۷۴۹۰۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پاسخ جالب کلوپ به منتقدان ولخرجی لیورپول

سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی ساید به آنهایی که تصمیم این تیم برای خرید دروازه‌بان برزیلی رم با قراردادی هنگفت را زیر سؤال برده‌اند، پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم: اقدام لیورپول برای خرید آلیسون بکر، دروازه‌بان رم در ازای ۷۵ میلیون یورو (۶۷ میلیون پوند) با واکنش‌های که بعضاً انتقاد‌آمیز بوده همراه شده است به خصوص که سرمربی این تیم، یورگن کلوپ دو سال پیش زمانی که منچستریونایتد برای خرید پل پوگبا ۹۰ میلیون پوند به یوونتوس پرداخت گفت اگر روزی چنین ولخرجی‌هایی در فوتبال عادی شود، او این کار را رها می‌کند. اکنون اما به نظر می‌رسد که کلوپ تغییر موضع داده و خودش را با شرایط فعلی دنیای فوتبال تطبیق داده است.

او پیش از بازی دوستانه تیمش مقابل بوروسیا دورتموند در جام قهرمانان بین‌المللی در آمریکا، راجع به هزینه هنگفتی که لیورپول در بازار نقل و انتقالات امسال برای خرید بازیکن کرده است، گفت: من هر کاری لازم باشد انجام می‌دهم تا لیورپول موفق شود. آن زمانی که آن حرف را زدم نمی‌توانستیم تصور کنم که روزی دنیای فوتبال این‌قدر تغییر می‌کند. دو سال پیش ۱۰۰ میلیون پوند رقمی دیوانه کننده بود اما از آن زمان تا الان دنیا کاملاً عوض شده است.

کلوپ افزود: اول و بیشتر از همه باید بگویم که چنین خریدهایی مسئولیت مرا در کسب موفقیت با لیورپول سنگین‌تر می‌کند. این چیزی خلاف باور من نیست و نمی‌شود بگویم که نه من نمی‌خواهم بازیکن بخرم یا نمی‌خواهم کلی پول بابت یک بازیکن بدهم و در پایان فصل لیورپول هیچ چیزی نبرد. ما واقعاً تیم خوبی داریم، یک گروه خوبی از بازیکنان سطح بالا که تقویت آن هزینه دارد. برای پیدا کردن بازیکنانی بهتر از آنهایی که الان داریم، باید پول خرج کنیم چون چنین بازیکنانی گوشه‌ای منتظر نایستاده‌اند تا ما آنها را به تیم‌مان بیاوریم.

با خرید آلیسون، مجموع هزینه لیورپول در تابستان امسال برای تقویت تیم به ۱۷۰ میلیون پوند رسید چرا که او بعد از نابی کیتا، فابینیو و ژردان شاقیری، چهارمین بازیکنی بود که به مرسی‌سایدی‌ها ملحق شد. ضمن اینکه آنها ماه ژانویه امسال هم ۷۵ میلیون پوند صرف خرید ویرجیل فن‌دایک کردند.

سرمربی سابق دورتموند که تیمش اکنون گران‌ترین دروازه‌بان و مدافع تاریخ فوتبال را دارد، ادامه داد: من واقعاً فکر می‌کنم که تا الان سالی خوبی داشته‌ایم. ما تیم بسیار خوبی داریم و یک فصل موفق را هم سپری کردیم و در آن فوتبالی فوق‌العاده را به نمایش گذاشتیم اما هنوز هم نیاز داشتیم که برخی بازیکنان‌مان را جایگزین کنیم. برای‌مان مهم نیست که دنیا چه فکری درباره ما می‌کند، مثل منچستریونایتد که (هنگام خرید پوگبا) برایش مهم نبود که من درباره خریدش چه می‌گویم. من آن موقع فقط نظر شخصی‌ام را گفتم اما اگر می‌خواهید بدانید که آیا نظرم عوض شده باید بگویم بله. این یک واقعیت است. با این حال بهتر است که نظرم را عوض کنم تا اینکه نظری نداشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج