۷۵۱۹۹۹
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ناصری: حضور خاتمی، سرآغاز آشتی ملی است

یک عضو شورای مشورتی رئیس‌جمهور اصلاحات گفت: اگر آشتی ملی در راس حاکمیت شکل گرفته باشد و اراده حاکمبت معطوف به آشتی ملی بین جناح‌های سیاسی و جامعه مدنی باشد نه حل مشکل یک نفر، تندروها هم با اشاره سکوت خواهند کرد.

اعتماد آنلاین: یک عضو شورای مشورتی رئیس‌جمهور اصلاحات گفت: اگر آشتی ملی در راس حاکمیت شکل گرفته باشد و اراده حاکمبت معطوف به آشتی ملی بین جناح‌های سیاسی و جامعه مدنی باشد نه حل مشکل یک نفر، تندروها هم با اشاره سکوت خواهند کرد.

چند روز پیش بود که اسحاق جهانگیری از لزوم در کنار هم قرار گرفتن بزرگان نظام گفت؛ بعد از این حرف‌های او بود که الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی دیروز خبر داد که گویا جهانگیری پیگیر برگزاری جلسه‌ای با حضور سران نظام و سید محمد خاتمی است.

عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب این موضوع را سرآغاز گشایش داخلی و پروژه آشتی ملی می‌داند و در گفت‌گو با «اعتمادآنلاین» می‌گوید: امیدوارم که در این راستا و برای تحقق آشتی ملی که امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم، گام‌های اساسی برداشته شود.

او درباره اینکه واکنش جناح راست به این موضوع، ادامه می‌دهد: حتماً عقلا و معتدلین جناح راست از این موضوع استقبال می‌کنند، همانگونه بارها این موضوع را درخواست کرده‌اند. ولی بعید می‌دانم تندروهای اصولگرا این اتفاق ضروری را به خاطر منافع مادی خود بپذیرند؛ زیرا این افراد در فضای تیره و تار بیشتر می‌توانند فعالیت کنند.

اگر آشتی ملی در راس حاکمیت شکل گرفته باشد و اراده حاکمیت معطوف به آشتی ملی بین جناح‌های سیاسی و جامعه مدنی باشد نه حل مشکل یک نفر، تندروها هم با اشاره سکوت خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره واکنش اصلاح‌طلبان می‌گویذ: اصلاح‌طلبان بحث آشتی ملی را مطرح کردند و حتماً از این موضوع استقبال خواهند کرد. البته آشتی ملی به این معنا که یک صلح، آشتی و هم‌بستگی ملی شکل بگیرد نه اینکه مشکل شخص آقای خاتمی یا موسوی یا کروبی حل شود.

ناصری در پایان گفت: این تمایل در آقای جهانگیری مدت‌هاست وجود دارد و تلاش‌هایی هم صورت دادند اما باید دید که بعضی از کانون‌های موثر تصمیم‌گیر که لازمه همراه بودن‌شان این است که اشاره‌ای دریافت کنند، چه خواهند کرد. اگر تصمیم‌گیران اصلی حاکمیت با پروژه آشتی ملی همراه شوند، این امر تحقق‌پذیر است وگرنه اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد تیامی

      دلار ده هزار و سکه ۴ میلیون عمرا هیچکس به این مزخرفات فکرم نمیکنه...بفکر مردم باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر فتنه گران قاتل خاتمی کیلویی چنده ...

    • سعید

      دیگه دوره خاتمی اینا گذشته

      پاسخ ها

      • جواد

        آره بابا ایشان نمیاد معجزه کنه حتی بهش اجازه بدنحرف بزنه در جایگاهی نیست کاری کنه. یادمون نرفته در دوره ایشان فقط حزب بازی و حرف بود اون موقع که تحریم نبودیم چیکار کردند؟؟

    • بدون نام

      سلامتی سوپاپ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاتمی هم هیچی نمیکنه

    • بدون نام

      می خوام هفت سال سیاه اشتی نگنیداشتی شمااب ونان مبشه برای مردم فقط بایدجل وپلاس راجمع گرده وچپ وراست ومیانه دست ازسرمابرداریدمردم رابه روزسیاه نشاندیددم ازاشتی باهم میزنیدشرتان راکم وانچه بردیدباهم کوفت کنیدمن وقتی شکم بچم خالیه میخوام هیچکدام ازشماخیرنبیند. مردم رابه گدایی انداختیدکسانی که بایدرحمشون بهم بیادغزهم بدبخت ترشده اندغزمدیریت شماها

    • ترسو

      خاتمي كيه ؟ اسمش به گوشم آشناست !!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      قهر و اشتی سران چه دردی را دوامیکنه ؟

    • بدون نام

      حتما دلار ۲۰هزار تومان بشه کاندید ریاست جمهوری و رهبری هم میشه این مدت در اب نمک بوده

    • ز.ن

      خاتمیییییییییی؟مرگ بر کسی که توی این دزدی‌ها و اختلاس و بی آبی و گرسنگی بخواد دوباره اینارو انتخاب کنه!!!!!!!!
      دیگه اعتماد از بین مردم رفت و بعید است که برگردد....

    • بدون نام

      همه بدبختی الان به خاطراقدامات قبلی ایشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون یا جناب احمدی نژاد که سرمایه مملکت رو بر باد داد

    • ز.ه

      سال پیش اصلا قصد رای دادن نداشتم ..لحظه آخر گفتم برم رای بدم...تا رسیدم مسجد دیدم دارن مسجدو می‌بندند منم شناسناممو یادم رفته بیارم.....الان که یاد اون روز میفتم خدارو هزار بار شکر می‌کنم که رای ندادم وگرنه الان خیلی می‌سوختم....

    • بدون نام

      خواهشا دیگه برای انتخاب ریاست جمهوری انتخابات نکنید چون همین انتخابات بود که باعث این همه بدبختی شد. یه راه دیگه واسه انتخاب رئیس جمهور پیدا کنید...

    • بدون نام

      این خاتمی که میخواد آشتی کنه ایرانیه یا عراقی

    • محمدرضا بختیار

      جناب ناصری دقیقا از صحبت های شما به واضحی مشخص می شود که در چهارچوب سیاسی هیچ دانشی ندارید چرا که در سیاست تعریف ملت و ملی و نظام و حکومت و دولت و سیاستمدار هر کدام بصورت مجزا هستند پس چه نیازی هست احزاب و افراد وابسته حزبی را به پیکره ملی و ملت بچسبانید و وام دار ملت شوید چرا از وفاق سیاسی تعبیر خود را بیان نمی کنید حتی رفتار سیاسیون رفتاری بر خلاف رفتار رفاه ملی می باشد و اگر آزادی حصر تعبیر ملی دارد چرا ملت در مسئله حصر نقشی نداشتند حال در رفع حصر ملت از نقش و بالندگی کذب برخودار شده اند!!!!

    • بدون نام

      خنده دار به جای حل مشکلات همدیگر را تحویل میگیرند

    • بدون نام

      چیه سرگرمی جدید تونه برای سرکار گذاشتن مردم ۸ سال دیگه

    • بدون نام

      ما راه حلی برای افتضاح اقتصادی دولت می خواهیم نه بخشیده شدن باغی انقلاب و یاغیان انقلاب.... اقای جهانگیری مردم ایران فراموش نکردند...

    • بدون نام

      لطفا یه ادم متفاوت رو بیارین برای ملت

    • بدون نام

      همه خشکی اصفهان از برکت خاتمیه .آب را برد به شهرشون یزد و نیمی از ایران را بد بخت کرد.مواظب باشه گذارش به اصفهان نیفته.تشنه به خونش هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج