اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۸۵۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لیورپول، پیش به سوی تکامل؛ اما و اگرها

 با خرید ۷۲ میلیون یورویی آلیسون بکر از رم، مشکل دروازه‌بانی لیورپول حل شد و این باشگاه در همین روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات با چهارمین خرید عمده، ضمن رفع مشکلاتش، بار خودش را تا پایان تابستان بست.

وبسایت نود: با خرید ۷۲ میلیون یورویی آلیسون بکر از رم، مشکل دروازه‌بانی لیورپول حل شد و این باشگاه در همین روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات با چهارمین خرید عمده، ضمن رفع مشکلاتش، بار خودش را تا پایان تابستان بست.

این باشگاه پس از فابینیو، کیتا را از لایپزیگ، شکیری را از استوک‌سیتی و حالا بکر را از رم خریده و با توجه به عدم نیاز به تقویت خط تهاجمی قدرتمندش از هم الان تیم کاملی به نظر می‌رسد اما آیا واقعا می‌توان به آینده لیورپول امید داشت؟

خط دفاعی تکمیل به یک شرط

لیورپول هر چقدر فصل گذشته در خط حمله قدرتمند بود در خط دفاعی و بخصوص دروازه ضعیف بود و این خلا در آخرین و مهم‌ترین بازی فصل باشگاه یعنی فینال لیگ قهرمانان اروپا بدجوری کلوپ همیشه بازنده در فینال‌ها را آزار داد.امسال با خرید بکر و تبدیل این برزیلی به گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال، مشکل دروازه حل شده اما لیورپول درجناحین مخصوصا سمت راست مشکل دارد. آرنولد و رابرتسون فصل گذشته در جناحین فصل خوبی داشتند اما مساله اصلی تداوم آن‌هاست؛ آنچه اگر وجود نداشته باشد به لیورپول لطمه می‌زند. در مرکز خط دفاعی،لاورن، اگر لاورن در جام‌جهانی باشد، می‌توان به درخشش او کنار فن‌دایک امید داشت و گرنه شاید فن‌دایک یک تنه نتواند این منطقه را رهبری کند.

ورود یک رهبر

در خط میانی، لیورپول با خرید ژردان شکیری، صاحب یک رهبر و ناظم شده است. او با قدرت پاسکاری و دخالت موثر در امور تهاجمی، می‌تواند علاوه بر افزودن حس خلاقیت به تیم آمار گل‌ها را بالاتر ببرد و به مانه، صلاح و فرمینو سوخت بیش‌‎تری برساند.

خط حمله کامل

تنها منطقه بدون نیاز به تغییر در لیورپول، خط حمله آتشین این تیم است؛ جایی که فرمینو،صلاح و مانه گلزن‌ترین خط حمله فصل گذشته اروپا را تدارک دیدند و فعلا که چشم رئال از صلاح برداشته شده، می‌توانند به ادامه درخشش در فصل آینده لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان امیدوار باشند.

نمای کلی

می‌توان این‌گونه تصور کرد که لیورپول فصل آینده در جلوی بکر از زوج لاورن و فن‌دایک در مرکز و رابرتسون و آرنولد در کناره‌های خط دفاعی بهره می‌برد. فابینیو یک خط عقب‌تر از زوج کیتا و کاپیتان هندرسون به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه می‌کند و مثلث مانه، صلاح و فرمینو هم کار خودشان در خط حمله را خوب بلد هستند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج