۷۴۷۶۰۲
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

روسیه: حضور ایران در سوریه قانونی است

سفیر روسیه در تهران در مصاحبه‌ای با یک رسانه روس بر اینکه حضور ایران در سوریه قانونی است، تأکید کرده است.

خبرگزاری فارس: «لوان جاگاریان»، سفیر روسیه در ایران در مصاحبه‌ای با یک رسانه روسی درباره مسائل مختلف مربوط به ایران و روابط دوجانبه تهران-مسکو صحبت کرده است.

او در مصاحبه با «کامرسنت» در پاسخ به سوالی درباره برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص تلاش روسیه برای خارج کردن ایران از سوریه گفت: «اول از همه تمایل دارم به شما یادآوری کنم که حضور نظامی ایران در سوریه قانونی است.»

جاگاریان اضافه کرد: «ایرانی‌ها و ارتش سوریه به درخواست دولت قانونی سوریه در آنجا هستند و در عملیات نابود کردن تروریست‌ها مشارکت دارند.»

روسیه: حضور ایران در سوریه قانونی است

وی در بخش دیگری از اظهاراتش از احتمال درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی در سوریه ابراز نگرانی کرده و تأکید کرد مسکو تمام تلاش خود را برای جلوگیری از چنین رویدادی انجام خواهد داد.

سفیر روسیه گفت: «گاهی اوقات [در سوریه] درگیری‌هایی ایجاد می‌شوند و طبیعتاً ما درباره احتمال تقابل نظامی بین نیروهای ایران و اسرائیل در سوریه نگران هستیم. ما تمام تلاشمان را برای جلوگیری از این رویداد انجام می‌دهیم تا از تشدید تنش‌ها جلوگیری کنیم.»

جاگاریان در پاسخ به این سوال که آیا فشاری بر ایران برای خروج از سوریه وارد نمی‌شود گفت: «ایران کشوری نیست که شما بتوانید روی آن فشار اعمال کنید. ایران کشوری بزرگ است که یک سیاست خارجی مستقل را دنبال می‌کند. کار کردن با ایرانی‌ها تنها از طریق متقاعدسازی امکان‌پذیر است. فشار روی ایران، نتیجه معکوس می‌دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      این حرف یعنی مقاومت در برابر خواسته امریکا دقیقا روسیه داره اتش بیار معرکه میشه,ازاینجا میگه بدو از اونجا میگه بگیرش حضور ما از عرف بین الملل دخالت میباشد ایران باید حر غیر فزیکی داشته باشد

    • بدون نام

      دو سره باز

    • بدون نام

      خوب نقش بازی می کنید

    • سرباز ۴۰۲سومار

      اگر نیروهای مسلح ما در سوریه حضور دارند فقط وفقط به درخواست دولت قانونی سوریه در سوریه حضور داشته و دارند مثل دولت زورگو و غارتگر آمریکا نیستند که اینجور خودشان را صاحب اختیار همه دنیا میدانند و بدون هیچ گونه مجوزی از دولت قانونی سوریه در سوریه حضور داشته باشند و بخواهند سیاست متجاوز کارانه خود را به مردم مظلوم منطقه دیکته کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج