۷۵۰۰۷۲
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

وزیر نیرو: برنامه‌ای برای قطع آب نداریم

وزیر نیرو گفت: براساس برنامه دو نیروگاه برق جدید وارد مدار می‌شوند همچنین مشکلات تعدادی از نیروگاه های موجود برطرف شده است.

برترین ها: به نقل از خانه ملت،‌ رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار داشت: آب یکی از معدود عرصه‌های چند انضباطه است هر چند که در دولت یک وزارتخانه به اسم وزارت نیرو به موضوع آب در کنار موضوعات برق و انرژی می پردازد، آب یک مقوله میان بخشی است به این معنا که به سامان رسیدن آن در کشور مستلزم همکاری بخش‌های مختلف است.

وزیر نیرو با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس به درستی این زمان را که هنوز فاصله قابل ملاحظه‌ای با فصل بودجه دارد برای برگزاری این نشست انتخاب کرده است، گفت: با دعوت مشترک از سازمان‌هایی که در دولت با موضوع آب سر و کار دارند از جمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان هواشناسی، این عرصه مورد بحث قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نشست برگزار شده جلسه اول بود که با ادامه آن بحث کردن درباره عرصه‌هایی مانند بودجه، ساز وکارهای میان بخشی و اصلاح ساختارهای داخلی دستگاه‌ها را شروع می‌کنیم، عنوان کرد: عملکردها باید به نحوی باشد که بتوانیم با آب موجود امنیت غذایی و موضوع آب شرب و بهداشت را مدنظر قرار دهیم و در نهایت با الگوی صحیح مصرف آب با بحران مواجه نشویم.

اردکانیان با اشاره به وضعیت قطعی برق در کشور و اینکه آیا قطعی‌های برق تا پایان تابستان ادامه دارد یا خیر، اظهار داشت: امیدواریم قطعی‌های برق تا پایان تابستان ادامه نداشته باشد، در حال حاضر قطعی برق ارتباط مستقیمی با دما و درجه حرارت دارد.

وزیر نیرو با بیان اینکه در حال حاضر با پدیده گرما و افزایش دما به شکل ثابت مواجه هستیم که در نقاط مختلفی از دنیا این موضوع وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم با کاهش دما مقدار کسری تولید برق را تامین و از آن عبور کنیم، از همکاری که مردم دارند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولید برق کشور در حال وارد شدن به مدار هستند، ادامه داد: تعدادی نیروگاه در نکا و تبریز مشکلاتی داشتند که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای فنی صنعت برق مشکل آنها رفع شده و همچنین دو نیروگاه جدید نیز مطابق برنامه وارد مدار می‌شوند.

وزیر نیرو درباره قطعی آب به منظور ذخیره بیشتر وجود دارد، اظهار داشت: برنامه ای در زمینه قطعی آب وجود ندارد، با همکاری مردم در مصرف صحیح امیدواریم با چنین شرایطی مواجه نشویم هرچند که این موضوع ارتباط مستقیمی با نوع مصرف دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای خدا اگه بگن نداریم پس حتما بزودی قطعی آب هم خواهیم داشت کلا مسئولین مملکت ما مثل عروسک دیوی سریال کلاه قرمزی میمونن منظورشون باافعال معکوس میگن

    • satanicheel

      نه بابا بیا ابم قطع کنید خلاص نون که نداریم برقم نییت پولم نداریم ابم قطع کنید راحت اب بفروشید پول کم نیاد برا اختلاس

    • پیری

      بیا همینو کم داشتیم برق بود ابم اضافه شد تشکر میکنی از اینکه برق قطع کردی چه کار کردی خودت بهتر میدونی نقشه نکش ما پول اضافی بابت نمیدیم

    • بدون نام

      اووه ... پس حتما قطع میشه

    • بدون نام

      واقعا ممنون متشکر لطف میکنین خیلی ممنون واقعا کار بینظیری میکنین که دیگه آب رو قطع نمیکنین.احمقا ملت رو چی فرض کردین

    • بدون نام

      نه بابا
      راحتی ؟

    • بدون نام

      به جایی که بگن برنامه برای ابرسانی داریم باخوشحالی میگن برنامه برای قطعی اب نداریم

    • احمد تیامی

      دروغ محضه آب توی اسلامشهر شبها قطع کانل میشه و گاهی هم روز قطع میشه....تماس با آبفای منطقه گرفتیم گفتند آب کمه و مجبوریم

    • بدون نام

      غلط کردین که مدام دروغ میگید، ما که با قطع برق آب هم برامون قطع میشه

    • بدون نام

      اونهم هنوز دیر نشده

    • TNT2

      و رو خدا اینم قطع کن .یه مشت ادمهای بی لیاقت شدن مدیر ..چطور کشوری مثل ژاپن با اون همه جمعیت128میلیون و خرده ای ..که مصرف برق و ابش چندیندبرابر ماست و هیچ منابع فسیلی و معدنی هم نداره و در تمام شبانه روز مصرف برقش بالاترین رقمه قطعی نداره ؟چون مدیریت داره ..مثلا در مورد برق از انرژی خورشیدی به بهترین صورت استفاده میکنه ..شما عوض قطع کردن اب و برق مردم و هشدار استفاده کمتر ... چه کار کردید که اون و بهبود ببخشید؟واسه برق چه منابع جدیدی پیدا کردید؟فقط فکر این هستند که ملت اب و برق مصرف نکنند و صرفه جویی کنند وگرنه قطع..چرا کشورهای دیگه مثل ژاپن حتی یک بار هشدار صرفه جویی نداده اون هم با اون جمعیت و اون مصرف ؟

    • بدون نام

      نه تورو خدا داشته باشين...تعارف نکنید

    • بدون نام

      همین که برنامه برا قطع برق دارین کافیه... واقعا کجای دنیا برقو جیره بندی میکنن

    • ادم عاقل

      سلام این جمله وزیراصلا جمله خوبی نیست،برنامه برای قطع آب ندارییم،مسول محترم نبایدها داشته باشید،برق هم نباید قطع بشه،لطفا وقتی مسولیتی را تقبل میکنیدازعهده،انحام آن بربیایید،اگر نمیتوانید صندلی را خالی کنید تا فرد مناسب دیگری که توان انجام مسولیت را دارد جای شمارا بگیرد.باتشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج