۷۵۲۸۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

ضيافت عینک‌های کائوچويي‌

بعد از دوران محبوبيت فريم‌هاي فلزي باز زمان بازگشت فريم‌هاي کائوچويي فرا رسيده است. در ابتداي سال جديد و چند ماه پيش از آن با شروع سال جديد ميلادي، شاهد رواج فريم‌هاي کائوچويي بوديم.

ضيافت عینک‌های کائوچويي‌
مجله زندگی ایده آل: بعد از دوران محبوبيت فريم‌هاي فلزي باز زمان بازگشت فريم‌هاي کائوچويي فرا رسيده است. در ابتداي سال جديد و چند ماه پيش از آن با شروع سال جديد ميلادي، شاهد رواج فريم‌هاي کائوچويي بوديم. عينک‌هاي کائوچويي آفتابي با فريم‌هاي مختلف به‌خصوص فريم‌هاي گربه‌اي که امسال بازار گرمي پيدا کرده‌اند را در شماره‌هاي مختلف مجله معرفي کرديم و حالا وقت آن رسيده که سري به دنياي فريم‌هاي طبي بزنيم. قطعا از ميان خوانندگان ما، تعداد خانم‌هاي خوش‌پوش و با سليقه که از عينک طبي استفاده مي‌كنند، کم نيست.

از عينک‌هاي طرح‌دار و نقش دار که امسال بازار گرمي پيدا کرده‌اند، نقش پلنگي داغ‌ترين بازار را دارد. فريم‌هاي پلنگي با ترکيب رنگ‌هاي مختلف را مي‌توانيد در فروشگاه‌هاي عينك ببينيد. اين مدل عينک که رنگ غالب آن کرم است و لکه‌هاي قهوه‌اي به آن اضافه شده، جلوه خاصي مخصوصا روي صورت‌هاي برنزه دارد.

ضيافت عینک‌های کائوچويي‌

در سالي که عينک‌هاي آفتابي گربه‌اي رايج شده‌اند، اين مدل به دنياي عينک‌هاي طبي وارد شده است. ويژگي طرح‌دار و رنگدار بودن را در اين عينک‌ها هم مي‌توان ديد. رنگ‌هاي خاصي مثل خاکستري در اين مجموعه‌ها ديده مي‌شود.

ضيافت عینک‌های کائوچويي‌

نکته مهم: ويژگي عينک‌هاي کائوچويي سبک بودن آنهاست؛ به همين دليل انتخاب خوبي براي عينک‌هاي طبي است که اغلب ساعات طولاني روي صورت هستند و حتي برخي افراد در تمام ساعات بيداري از آن استفاده مي‌کنند.

يکي از طراحاني که نقش تعيين‌کننده‌اي در دنياي عينک، چه طبي و چه آفتابي دارد، تام فورد است؛ طراحي که کارش را با طراحي انحصاري عينک شروع کرد و حالا يک شرکت طراحي پوشاک زنانه و مردانه دارد. عينک‌هاي تام فورد بلافاصله بعد از رونمايي تبديل به يکي از عينک‌هاي محبوب و پرفروش دنيا ‌شد. يکي از عينک‌هاي طبي که تام فورد براي امسال طراحي کرده عينک کائوچويي ۲ رنگ است. رنگ بيروني اين فريم قهوه‌اي و رنگ داخلي آن آبي روشن است و انعکاس اين ۲ رنگ باعث مي‌شود، زيبايي خاصي داشته باشد. اين مدل به سرعت توسط شرکت‌هاي مختلف کپي‌برداري شده و مي‌توانيد فريم‌هاي ۲ رنگ را به وفور در بازار ببينيد. شيشه اين عينک مستطيلي است که يکي از فريم‌هاي محبوب براي عينک‌هاي طبي محسوب مي‌شود.

ضيافت عینک‌های کائوچويي‌

اين مدل فريم‌ها باب طبع دختر خانم‌هاي نوجوان دوران راهنمايي و دبيرستان است که ترجيح مي‌دهند عينک طبي‌شان هم مانند کيف، کفش و لباس‌هاي‌شان اسپرت و متفاوت باشد. فريم‌هاي کائوچويي در رنگ‌هاي شاد با نقش‌هاي خلاقانه از ويژگي‌هاي فريم‌هاي امسال است.

ضيافت عینک‌های کائوچويي‌

اگر مي‌خواهيد به عنوان يکي از افراد پيگير تازه‌هاي بازار شناخته شويد، براي عينک خود سراغ فريم کائوچويي پلنگي قهوه‌اي و مشکي برويد. اين مدل عينک‌ها پيشنهاد ويژه طراحان به شما هستند براي پاييز و زمستاني که پيش‌رو داريد.

ضيافت عینک‌های کائوچويي‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج