۷۵۴۱۹۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

منشا برای گله از برانکو به باشگاه می‌رود

منشا روز شنبه به باشگاه می‌رود تا گلایه‌هایش از برانکو را به گوش گرشاسبی برساند اما شاید در همین جلسه دو طرف به یک تصمیم مشترک برای جدایی برسند.

ایران ورزشی: به همان اندازه که برانکو به گادوین منشا بی‌اعتماد شده، این مهاجم نیجریه‌ای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را حق خودش می‌داند. منشا اما جز خودش نمی‌تواند کسی را بابت این همه نیمکت‌نشینی مقصر بداند. درست است که او این روزها جدی‌تر و باانگیزه‌تر از قبل تمرین می‌کند و حاشیه‌هایش هم کمتر شده اما در روزهایی که باید پرسپولیس را به خودش امیدوار می‌کرد و برای جلب اعتماد سرمربی قدمی برمی‌داشت، درگیر حاشیه‌ها شده بود.

شاید فکر نمی‌کرد که نیمکت‌نشینی‌اش اینقدر طولانی شود و حتما امیدش به محرومیت پرسپولیس بوده اما به هر دلیل، او بخاطر کوتاهی‌های خودش شانس حضور در ترکیب اصلی را از دست داد و بدتر اینکه در تفکرات فنی برانکو ایوانکوویچ هم دیگر جایی برایش نیست.

خلاصه اینکه گادوین منشا روز‌های خوبی را در پرسپولیس سپری نمی‌کند و هر لحظه ممکن است کارش به جدایی برسد. با توجه به جدایی وحید امیری و فرشاد احمدزاده به عنوان دو بازیکن ثابت پرسپولیس در فصل گذشته، مهاجم نیجریه‌ای انتظار داشت در این فصل شرایط به مراتب بهتری را تجریه کند و به ترکیب اصلی برگردد اما آقای سرمربی با انتخاب بشار رسن و امید عالیشاه، این فرصت را از او گرفت.

منشا برای گله از برانکو به باشگاه می‌رود

در این میان حضور عالیشاه در ترکیب ثابت پرسپولیس بیشتر از هر چیز دیگری باعث ناراحتی منشا شده و او آن را نشانه‌ای از بی‌اعتمادی برانکو به خودش می‌داند؛ از این جهت که عالیشاه همانطور که در بازی با پدیده هم نشان داد، هنوز از شرایط مسابقه به دور است و به همین دلیل منشا خودش را برای حضور در ترکیب اصلی مستحق‌تر از او می‌داند.

حال آنکه در طول هفته‌ای که گذشت، برانکو ایوانکوویچ در بازی‌های درون تیمی هم منشا را به ترکیب اصلی نیاورد و بعضی روزها او را حتی از ترکیب ذخیره‌ها کنار گذاشت و پیش از بازی با فولاد هم جوری درباره‌اش حرف زد که انگار اصلا بازیکن او نیست. موضوعی که باعث شد منشا برای ادامه حضورش در پرسپولیس دچار تردید شود و بی‌انگیزگی دوباره به سراغش بیاید.

مهاجم نیجریه‌ای به قدری از برانکو دلخور است که تصمیم گرفته روز شنبه به باشگاه برود و گلایه‌هایش از سرمربی را به گوش گرشاسبی برساند. البته این جلسه خواسته‌ی کادر فنی و باشگاه هم بوده و این احتمال وجود دارد که آنها به یک تصمیم مشترک برسند؛ مثلا انتقال قرضی گادوین منشا به یک تیم دیگر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه الماس سیاه بود؟!

    • بدون نام

      منشا بازیکن بااخلاق و خوبی هست نگرانیش رو رفع و نسبت به حفظ این بازیکن اقدامات لازم به عمل اید.و از اقای گرشاسبی میخواهیم نسبت به شروع فصل و فرصت زیاد برای نشان دادن قابلیت هاش رو یاد اوری و دلجویی کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج