جاباما
۷۴۷۶۲۶
۳۵ نظر
۵۰۰۲
۳۵ نظر
۵۰۰۲
پ

مقایسه کی‌روش و دالیچ از اساس اشتباه است

ارزش کل تیم ملی ایران در این جام حدود ۴۰میلیون یورو برآورد شده بود؛ فقط قیمت راکیتیچ ۵۰میلیون یورو و بیش از کل تیم ملی ایران بوده است!

خبر ورزشی: «ایران در جام جهانی مربی برنده‌ای مثل دالیچ نداشت» این واکنش برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، به بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی بود.

برانکو مدعی است در بین مربیان فعال جهان فوتبال بالاترین مدرک مربی‌گری را در اختیار دارد، اما عجیب اینکه تنها تفاوت‌های فوتبال ایران و کرواسی را بین سرمربیان آن‌ها دیده و خواسته این‌طور وانمود کند که ایران به خاطر حضور کی‌روش روی نیمکت در مرحله گروهی حذف شد و کرواسی هم به خاطر دالیچ تا فینال رقابت‌ها بالا رفت و مثلاً اگر دالیچ سرمربی ایران بود احتمالاً ما فینالیست جام جهانی می‌شدیم! حالا بماند که دالیچ در آستانه رقابت‌های جام جهانی سرمربی کرواسی شد و طی ۴ دیدار مرحله حذفی جام حتی یک پیروزی هم در ۹۰ دقیقه کسب نکرد. با این حال باید از تفاوت‌های فوتبال ایران و کرواسی برای برانکو بگوییم.

-در شرایطی ارزش کل تیم ملی ایران در این جام حدود ۴۰میلیون یورو برآورد شده بود که کرواسی با تیمی به ارزش بیش از ۴۰۰میلیون یورو به این بازی‌ها آمد و فقط قیمت راکیتیچ ۵۰میلیون یورو و بیش از کل تیم ملی ایران بوده است!

-ایران در این جام بازیکنانی از تیم‌های لورکوزن، لیورپول، میلان، اینتر، یوونتوس، اتلتیکو، بارسلونا و رئال مادرید در فهرست نداشت و در حالی که بازیکنان حاضر در لیگ ایران فقط در ۳ بازی ایران مجموعاً ۱۰۷۶ دقیقه برای تیم ملی به میدان رفتند، سهم بازیکنان حاضر در لیگ کرواسی در ۷ بازی تیم ملی پرستاره کشورشان فقط ۲۵ دقیقه بوده است.

-تیم ملی ایران در حالی راهی این جام شد که اولین حضور پیاپی خود در تاریخ این رقابت‌ها را تجربه می‌کرد و کروات‌ها ۲۰ سال قبل مقام سومی این بازی‌ها را کسب کرده بودند.

-با تمام این تفاوت‌ها ایران در نهایت با بازی مقابل تیم‌های سیرالئون، ازبکستان، تونس، ترکیه، الجزایر و لیتوانی راهی جام جهانی شد و کرواسی که به واسطه حضور در فوتبال اروپا هر ساله بازی با تیم‌های بزرگ اروپایی را تجربه می‌کند، در تدارک جام جهانی به مصاف تیم‌های پرو، مکزیک، برزیل و سنگالی رفت که همگی در جام جهانی حاضر بوده‌اند.

این‌ها فقط بخشی از تفاوت‌های فوتبال ایران و کرواسی است، اما بعید است برانکو این تفاوت‌ها را نداند. برانکویی که خوب می‌داند حتی روستای زادگاه او در شمال کرواسی از امکانات بهتری برای برپایی اردوی پرسپولیس در کل ایران برخوردار است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sadi

      نظر ایشون این بود که اگه کیروش مربی کرواسی بود ،کراوسی شاید تو همون مرحله گروهی حذف میشد . انصافا هم به نظر بنده اگه کیروش مربی کروات ها بود موفقیتی کسب نمیکرد..
      اگه دالیچ مربی ایران بود حداقل از گروه میومدیم بالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم
        قدرشناس باشیم

      • بدون نام

        فرقش اینجاست
        دالیچ مثل کیروش رشوه نمیده به جیرخوارهایی مثل خبرورزشی الوده

      • hassan rouholamini

        فقط میتونم بگم نظر همه محترمه اما یه نگاه به امکانات وبازیهای تدارکاتی خودمون بندازین بعد بگین کی بهتر از کیروش بود

    • مص

      برانکو مربی ای است که در طول دو سال و نیم سال حضور در پرسپولیس 2قهرمانی لیگ 2قهرمانی سوپر جام و یک نایب قهرمانی لیگ که اون سال هم با ناداوری قهرمانی را از دست داد را بدست آورده.ولی کی روش هفت سال سرمربی تیم ملی بوده و در این مدت تنها دستاوردشان دو بار صعود به جام جهانی بود که در شرایط فعلی که آسیا چهار و نیم سهمیه دارد با مربیان داخلی هم تیم ملی میتواند بهتر از کیروش نتیجه بگیرد و فوتبال به مراتب بهتری نسبت به تیم کیروش ارائه دهد.در ثانی کیروش گرانترین مربی تاریخ ایران است و با این مبلغ میتوان بهترین سرمربیان دنیا را آورد که نتایج بهتری بگیرند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برا و همونه که از عربستان چند تا چندتا گل میخوره و آبرو مونو میبره
        واقع بین باشیم

      • ایرانی.

        نویسنده ی این مطلب ی جاییشش بدجوری ازجانب برانکوسوخته..اینقدعقده ایه که شهرواراژدینو روستامیخونه انگارخودش مال پاریسه.بدبخت عقده ای.

      • فرهاد

        برانکو هم نسل طلایی و پرستاره ایران رو داشت لطفا قهرمانی اونم هم بشمار.تازه یادتون رفته قبلا رفتن به جام جهانی واسمون چقدر مشکل بود اصلا دیگه داشت رویا میشد الان چی شده که همه میان میگن باید از گروهی که اسپانیا و پرتغال رو داشت صعود میکردیم.عادت ماست قدرشناس نیستیم

      • مهدی ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم ۰دارای دانشمند رشته برق شاخه قدرت و دانشمند رشته برق شاخه الکترونیک هستم .

        متاسفانه فوتبال این کشور دست بدها ی افتاده که کارلوس کشور پرتغال را به عنوان سرمربی این کشور انتخاب کرده اند .کارلوس در کشور پرتغال اصلآ فوتبالی نبوده است ...

      • امیر

        با حمایت فدراسیون وبودجه های میلیاردی سپید رود هم می تونه

      • موسوی

        دوست عزیز بهترین تحلیل را داشتی.گفته هات عین حقیقته.

    • پرسپولیس قهرمان

      دست بردارین از حاشیه سازی..برانکو چهل میلیون هوادار پشت سرشه..مامیتونیم رییس جمهور هم عوض کنیم.

      پاسخ ها

      • رضا

        این آماررو از کجا آوردی هر شهر تیم خودشو داره واکثرا طرف داره تیم خودشون هستند نصف یک ورزشگاه پر نمیشه باز تراکتوری ها بگن یک چیزی

      • hassan

        زرررررشک

    • بدون نام

      خبرنگار خبر ورزشی چرا واقعیتی ها قبول نداری کیروش فقط از لحاظ پر درآمد ترین مربی دردرجه بالا ها قرارداده ولی از نظر فنی چیزی بارش نیست (با نگاه به کارنامه اش )فقط دعوا بی ادبی درگیری با مربیان نیم های مقابلش که بیشتر نمایشی و مثل کشتی کج میونه انجام میده و تماشا گرا را گول میزنه ولی برانکو ودالیج یک اعتبار و ارزش برا تیم هاشون هستند .هم فنی هم اخلاقی

    • رضا

      کاملا بی طرفانه می نویسید.طرفداری کیروش روهم نمی کنید.به برانکووپرسپولیس هم ضربه نمی زنید.فقط بفرمایید چند میگیرین گریه کنین.
      با احترام

    • بدون نام

      بنطرم شما هم توهم زدی ما چکارکردبم ددجام جهانی من اگر هم یک برد گل بخودی تیم مراکش داشتیم ویک مساوی با پرتقال اونم با رشادت دروازه بان تیم برانگو ویگ باخت وسلام دیگه توجیح نکنید لطفا برانکو هفت ساله با تبم ملی کار میکند بخداوندی خدا قسم اگر به یگ مربی درجه دو ایرانی هم ۷سال فرصت میدادن چه بسا بهتر نتیجه میگرفت

    • بدون نام

      سعی کنیم واقع بین و قدر شناس باشیم
      به دور از هر، ونه تعصب
      کی روش مربی فوق العاده ای هست

      پاسخ ها

      • اکبر

        کیروش از نظر فنی مربی خوبی است و از نظر مدیریت به خصوص مدیریت پروژه مربی فوق‌العاده‌ای است کارهایی که شاید مربوط به مربی نباشه و مدیران باید انجام بدهند اما او مجبور شد انجام دهد ولی متاسفانه از لحاظ اخلاقی دچار مشکلات عدیده ای است و این آتیشی است که خودش به انبار باروت زد و متاسفانه هم خودش و هم تیم ملی ایران ضرر خواهند کرد

    • ف ش

      جانم پروفسور برانکو ایوانکوویچ

    • ایران

      امان از خبر ورزشی ،ایران ورزشی وکلی خود فروخته دیگه با این طرفداری های کو کورانه تو کلی جهات دیگه میشه این دو مربی رو مقایسه کرد 1_مدت حضورشون هفت سال کیروش به چند ماه دالیچ 2_میزان حقوق کیروش به دالیچ 3_ نتیجه گیری اولی هفت ماه نایب قهرمان جهان دومی 7 سال برد مراکش به لطف گل به خودی و مساوی پرتقال به لطف کمک داور ویدیویی.

    • مهرداد س

      آقای کیروشی پور اول اینکه برانکو در این مسئله مهاجم نبود و حرفی که زد تدافعی در مقابل توهینهای اربابتون بود دوم اینکه خوب بود بعد از قیمتگزاری بازیکنان دوتیم قیمت کیروش و دالیچ هم مقایسه میکردی. جمعیت کرواسی هم مقایسه میکردی که در حد همین استان خوزستان هست و طبعا از لحاظ کمیت محدودیتهایی هم دارند. نه تنها نتایج بلکه آمارهای تیم ملی به جز خوب دفاعی بازی کردن همه سطح پایین کیفیت تیم رو میرسونه. این هم در نظر بگیر که آنچه شما از چند بازی کرواسی که موفق نبود در۹۰ دقیقه پیروز باشه اما نگفتی آنها چند بازی ۱۲۰ دقیقه ای و نفسگیر در زمانی گوتا داشتن که بازی گرفتن از بازیکنان در شرایطی اینچنین کار هر مربی نیست مخصوصا اگر مربی غرغرو و پر مدعایی مثل کیروش باشه
      خودتو هالو گیر آوردی

    • بدون نام

      کیروش فقط پول رومیشناسه دلال موزامبیکی

    • لعنت بر کیروشی پورها

      خبر ورزشی کیروشی پور چرا شما پشت پرده کیروش نمیبینید اگه کیروش دوست داشت ایران نتیجه بگیره حداقل ده دقیقه اخر بازی ها قوچی میاورد یا اصلا از اول از اون ازمون دختر باز بچه بابای بهتره بعضی ها رو میگن بچه مامانی ولی این خلیل ازمون انگار هم مامای بوده هم پی پی.

    • علی

      بحثی نیست و شاید حرف جنابعالی که حامی کیروش هستید و کیروش پرستید درست باشه ولی چرا شما قیمت تیم ملی آلمان رو نمیگید که تو همون مرحله گروهی حذف شد ، چرا قیمت اسپانیا و پرتقال ، برزیل ، اروگوئه ، مکزیک و ... رو نمیگید که حذف شدند و به نیمه نهایی هم نرسیدند یا اصلا چرا قیمت ایتالیا و هلند رو نمیگید که اصلا جواز حضور در جام جهانی رو نگرفتند

      مشکل فوتبال ما همین سطح فکر امثال شماست جناب نویسنده ، فقط دوست دارم وجودش رو داشته باشی و نظر منو درج کنی

      تفاوت کیروش و دالیچ فقط فقط تو دانش نبود بلکه قیمت کیروش هم هفت برابر دالیچ بود و با این دستمزد کیروش و هزینه های الکیش واسه اردوهای بی موقع ، میشد کلی زیرساختها و امکانات رو واسه فوتبال مملکت مهیا کرد

    • وحید

      برانکو وقتی گفت فقط کرواتها انسانند و بقیع هیچ نشان داد علاوه بر اینکه حسادت تمام وجودش و گرفته فقط به فکر پول و منافع شخصی و مربی تیم ملی شدن است مردم همه چیز و میدونند این نوع ایچها فقط فرافکنی بلدنند فقط

    • شهرام

      ایران ورزشی . لطفا از بیکاری مقالات بی معنی و حجو ننویسید . همه راست میگن الا کیروش . این واقعیته . کیروش ۸ سال تمام فقط حرف مفت زد و جیبشو پر کرد . دالیچ که هیچ حتی جناب آقای اکبر میثاقیان هم میتونست تیم ملی رو لااقل از گروه بالا ببره . چرا ؟ چون ضعیفترین و خفیف ترین اسپانیا و پرتغال تاریخ جلوی ما بود ولی مثل ترسوها تیم ما داخل دروازه قایم شد . بدانکو از روز اول حرف نزد و قول نداد ولی در عمل برای پرسپولیس نتایج درخشانی آورد . مربیگری فقط حرف مفت زدن نیست . شما هم وقتی سواد مقاله نویسی نداری بهتره شغلتو عوض کنی

    • بدون نام

      دلال موزامبیکی

    • مختار

      خواهشا اینقدر واسه برانکو حاشیه درست نکنید یعنی کلا خفه شین

    • بدون نام

      کیروش روحیه ترس و اعتماد به نفس بازکنان گرفته بود.فقط میگفت سعی کنید کمتر گل بخورید.ولی دالیچ سطح فکری بازیکنان بالا برده بود و تا فینالم پیش رفتن.متاسفانه تیم رسانه ای فرودسی پور همه چیو به نفع کیروش وارونه نشون میدن.با مربی ایرانی بودیم شاید صعود نمیکردیم ولی داد رییس فیفارم در نمیاوردیم به خاطر دفاع اتوبوسی.

    • موسوی

      آقا فرهاد اون موقع ها آسیا دوتا سهمیه بیشتر نداشت ولی دوره کی روش آسیا ۴ و نیم سهمیه داشته.تیمختی درجه ۲ آسیا هم امکان صعود داشتن.

    • مختار

      واقعا اونایی که میگن برانکو با تیم ملی افتخار نداشته هیچی از فوتبال نمیفهمن

    • بدون نام

      خاک برسرمخالفان کیروش بزرگ وپرافتخارموفق باتعصب درستکار۱۰۰تادلیل دارکیروش بهترین مربی تاریخ ایران وجزو۱۰تااول جهان همه میدونن برانکواز حسودی نمیدونه چطورجاشو میخواهدبگیروکورخونده به عقب برنمیگرردیم تورم توجام جهانی دیدیم باهمین پرتغال ۲۰باختی باافتضاح حذف شد

    • یونس پرسپولیسی

      قلمتو‌ چند فروختی بدبخت

    • بدون نام

      نویسنده این مطلب خیلی ها رو سوزاند لطفا کرم سوزش بدین براشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج