۷۵۰۱۶۹
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

هشدار ائتلاف توقف جنگ به ایران و آمریکا

ائتلاف توقف جنگ انگلیس به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد مخالف جنگ در این کشور سه شنبه شب در بیانیه‌ای توییت تهدیدآمیز«دونالد ترامپ» در واکنش به اظهارات «حسن روحانی» را &#۰۳۹;خصمانه&#۰۳۹; خواند و هشدار داد که تنش در روابط ایران و آمریکا برای امنیت جهان خطرناک است.

خبرگزاری ایرنا: ائتلاف توقف جنگ انگلیس به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد مخالف جنگ در این کشور سه شنبه شب در بیانیه‌ای توییت تهدیدآمیز«دونالد ترامپ» در واکنش به اظهارات «حسن روحانی» را 'خصمانه' خواند و هشدار داد که تنش در روابط ایران و آمریکا برای امنیت جهان خطرناک است.

این نهاد انگلیسی در بیانیه خود آورده است: اظهارات خصمانه ترامپ بار دیگر مؤید افزایش تنش‌ها میان آمریکا و ایران، پس از خروج یک‌جانبه ترامپ از برجام در ماه «می» و ازسرگیری تحریم‌های شدید علیه تهران است.

این بیانیه می‌افزاید: رویکرد رئیس‌جمهوری آمریکا به‌شدت خطرناک است چراکه سازوکارهای بین‌المللی را تضعیف کرده و ادامه آن ممکن است منجر به وقوع یک جنگ فاجعه‌بار در خاورمیانه شود.

بیانیه یادشده اضافه می‌کند: متحدان خارجی ترامپ یعنی رژیم دیکتاتوری عربستان سعودی و دولت دست راستی اسرائیل، متعهد هستند که آمریکا را به چالش قدرت با ایران بکشانند. از سویی حلقه داخلی دولت ترامپ (مایک پمپئو وزیر امور خارجه، جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید و حامیان مالی کمپین ترامپ) غرق در رویای جنگ با ایران هستند.

این نهاد انگلیسی هشدار داده است که ادامه این کار بسیار خطرناک است و از مردم انگلیس خواسته است تا در ادامه حرکت های اعتراضی ، به مخالفت باسیاست‌های جنگ‌طلبانه ترامپ ادامه دهند.

رئیس‌جمهوری آمریکا پس از خروج از برجام و تهدید به بازگرداندن تحریم‌های یک‌جانبه علیه ایران، یکشنبه‌شب به‌وقت محلی در صفحه توییتر شخصی خود با حروف بزرگ درواکنشی انفعالی به هشدارهای حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران که تأکید کرده «آمریکایی‌ها باید خوب بفهمند صلح با ایران مادر صلح‌ها و جنگ با ایران مادر جنگ‌هاست»، نوشته بود: هرگز و هیچ‌گاه دوباره آمریکا را تهدید نکنید. ما کشوری نیستیم که گفته‌های خشونت‌آمیز شما را تحمل‌کنیم.

روحانی در همایش روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور در مرکز مطالعات وزارت امور خارجه، بابیان این نکته که توطئه آخر آمریکا، تلاش برای خسته کردن ملت ایران است، گفته بود: بدانید، ملت ایران آقاست و هرگز نوکر کسی نخواهد شد.

وی با یادآوری اینکه «تنگه‌های زیادی داریم، تنگه هرمز فقط یکی از آن‌هاست»، افزود که قادر نیستید ایرانیان را علیه امنیت و منافع ایران تحریک کنید.

رئیس‌جمهوری کشورمان افزود: به ملت ایران اعلام جنگ می‌کنید و دم از حمایت می‌زنید؟ در همه منطقه پهن‌شده‌اید، معنای حرف‌هایتان را بفهمید.

رسانه‌های انگلیسی ضمن بازتاب سخنان تهدیدآمیز ترامپ تأکید کرده‌اند که فشارهای ضد ایرانی واشنگتن راه به‌جایی نمی‌برد.

روزنامه تایمز چاپ لندن در گزارشی سیاست رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران را چماق بدون هویج توصیف و تصریح کرد که تاریخ پسا انقلاب اسلامی نشان داده که ایران در برابر تهدیدهای خارجی متحد عمل کرده است.

جک استراو وزیر خارجه اسبق انگلیس نیز توییت ترامپ را ناشی از درک ساده‌انگارانه وی از ایران و تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در قضیه برجام تاکنون ایران برنده نبرد بر سر تصاحب قلب‌ها و افکار عمومی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حرف تو حرف

      امریکا قدرت نظامی دارد ومتحد هم دارد ولی نمی داند اعتقاد به دین وعشق به میهن ایرانی ها از امریکا ومتحدانش بیشتر است وپیروز نبرد هر چند با سختی باشد ایران است ترامپ بهتر است برود دلالی کند

    • بدون نام

      این ائتلاف غلط کرد . بیاد جاشو با من جوان بیکار عوض کنه بخدا اسم خودشو میزاره ائتلاف حمایت از جنگ . از دور وایساده فقط زر میزنه

    • omid

      والا چی بنویسم از یه طرف بدم میاد کشور خارجی تو امورمون دخالت کنه از طرف دیگه خیلی از این داخلیا حق مردمو میخورن و مردمو در اولویت قرار ندادن

    • omid

      خدا کنه ترور شه از دستش خلاص شیم ولی بازم فرقی نمیکنه کلا یه مغزی پشت همه ی داستانای امریکاس

    • علیرضا

      آقای ترامپ ، هر قدر هم که شما و اطرافیانتون ایران عزیز رو تهدید کنید اولا اینکه خودتان منزوی میشوید و ثانیا اگر هم ما از مسؤلین کشورمون ناراضی باشیم ، هیچ وقت اجازه نمیدیم اجنبی هایی مثه شما و عربستان و اسرائیل به خاک کشور ما تجاوز کنه . درسته وضع مردم کشور ما خوب نیس ولی تغییر رژیم و جنگ نظامی که خیلی بعیده جنگ بشه ، وضع مردم و مملکت مارو درست نمیکنه

    • بدون نام

      اینطور که بوش میاد فک کنم جنگ بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین جنگ شده صداش فردا در میاد

    • بدون نام

      لعنت بر ترامپ نفهم و زورگو

    • بدون نام

      آمریکا و اسرائیل و عرعرستان مزدور هر سه خوب میدونن که اگه غلطی بکنند ایران و ایرانی اصیل دمار از روزگارشون در میاره

    • بدون نام

      نگران نباشید این دعوای زرگری بین جمهوری‌اسلامی وآمریکا است برای بالابردن نرخ آرزو دلاراست، جنگی درکارنیست..

    • بی نام

      سلام
      تعجبم از اینه که به یه جنایتکار .میگن اقا.؛:*
      جنگ نظامی هزار بار از این قایم موشک بازیا بهتر.
      ما اماده ی جنگ هستیم

    • بدون نام

      ای جانم جنگ جنگ تا پیروزی بیندید تنگه هرمز را جنگ بشه دوسداریم بریم جنگ ای لشکر صاحب زمان اماده باش اماده باش جنگ باید این عربستان وهابی و اسراییل فینگیلی و امریکا جینگیلی قدرت ایران رو ببیند بزن لامذهب شیپور جنگ را بریزین هر چی موشک هست سر عربستان و اسراییل تا امریکا از ترس خشکش بزنه با خاک یکی باید بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج