۷۵۲۴۰
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

خیلی شیک ورزش کنيد

ورزش کردن و باشگاه رفتن در حوصله بسياري از ما نيست اما اگر شما از آن دسته خانم‌هايي هستيد که به نحوه لباس پوشيدن خودتان اهميت مي‌دهيد، مي‌توانيد از اين ترفند براي علاقه‌مند شدن به ورزش و ايجاد انگيزه براي باشگاه رفتن استفاده کنيد.

خیلی شیک ورزش کنيد
مجله زندگی ایده آل: ورزش کردن و باشگاه رفتن در حوصله بسياري از ما نيست اما اگر شما از آن دسته خانم‌هايي هستيد که به نحوه لباس پوشيدن خودتان اهميت مي‌دهيد، مي‌توانيد از اين ترفند براي علاقه‌مند شدن به ورزش و ايجاد انگيزه براي باشگاه رفتن استفاده کنيد. دنياي لباس‌هاي ورزشي، دنياي متنوع و رنگارنگي است که مي‌توانيد ست‌هاي زيبايي براي خودتان تدارک ببينيد. براي شروع ما براي شما پيشنهاداتي داريم:

پرانرژي باشيد

۱- در مورد لباس‌هاي ورزشي به اندازه زيبايي اين لباس‌ها، کيفيت آنها هم اهميت دارد چون بايد از جنس پارچه‌هاي مرغوبي باشند که هنگام عرق کردن پوست شما را دچار حساسيت نکنند؛ پس هنگام خريد اين نکته را فراموش نکنيد. براي بلوزي که مي‌خواهيد هنگام ورزش کردن بپوشيد، سراغ پارچه‌هاي نخي يا الياف مخصوص ورزش که شرکت‌هاي توليد کننده لباس ورزشي استفاده مي‌کنند، برويد. از پوشيدن بلوزهايي که درصد بالايي نايلون دارند، خودداري کنيد. اين بلوزها هم به سرعت بو مي‌گيرند و احتمال ابتلا به حساسيت‌هاي پوستي را افزايش مي‌دهند.

خیلی شیک ورزش کنيد

۲-هنگام ورزش کردن، احساس گرماي زيادي مي‌کنيد ولي درزمان نه چندان زيادي، بدن حرارت خودش را از دست مي‌دهد. در روزهاي سرد سال، اين تغيير سريع حرارت بدن باعث ايجاد درد عضلاني و بيماري‌هايي مانند سرماخوردگي مي‌شود، به خصوص در محوطه باشگاه‌ها که مطبوع‌کننده‌هاي هوا به طور دائم در حال کار کردن هستند. در اين روزها حتما ژاکت ورزشي با خود به باشگاه ببريد. راستي ست بودن شلوار و ژاکت، مدت‌هاست محبوبيتي ندارد. بهتر است شلوار خود را با ژاکتي از رنگ متفاوت ست کنيد که جلوه بيشتري هم دارد.

خیلی شیک ورزش کنيد

۳- براي شلوار حتما سراغ شرکت‌هايي که محصولات تخصصي ورزشي توليد مي‌کنند، برويد چون راحتي شلوار و داشتن حالت کششي، نقش مهمي در راحتي ورزش کردن دارد. پيشنهاد مي‌کنيم شلوار را از ميان رنگ‌هاي تيره مانند مشکي، سورمه‌اي و... انتخاب کنيد. شلوار شما تماس دائمي با دستگاه‌هاي ورزشي و زمين باشگاه دارد، به همين دليل شلوارهايي با رنگ روشن به سرعت کثيف مي‌شوند.

خیلی شیک ورزش کنيد

۴- قبل از خريد کفش، نوع ورزشي که مي‌خواهيد انجام بدهيد را انتخاب کنيد چون هر ورزشي کفش مخصوص خودش را دارد. براي بدنسازي بايد کفش مخصوص دو بخريد. استاندارد بودن کفش نکته بسيار مهم و ضروري‌اي است چون در غيراين صورت آسيب‌هايي جدي به شما وارد مي‌کند. خوشبختانه شرکت‌هاي توليد کننده محصولات ورزشي استاندارد، حضور پررنگي در ايران دارند. در سال‌هاي اخير کفش‌هاي ورزشي با رنگ‌هاي شاد بازار گرمي پيدا کرده‌اندکه ما هم به شما پيشنهاد مي‌کنيم.

خیلی شیک ورزش کنيد

۵- در انتخاب ساک ورزشي هم دست‌تان باز است و محصولات متنوعي در طرح و رنگ در بازار موجود است ولي پيشنهاد مي‌کنيم سراغ ساک‌هايي برويد که محل مخصوصي براي قراردادن کفش دارند. با اين روش کفش شما در کيف آسيب کمتري مي‌بيند و وسايل‌تان تماسي با کفش ندارد.

خیلی شیک ورزش کنيد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما برسیم ورزش بکنیم مابقیش پیشکش!!!!

    • مرجان

      عزیزم مگه اینجاغیرازلباسهای ورزشی کشوردوست وبرادرچین انتخاب دیگه ای هست؟واقعا به شما استانداردبودنش ثابت شده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج