۷۴۶۹۶۷
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

افزایش ۱۰۰ هزار تومانی سکه در کسری از ساعت!

قیمت سکه پس از آن‌که از تا ظهر امروز (ساعت ۱۳) روند کاهشی داشت، از نیم ساعت قبل تغییر جهت داد و حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شد.

خبرگزاری ایسنا: قیمت سکه پس از آن‌که از تا ظهر امروز (ساعت ۱۳) روند کاهشی داشت، از نیم ساعت قبل تغییر جهت داد و حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شد.

محمد کشتی‌آرای - عضو اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر - اظهار کرد: با آغاز تحویل سکه‌های پیش فروش از امروز، قیمت سکه بعد از روند کاهشی و رسیدن به قیمت دو میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، از ظهر به بعد در پی افزایش نرخ دلار به بالای ۸۰۰۰ تومان، روند صعودی به خود گرفت و به دو میلیون و ۸۲۸ هزار تومان رسید.

وی افزود: در حال حاضر بازار طلا و ارز به شدت حساس است و با یک اتفاق و صحبت سیاسی و اقتصادی بلافاصله واکنش نشان می‌دهد. مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی باعث بالا رفتن قیمت ارز و سکه شده و در حال واکاوی این مساله هستیم.

عضو اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر با بیان این‌که قیمت ها لحظه‌ای بالا و پایین می‌شود، درباره آخرین قیمت‌ها گفت: در ساعت ۱۳:۱۵ نیم سکه یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان، ربع سکه ۷۰۱ هزار تومان، سکه یک گرمی ۴۱۱ هزار تومان قیمت داشت.

به گفته کشتی‌آرای، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان است. هر مثقال طلا نیز که صبح کمتر از یک میلیون تومان بود، اکنون یک میلیون و ۱۹ هزار تومان قیمت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسئولین بی مسئولیت کی میخوان فکری کنن، هز روز این بازار فقط افزایش داره، خسته شدیم با این بی تدبیری

      پاسخ ها

      • کامبیر

        نه آقا مسئولش جناب تدبیر وامیده!؟

    • سرباز گمنام

      عامل گرانی سکه ۱۰۰ هزار درصد خود دولت است و دولت باید پاسخگوی مردم باشد.
      چرایی توقف دولت در پیش فروش سکه را در کجا باید جستجو کرد؟
      دولت دنبالی گرانی سکه بود و دلیلش نه تنها عدم کنترل عرضه و تقاضای سکه در بازار بود بلکه با همدستی عوامل خود و توقف پیش فروش ؛ ضعیت سکه را به چالش کشید و نشان داد که کشور بدون دولت رانتخوار بهتر اداره میشود.
      لذا حال که با دستور رهبری مواجه شده اند،دنبال ثبات قیمت سکه تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هستند.
      واقعا خسته نباشید ای زحمت کشانی که بجای کلید،همه قفل ها دست شماست.
      حق شهروندی بنده این بود که اطلاع رسانی کنم.

    • امیر

      خدایی من موندم که ما وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی می‌خوایم چکار کار رو بدیم دست یه بچه دبستانی که تازه عدد نویسی یاد گرفته والا شرف داره به اینا

    • بدون نام

      متاسفانه سیاست یک بام و دو هوا و عدم هماهنگی بین مسولین وموضع گیریهای سیاسی و تخریبی بین سه قوه باعث سلب اعتماد مردم از مسولین شده و هدایت بازار دست دلالان و سوداگران افتاده.نمونه بارز ان طرح پیش فروش سکه از بهمن ماه تا اواسط اردیبهشت امسال توسط بانک مرکزی در قراردادی شفاف قطعی و بدون مالیات و نامحدود بود .در مدت اجرای این طرح نه اعتراضی از قوه مقننه و نه قضاییه ونه وزارت اقتصاد و دارایی بود بعد از جمع اوری پول مردم موقع وفای به عهد اما و اگرها و اعتراضات بعد از چهار ماه شروع شد.از سوداگر خواندن افرادی که اقدام به شرکت در این طرح کردند توسط قوه قضایی تا طرح اخذ مالیات از خریداران توسط اداره مالیات و جمع اوری امضا از نمایندگان مجلس جهت عدم تحویل بیش از 10 سکه به خریداران و عودت پول انها و خط و نشون کشیدنها.انگار اجرای این طرح تله ای بوده برای کلاهبرداری مسولین از مردم به نحوی که مسولین میگویند به ترامپ نمیشه اعتماد کرد.مردم میگویند به مسولین نمیشه اعتماد کرد.رویگردانی مردم از مسولین فاجعه افرین است.

    • بدون نام

      من قول میدم :وزیراقتصاد،وزیربهداشت،وزیرتعاون،وزیرراه،رئیس بانک مرکزی وسخنگوی دولت به همراه جهانگیری برکنارشوند اوضاع اقتصادی به 10سال پیش برمیگردد.البته بعدازبرکناری توسط دادگاه انقلاب محاکمه وبه اشدمجازات برسند.!!!!!!!!!!ای کاش.

    • بدون نام

      داره سرم گیچ می‌ره . هی هر روز میگید رفت بالا .
      بابا فشار خون ما هم رفت بالا . به درک که هر چی میخواهد پیش بیاد .

    • بدون نام

      آقا پیشنهاد می کنم یه دوره هم بدون رییس جمهور باشیم . ببینیم چه فرقی می کنه ؟

    • کامبیر

      هنوز تحریم هاشروع نشده بااین مسئولان بی عرضه اینه وای به اون وقت می گویند وای به مرگ وای به پس مرگ!؟

    • مرتضی

      افزایش 100 هزارتومانی در کسری از ساعت که چیزی نیست، دولت ها در کسری از ثانیه می توانند قیمت را دو برابر کنند! پول لازمه دیگه!

    • بدون نام

      دروغ دروغ دروغهای شاخدار وعوام فریبی وغارت بیت المال وگرانی وبیکاری ودزدی واختلاس میلیاردی وحقوقهای نجومی وفحشا وفسادوبدبختی ووووووبرای مردم=البته خلایق هرچه لایق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج