینه کفر و استکبار را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی باعث شد تا برای تهران در تهران تصمیم گرفته شود و نه در واشنتگتن؛ گفت: اگر برای ملتی دیگران تصمیم بگیرند و اراده خودشان را بر آنان تحمیل کنند، این نهایت ذلت است ولی ملت ایران از اهل بیت (ع) و قرآن یاد گرفته است سختی و فشار را قبول کند، حتی حاضر است خونش ریخته شود اما زیر بار ظلم و ذلت نرود.

وی ادامه داد: ملت ایران ترجیح می دهد با لباس خونین با عزت زیر خاک برود اما زیر سایه ننگ سلطه دیگران زندگی نکند چرا که براساس رهنمود امام علی (ع) زندگی واقعی، مرگ با عزت و مرگ واقعی، زندگی با ذلت است.

وزیر اطلاعات افزود: دشمنان قسم خورده کشور 40 سال است به سردکردگی آمریکای جهانخوار با همه توان با ملت ایران به خاطر پرچم اسلام و مقاومت می جنگند تا ملت ایران این پرچم را زمین بگذارد.

وی اضافه کرد: یک روز از طریق جنگ تحمیلی خواستند ملت ایران را به زانو درآورند ولی با خفت و خواری عرصه نبرد را رها کردند، بعد از آن هم انواع فشارهای اقتصادی و سیاسی را به جمهوری اسلامی وارد کردند تا ملت ایران تسلیم اراده خود کنند، ولی هرگز نتوانستند.

دکتر علوی یادآور شد: دشمنان نظام در هر مرحله سر افنکنده و شکست خورده عقب نشینی کردند و این ملت ایران بوده که با هدایت رهبر معظم انقلاب سنگر به سنگر پیش روی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای وزیر .. این ترام را باید خر ش کرد و سوا رش شد ببین چه زود رام می شود ازپوتین یاد بگیرید بایک توپ رام شد زبان دراز کوتاه شد لاقل به فکر مردم باشید

    • بدون نام

      نه تورو خدا یه لطفی بهش ‌کنید بهش اجازه بدین یه مذاکره کوتاه داشتخ باشه

    • بدون نام

      چرا دارید التماسش می کنیدروسیه را واسطه قرار میدهید

    • علی

      واسه اونایی که نفسشون از جای گرم در میاد آره ولی خیلی از جوونامون دارن از این کشور میرن همه خسته شدن ,بی آینده شدن ,آزادی ندارن ,تفریح ندارن ,ازدواج نکردن ,داریم میریم به قهقرا

    • خلیلی قوشچی

      جوجه رو آخر پاییز میشمرند آقای وزیر

    • م.ص.

      حالا ناز نکنید دیگه. طرف خواهش کرده دلشو نشکنید.

    • بی نام

      تو خوبی

    • بدون نام

      از نظر ما ارزش ندارد،با این حال اکثر کشورهای دنیا تابع دستور او هستند و فرمان او را اجرا می کنند! و او با تحریمهای خود ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد کرده است،و مردم را با مشقات فراوان گرفتار کرده است،تنها راه نجات مردم ایران از این همه گرفتاریها مذاکره منطقی و قانونی با ترامپ و همراهانش است که به نفع هر دو کشور و کل جهان باشد،اگر قبول کنند،تا آسیب کمتری به مردم وارد شود،بدون مذاکره شاید مردم ایران بیشتر آسیب ببینند.

    • شهروند

      ...هرکسی ارزش مذاکره رو داره اگه نمی دونین بدونین همین اقا با همین سرو وضعش تقریبا اختیار دنیا دستشه وگرنه با یه چرخش قلم نمیتونست اقتصاد ایران رو به این وضعیت فلاکت بار بندازه واین در حالیکه هنوز تحریمها اعمال نشده !!!

    • بدون نام

      چه روی دارید،،،،سنگ پای قزوینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج