۷۴۹۵۴۴
۲۶ نظر
۵۰۰۶
۲۶ نظر
۵۰۰۶
پ

هشدار وزیر اطلاعات در مورد ناامید کردن مردم

وزیر اطلاعات گفت: اگر طوری ترسیم شود که مدیران همه فاسد و دروغگو هستند و بین مسئولان نزاع وجود دارد و دنیا هم با ما دشمن هستند مردم چه تصوری خواهند داشت و به چه چیزی امید داشته باشند؟

خبرگزاری ایسنا: وزیر اطلاعات گفت: از دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ها درخواست داریم تا امید بین مردم وارد کنند.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی در جلسه شورای اداری و آئین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان همدان، با تاکید بر شکرگذاری خدمت به مردم، اظهار کرد: امروز وزارت اطلاعات برای مردم امنیت آور و برای دشمنان رعب آور است.

وی با تبریک ایام مبارک دهه کرامت به ویژه ولادت ثامن الحجج(ع) و تسلیت بابت شهادت پاسداران مرزبان، افزود: خون این عزیزان مایه تداوم انقلاب و ارزش های آن خواهد بود.

وزیر اطلاعات با تاکید بر رعایت حق الناس، عنوان کرد: اگر کرامت انسان ها سلب شود زمینه شرارت در رفتار آنها فراهم می شود و اگر به دنبال امنیت پایدار هستیم باید به سراغ امنیت درون زا برویم که این امر جز با بها دادن به مردم به دست نمی آید.

وی همدان را سرزمین نخبگان و راست قامتان خون و شرف در دفاع مقدس دانست و به مسئولیت‌ها به عنوان امانت های الهی اشاره و بیان کرد: هرآنچه در زمین است از مقدسات و کعبه گرفته تا پیامبر اکرم(ص)، قر آن کریم و امام و رهبری برای مردم است تا موجب هدایت بشر شوند و یکی از افتخارات دین مبین اسلام این است که در فرهنگ اسلام حکومت بر مردم نیست بلکه برای مردم است.

علوی تصریح کرد: شکر نعمت مسئولیت در رفع گرفتاری های مردم است و باید با پرهیز از بداخلاقی با مردم درب ادارات را برای حل مشکلات مردم باز نگهداشته شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیشتر مدیران و مسئولان خود را خادم بی منت برای مردم می دانند که این مسئله ای بسیار ارزشمند است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیشتر مدیران نظام افرادی سالم هستند و نباید بدبینی را در بین مردم نسبت به مسئولان ایجاد کرد، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری نباید دولت ناکارآمد ترسیم شود.

وی بیان کرد: اگر طوری ترسیم شود که مدیران همه فاسد و دروغگو هستند و بین مسئولان نزاع وجود دارد و دنیا هم با ما دشمن هستند مردم چه تصوری خواهند داشت و به چه چیزی امید داشته باشند؟

علوی تصریح کرد: باید اشکالات را ببینیم اما طوری منعکس نکنیم که مردم ناامید و بی اعتماد شوند.

وی در پایان سخنان خود از تلاش های بی وقفه مدیرکل سابق اداره اطلاعات استان همدان و دستاوردها و موفقیت هایی که با همکاری جمعی دستگاه ها به دست آمده است، قدردانی و مدیرکل جدید را معرفی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی سرزمین

      اون جوانی که درس خونده ومدرک گرفته وشب روز تلاش کرده واسه یه زندگی سالم بعد مدتی وگذراندن بهترین دوران زندگی (جوانی )میبینه نه کار هست نه میتونه مستقل بشه به چه امید وار باشه واقعا شماها نمیدانی بیکار چیست نمیدانی افسردگی چیست ونمیدانی که عمر انسان خیلی کوتاه همه ما جوانان ایران آرزو به دل میمیریم خداوند نابود کنه اون کسی راکه این وضعیت پیش آورده

    • علی کرجی

      آقای وزیر همکارهای محترم شما در هیئت دولت این کار را به نفع احسن انجام دادند نمیدونم اینها ایرانی هستن که با کشور و ملت ایران این کار کردند؟؟؟
      بخدا لشکر یزید اینکار با امام حسین نکردند

    • سید رضا

      حاجی کار از کار گذشته مردم ديگه هيچ امیدی ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا مردم تازه امیدوار شده اند

    • بدون نام

      ملت میفهمن آقای وزیر...سیاه نمایی نفرمایین...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم امیدوار شده اند اما نه از جانب شما بلکه از جانب مثلا دشمنان کذایی که حالا فهمیدیم دوستان واقعی ملت ایران انها بوده اند

    • بهروز اباذزی

      آقای وزیر شما آدم بسیار خوبی هستین و این از عملکرد وزارتتون معلومه اما 5 مقام دولتی هستن که با عملشون ملت رو بدبخت کردن اونا رو بگیرین مسئله حله...

    • دلداده

      بعضی وقتها باید ازخودبپرسیم ایندگان ازما چگونه یادخواهند کرد. ما که همش ساختیم وسوختیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایندگان از ما ترس وبزدلی وچاپلوسی وبیعرضگی و جاسوسی وخیانت ودزدی و توهم وخودبزرگ پنداری ....را یاد خواهند گرفت چیزهایی که الان در جامعه مون بشدت دواج داره

    • زهره

      با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمیشه اقای وزیر از قدیم گفتن سواره خبر از پیاده نداره شما سوارین و ما پیاده ایا توی خونه جوون درس خونده بیکار دارین ایا برای خرید جهیزه دخترون مشکل دارین ایا برای مریضتون دارو احتیاج دارین که هرجا بگردی پیدا نکنی اقای وزیر ما هزاران مشکل داریم چطور نامید نشیم

    • سربازان گمنام 113

      دولت اون کاری که باید برای مردم میکرده نکرده ....فقط وضعیت رو بد تر کرده و قول الکی داده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا ...

    • بدون نام

      حاجی ! واقعا چه جای امیدواریست. وقتی تحریم ها نبود . هر روز نگران گرانی بودیم . حالا که تحریم جدی در راه است . وقتی اختلاس و دزدی نبود . وضعی نداشتیم حالا هر روز یک خبر از دزدی داریم . تازه فهمیدیم که مسئولین این کشور بدون دانش کافی بر مسندهای خود تکیه زده و از اموال مردم برای خودشان پاداش تعیین میکنند .

    • بدون نام

      جناب وزیرمحترم مردم آگاه هستند وهردستگاهی راکه درجهت رفاه مردم تلاش می کند مد نظردارند ولی شمابهترمیدانید که امید به زندگی مستلزم یکسری وسایل وامکانات است که باید حداقل مردم ازآن بهره مند باشند تامین معاش خانواده وخالی نبودن سفره مردم حداقل امکان امید درهرخانواده می باشد وقتی پدری فرزندخودراکه سالها برای باسوادکردنش خرج کرده وزحمت کشیده بیکارمی بیندیاتوان فراهم نمودن جهیزیه رانداشته باشد خوب چه امیدی در این خانواده وجود دارد

    • فریبا

      یه چیزی به این جوجه خبرنگارا بگید که فقط مردمو ناامید میکنن و خبرای تلخ میدن!!!

    • علی

      کاش می دانستی مردم در چه وضعیتی هستند

    • بدون نام

      اقای وزیر تو بیا بهشون امد بده دلار شد 10000 تومان قیمتها شده 4 برابر روحانی و نوبخت هنوز میگند تورم 9درصده .....

    • بدون نام

      ب چ امید داشته باشیم .امید پوشالی

    • بدون نام

      به چی امیدوارباشن تحصیل وبهداشت رایگان نداریم وشغل که وظیفه دولت هیچ کدام انجام ندادین ولی همه اینهاروبرای افغانیاانجام دادین ازنفت وگازمون استفادسواستفادمیکنن وباگفته مسولین درسال بالای۳۰۰ملیون ضررمیزنن بااین بیکاری وفقربی ابی کم بودجگی سم برای ایران وایرانی

    • سلام سانسورچی

      چه خبر از اسامی دریافت کننده ارز دولتی ؟؟مگه یه لیست اسامی که با زدن یک دکمه چاپ میشه .چقد زمان میخواد؟؟

    • بدون نام

      مقصر خود مردم هستن. همین مردم واسه این که روحانی رای بیاره چکار کردن. یادتون نرخ چطور تو خیابون ها میرقصیدند

    • بدون نام

      بنده وقتی میبینم زن وبچه ام اسایش میخوان تو زندگی و میبینم دستم کوتاه از خرید چه امیدی به مسعولین داشته باشم تو گرمای پنحاه درحه حنوب زندگی میکنم چهار ماهه پخچالم خرابه توان خرید یخچال دسته دوم ندارم که هیچ توان تعمیرش هم ندارم یخو دارم از همسایه میگیرم بیکارم شرمنده بچه هایم هستم داره خون از چشمام میاد بیرون ارزوی مرگ خودم دارم تا این وضعو نبینم شما صحبت از امید و اعتماد میکنید حاج اقا؟ من مه صد در صد هیچ امیدی به مسعولین ندازم و نخوا هم داشت زندگی بزای من دیگه تمام شده حالا حاح اقا خودت و زن و بچه ات رو برای چند لحظه به جای من برار اگر مسلموند و به فکر مردم قضاوت با خودت و خدا فقط از خذا میخوام به دلد مردم برسه چون فقط خدا میدونه مردم در چه وضعی هستند

    • بدون نام

      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است..

    • بدون نام

      جناب وزیر.شماوزیراطلاعات هستی.اصلا ازبدختی ماخبرندارید.بنده با۷سال سابقه ایثارگری .الان بیکار.نه حقوقی.نه بیمه ای.نه خونه ای بابدبختی دارم زندگی میکنم.کجا عدالته تمام ثروت مملکت به غارت بردن......خداازاین دزدها نگذره که حق مردم میبرن.چرادزدها رامعرفی نمیکنید.

    • بدون نام

      مردم دیگه اعتمادی به دولت ندارن...

      به نظرم اعتماد از امید مهم تره

    • بدون نام

      امید به چه به کی ما که دیگه از بین رفتیم تا کی چون تو مردم نیستین این صحبتا میکنید اقا ما نون شب نداریم مریضیم پول نداریم بیکاریم چرا حرف زور میزنید به خدای محمد باید در پیشگاه خداوند جواب مردمو بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج