۷۵۱۸۵۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اکبر عبدی به «تورنادو» پیوست

فیلم سینمایی «تورنادو» به کارگردانی جواد هاشمی در حال حاضر در آبانی فیلمولید قرار دارد و ظرف یکی- دو روز آتی نیز مقابل دوربین خواهد رفت.

بانی فیلم: فیلم سینمایی «تورنادو» با انتخاب کامل بازیگران و عوامل بزودی مقابل دوربین می رود.

اکبر عبدی به «تورنادو» پیوست
فیلم سینمایی «تورنادو» به کارگردانی جواد هاشمی در حال حاضر در آبانی فیلمولید قرار دارد و ظرف یکی- دو روز آتی نیز مقابل دوربین خواهد رفت. گروه تولید این فیلم به تازگی با اکبر عبدی برای حضور در این پروژه سینمایی به توافق نهایی رسیده اند.

با توجه به درگیری این روزهای اکبر عبدی در تاک شوی تلویزیونی «عبدی شو»، گروه گریم «تورنادو» برای طراحی قالب چهره این بازیگر به اجبار به سر صحنه این برنامه رفته اند.
اکبر عبدی در حال حاضر فیلم سینمایی «سوتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی را آماده اکران دارد.

ارسلان قاسمی و وحید نفر، به همراه هنرمندان نوجوان: راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، نگار نافذ و محمدمهدی ایرانی، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در «تورنادو» قطعی شده است. گروه تولید این فیلم هم اکنون مشغول مذاکره با چندین چهره سرشناس هستند و قرار است در زمان آغاز فیلمبرداری نیز چند بازیگر دیگر به پروژه اضافه شوند.

دکورهای این فیلم که ساخت آن از سه ماه گذشته آغاز شده در حال حاضر رو به اتمام است. یکی از دکورهای اصلی این فیلم یک سفینه است که هم اکنون ساخت آن در ۱۱ کیلومتری شهر تهران و در سوله ای در پارس الکتریک بزودی به پایان می رسد. ضمن اینکه با توجه به نیاز فیلمنامه به ویژوآل افکت، این مرحله از فیلم نیز در حال انجام است.

به گفته هاشمی، فیلمبرداری این پروژه سینمایی در تهران، شمال کشور و اطراف قم انجام می شود و تمامی لوکیشن ها نیز انتخاب شده است. به احتمال فراوان اولین نمایش این فیلم نیز در جشنواره سی و هفتم فجر خواهد بود.

«تورنادو» با مضمون کودک و نوجوان داستان پرفسوری را روایت می کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است. رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می شود. حال با ورود چهار نوجوان به قصه و با شیطنت آنان، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز درمی آید. سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می آید… .

جواد هاشمی در حال حاضر سری دوم و سوم فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» را آماده اکران دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج