۷۴۹۶۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضاییان: این فوتبال، توانایی جذب اسپانسر ندارد

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم از نحوه تیم‌داری دولت در بخش فوتبال انتقاد کرد.

ایسنا: بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی جم درباره جدایی چند تن از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت: تیم ما مشکلی از نظر مالی نداشت و می‌توانستیم قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم اما پیشنهادهایی که از طرف استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و... به بازیکنان ما شد، آن‌ها را ترغیب به جدایی از تیم‌مان کرد. این پیشنهادها هر بازیکنی را قلقلک می‌دهد.

او با بیان اینکه برای فصل جدید بازیکنان خوب و باکیفیتی را جذب کردند گفت: روند خوب سال گذشته را تکرار می‌کنیم تا در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

مدیرعامل پارس جنوبی جم وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی شهر جم را مناسب ارزیابی کرد و گفت: همه چیز مهیای شروع لیگ برتر است و هواداران خوبی تیم‌مان را حمایت می‌کنند.

رضاییان با تاکید بر اینکه مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم کمتر از سال گذشته است، بیان کرد: به سمت قراردادهای هنگفت نرفتیم و میزان دستمزد پرداختی کمتر از سال گذشته است.

رضاییان: این فوتبال، توانایی جذب اسپانسر ندارد

او در واکنش به اینکه چرا تیم‌های وابسته به وزارت نفت بعد از ورود به بخش حرفه‌ای با مشکل کاهش بودجه مواجه می‌شوند، اظهار کرد: این مشکل نیست بلکه قانونی است که دولت تصویب می‌کند. فقط تیم‌های نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی در زمره تیم‌های دولتی هستند و سایر تیم‌ها مانند پیکان، سایپا، سپاهان، فولاد و... زیرمجموعه دولت نیستند. با این قانون به پارس جنوبی ظلم نمی‌شود بلکه به فوتبال ایران ظلم می‌شود. این فوتبال توانایی جذب اسپانسر ندارد و حال و روز خوبی ندارد. باشگاه‌ها زیرساختی ندارند و واقعیت این است که می‌توان با این فرآیند به باشگاه‌ها کمک کرد.

مدیرعامل پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال مبلغی از محل تبلیغات محیطی یا حق پخش دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: فدراسیون فوتبال هم پولی از این آیتم‌ها نگرفته است اما بابت تبلیغات دور زمین ۱۰۰ میلیون تومان به پارس جنوبی تعلق گرفته است. از محل حق پخش، صداوسیما هیچ پولی به فدراسیون نداده و طبیعتا ما هم پولی را دریافت نکرده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج