۷۵۴۳۱۱
۱۰۷ نظر
۵۰۰۹
۱۰۷ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش دانشجویان جهادگر به نامه مطهری

جمعی از دانشجویان جهادگر استان اصفهان با صدور نامه‌ای نسبت به نامه علی مطهری نایب رئیس مجلس خطاب به سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.

خبرگزاری فارس: جمعی از دانشجویان جهادگر استان اصفهان با صدور نامه‌ای خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به نامه امروز وی خطاب به سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.

در ابتدای این نامه آمده است:

جناب آقای مطهری نامه جنابعالی را در پاسخ به نامه سردار سرلشکر پاسدار جعفری فرمانده انقلابی و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خطاب به رئیس جمهور فریب‌کار و قمارباز آمریکا نوشته شده بود خواندیم.

حقیقتاً بسیار متأسف شدیم از اینکه جنابعالی که فرزند شهید مطهری آن اسطوره بصیرت و تقوا هستید و امروز هم بر جایگاه رفیع نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی تکیه زده‌اید، چگونه الفبای بعضی از مسائل مهم را نمی‌دانید و از بصیرت داشتن به اموری غافلید که حتی مردم عادی کوچه و بازار هم نسبت به آن‌ها بصیرت دارند.

در ادامه این نامه تصریح شده است: در خصوص مطالبی که ذکر کرده‌اید چند نکته را به اختصار متذکر می‌شویم:

اولا موضوع درخواست مذاکره توسط رئیس جمهور فریب‌کار و منافق آمریکا یک مسأله صرفاً سیاسی نیست، بلکه موضوعی است که کاملاً به امنیت ملی ما مربوط می‌شود .

در جایی که آقای ترامپ از یک طرف نقض عهد می‌کند و از طرف دیگر پیشنهاد مذاکره می‌دهد، چه کسی است که نداند ایشان وحدت ملی ما را هدف قرار داده است و به نظر می‌رسد این موضوع اینقدر واضح است که هر فرد عادی هم می‌تواند آن را بفهمد و.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای بر آمده از آن را دارد و فهم این موضوع که امنیت ملی و وحدت ملی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است هم بسیار ساده است.

این نامه می‌افزاید: لذا در جایی که بسیاری از خواص جامعه یا غافل‌اند و یا تغافل می‌کنند، وظیفه شرعی و قانونی فرمانده انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که وارد میدان دفاع از دستاوردهای عظیم انقلاب شده و با سخنان درشت و انقلابی و البته کاملاً حکیمانه و به‌جا و به موقع از تمامیت آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع نماید.

این نامه تأکید کرده است: اگر به زعم جنابعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبایستی در این امور اظهار نظر نماید، پس بفرمایید ایشان به چه منظوری عضو شورای عالی امنیت ملی که محل اصلی اظهار نظر و تصمیم در اینگونه امور است، می‌باشند!؟

حتماً به نظر جنابعالی فرمانده سپاه آنجا هم عضو تشریفاتی هستند و وظیفه دارند مانند بسیاری از افراد که در اطراف جنابعالی هم از این نوع آدم‌ها کم نیستند، صرفاً نظاره‌گر توطئه‌های دشمنان داخلی از منافقین جنایتکار گرفته تا زباله‌های رژیم شاهنشاهی و فتنه‌گران و دشمنان خارجی از سردمداران آمریکا و اسرائیل تا مزدوران وهابی باشند؛

در حالی که فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تکلیف شرعی و قانونی و اخلاقی دارند که امت اسلامی و امام‌المسلمین و مردم قهرمان و شهید پرور کشورمان را تنها نگذارند و به صورت همه جانبه از آن‌ها دفاع نمایند.

در ادامه این نامه با بیان اینکه از فردی مانند جنابعالی که فعلاً از کارگزاران نظام اسلامی هستید، حداقل انتظار این است که بصیرت خودتان را افزایش دهید، اضافه شده است:

آقای مطهری درست به اطرافتان نگاه کنید، صحنه بین المللی را خوب رصد کنید، دست چدنی دشمن را از زیر دستکش مخملی ببینید. اینقدر ساده لوح نباشید و اینقدر مواضع دشمن شاد کن نگیرید؛ از سرنوشت افرادی که قبل شما بودند و خیلی هم از شما در همه ابعاد برجسته تر بودند.

ولی متاسفانه بی بصیرت و ساده لوح بودند، عبرت بگیرید و اگر همانند سال‌های دفاع مقدس، شجاعت حضور در جبهه و دفاع تمام قد از انقلاب اسلامی و ایران را ندارید.

لااقل سکوت کنید و اجازه دهید رزمندگان شجاع دیروز و پیشکسوتان جهاد و شهادت و انقلابیون راسخ امروز به وظیفه دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی ایران و حمایت از مردم در تهاجم همه جانبه دشمنان بپردازند.

در این نامه تأکید شده است:

ما دانشجویان جهادگر اصفهان ضمن اعلام حمایت قاطع از مواضع سرلشکر جعفری و ابراز تأسف از مواضع جنابعالی، این نکته را متذکر می‌شویم که سپاه از بدو تشکیل تاکنون تبعیت خود را از تصمیمات مقامات عالی نظام خاصه فرامین حضرت امام (ره) و رهبری ثابت نموده‌اند و اگر جنابعالی هم مایل باشید قدمی در تبعیت از رهبر انقلاب بردارید.

این نامه در پایان تصریح کرده است:

بهتر است در شرایط فعلی تلاش نمایید به وضعیت نابسامان اقتصادی که عمده آن به عملکرد غلط مدیریتی دوستان شما بر‌می‌گردد، سامان داده شود و یک مقدار اولویت خودتان را به مشکل اصلی مردم و ایجاد گشایش‌های اقتصادی برای آن معطوف نمایید .

و موضوع پاسخ به یاوه‌گویی ترامپ را بگذارید بر عهده دوستان انقلابی که تجربه و شجاعت مهار این‌گونه مسائل را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی بصیرت

      آقای علی مطهری امکان مذاکره با با آمریکا را نه تأیید کرده و نه رد کرده فقط گفته است که اعلام نظر در این خصوص در حوزه کاری فرماندهان سپاه نیست.

      پاسخ ها

      • دلخون

        درود بر آقای مطهری که حرف دل مردم را زده و حقیقت را گفته و حالا حقیقت برای يه جنگ طلب تلخ است!!!

      • بدون نام

        تایید میکنم

      • بدون نام

        این موضوع صرفا در حیطه شورای عالی امنیت ملی است و کلیه دستگاه ها منجمله نظامیان مکلف به اجرای این مصوبات هستند

      • بدون نام

        حرفش کاملا منطقی و عقلانیه. این متعصبای افرادی زبان منطق رو متوجه نمیشن متاسفانه

      • حسن

        مدتهاست رفتار و گفتار علی مطهری را رصد می کنم
        ایشان که اینقدر قانون شناس و تذکر دهنده هستند وظیفه اصلیشون که نظارت بر دولت هست چگونه است
        چرا در مقابل ناکارامدی دولت ساکت است و
        حتی برای دولت عذر تراشی می کند؟
        لطفا با قران های سرنیزه گول نخورید

    • بدون نام

      دوستان جو گیر نشوید....نظر سرادار جعفری در شورای امنیت ملی قطعآ مورد توجه خواهد بود...بحث بر سر این است که کشور رییس جمهور ..وزیر امور خارجه و سخنگو دارد.....مشورت ها در داخل انجام میشود لیکن مواضع صرفا توسط متولی مربوطه اعلام میگردد....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظر شما درسته

    • سید نوری

      این دانشجویان جهادگر یاواقعا دانشجو نیستن یابیسوادن .درخصوص اظهارات اقای مطهری نسبت به فرمانده سپاه مبنی برعدم دخالت این ارگان نظامی درامرسیاست کاملا درست بوده وبراساس قانون اساسی کشورهست که دران به صراحت قید شده که ارگانهای نظامی یعنی نه فقط سپاه بلکه ارتش وناجا حق دخالت درامورات سیاسی وکلان کشورراندارند وگرنه اقای مطهری دلیلی نداره که ازقانون تخطی یاخلاف قانون حرفی بزند..درمورد مذاکره نیز دولت هست .مجلس هست وتصمیم گیری میکنن که باید مذاکره بشه یانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا صحیح است

      • , شاهین

        دقیقا ممنون از اقای مطهری که به قوانین کشور احترام میزاره و با شجاعت و درایت سخن مردم رو میگن درود خدا برشما و کسانی که بفکر کل ایران هستند
        نه کسانی که فقط بصورت جناحی و قلدورانه به فکر خودشون هستن اینان در اقلیتن(همین دانشجویانی که بیانیه حمایتی دادن)

    • بدون نام

      ok

    • بدون نام

      احسنت.کو گوش شنوا

    • بدون نام

      مشتی جیره خور

    • بدون نام

      احسنت به شما دانشجویان باغیرت وشجاع.
      وافسوس بر امثال مطهری!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افسوس بر خود متحجرت

      • بدون نام

        حرف مطهری فقط بیان قانون بوده مبنی بر اینکه نظامیان حق دخالت در امور سیاسی را ندارند . این امر صرفا بعهده سورای عالی امنیت ملی است

    • حمید

      در جواب این نامه که دانشجویان محترم نوشتن باید گفت
      "هر کشوری دارای ارکان و سلسله مراتبی هستش وقتی رئیس جمهور یک کشور اظهار نظر میکنه در جوابش رئیس جمهور کشور اظهار نظر میکنه
      ضمنا وقتی در نامه ای که (با در نظر گرفتن اینکه اظهار نظر کردن مقام مذکور کاملا سرخود صورت گرفته و اوضاع فعلی کشور رودر نظر نگرفتن) خود رونماینده ملت فرض میکنن و میفرمایند "ما مردم ایران" درصورتی که مردم ایران نمایندگانی در بهارستان دارن ،بصیرتی دراین نامه دیده نمیشه
      خدا رو شکر که در کشورمون نمایندگان منطقی مثل آقای مطهری وامثال ایشون وجود دارن
      ضمنااا جواب رئیس جمهور رو رئیس جمهور میده
      جواب وزیر رو وزیر میده
      جواب مسئول نظامی رو هم هم رده خودش میده
      لطفا به هر کار بدون عواقب برچسب بصیرت نزنید
      سپاس

    • فلاحتی

      متن قلدرانه و خودخواهانه ای بود ،
      چه دست اوردی داشته برای مردم،
      40ملیون ایرانی زیر خط فقر،ایا شما دلواپسان به اصطلاح دانشجو فقر و شرمندگی والدین در مقابل فرزند رامیدانید،بخدا نمیداند ،بخاطر اینکه شما خدای ندارید ،خدای شما قدرت و ثروت ایران است با داشتن اینها خدا فراموش میشود لعنت خدا بر کسانی که در حق مردم ظلم میکنند و با وقاهت انرا انکار میکنند و همه چیز را فدای منافع خود میکنند یک دختر دارم در طول هفته بارها و بارها شرمنده یک دخترم هستم ،از نامه شما بوی وحشت،ترس و مرگ میاید .....

    • بدون نام

      این کشور مگر مسول نداره که چهار تا دانشجو میخان براش تصمیم گیری کنن

      پاسخ ها

      • حسن

        این مملکت مگه مسئول نداره که چند نفر در فضای مجازی پیشنهاد مذاکره و تسلیم در برابرآمریکا می دهندددددددددد؟!؟

      • بدون نام

        خدایا.کمک. هنوز. به نتیج نرسیدید که مذاکره با امریکا اشتباه است. مشکلات ما بخور بخور. دولتی ها و وزیران و بی تفاوتی ریس جمهور است. قبلان خوب وعده گشایش اقتصادی می داد الان کجاست. بیاد. جواب مردم را بده.

    • زیر فقریها

      انتظار می رود جای این رجز خوانی ها آقایان دهه هشتاد در صحنه جدال واقعی پا به عرصه نهید
      از قدیم گفتن مردم گرسنه دیگه دین وایمانی برایشون نمی مونه

    • بدون نام

      دمتون گرم عین واقعیت .....

    • بدون نام

      آفرین به شما دانشجویان با بصیرت فقط یه نکته شما واقعا دانشجو هستید؟اگر هستید میشه بفرمایید چند درصد دانشجویان ایران با شما هم عقیده اند؟ ...

      پاسخ ها

      • صدای ملت

        ای کاش شما جهادگران بقدری که در کشف رموز دشمنی آمریکا مهارت پیدا کرده اید، در خیانت های روزشمار روس هاو چینی ها که طی 40 سال گذشته بطور مستقیم در حساس ترین موقعیت ها نفوذ و کنترل دارند، اندکی فکر میکردید که فردا از پشت خنجر نخوریم!!

    • بدون نام

      احسنت.

    • ولایت

      واقعا جای تاسف داره برای آقای علی مطهری...امیدوارم به اشتباهشان پی ببرند و عذرخواهی کنند...چون مساله، مساله عزت و آبروی نظام مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی ایران می باشد....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرآقای مطهری درست وبجا است.... سپاه همانطور که امام خمینی ومقام معظم رهبری کرارا گفته اند درمسایل سیاسی نبایددخالت کنند.
        ابهت سپاه وارتش باید درعملکرد نظامی شان بنمایش گذاشته شود نه در بگو مگوهای سیاسی.

      • مهدی

        اقای مطهری نظر اساس نظام رو گفته . همین دخاتلت های بیجاس که پدر ملت رو دراورده

    • بهلول

      برادران دانشجوی عزیز ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما عرض میکنم با عرض پوزش از آقای نایب رییس تمام برنامه هایی که آقای ترامپ برای کشور عزیز ما داشته ودارد که خوشبختانه تا کنون نتوانسته هیچ غلطی بکند . همه این برنامه ها را اقای علی مطهری وهمفکران محترمشان روی مردم ایران پیاده کرده اند !منتها زورشان نرسید اکنون کارها را واگذار فرمودند به جناب ترامپ تا اوهم آزمایش کند.! لطفا شما نگران نباشید....

    • میلاد

      شیطانه میگه برم ریشه شانه نه ببخشید اشتباه شد ریش شان از ته بزنم

    • بدون نام

      خدایا چقدر بی عقل و افراطین اینا. اگه ۲واجد علوم سیاسی پاس کرده بودن یا ۴تا کتاب علمی در مورد سیاست خونده بودن انقد بی سوادانه حرف نمیزدن و میفهمیدن نظر مطهری کاملا درسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منهم با شما موافقم

    • هادی

      دوباره این جمع های چند نفره شروع کردند به بیانیه دادن و مخالفت کردن و خود را عقل کل فرض کردن .شماها چکاره اید اتفاقا تنها کسی که میتواند قانونی حرف بزند معاون قوه مقننه است بس کنید همین دخالتهای بی مورد باعث بدبختی و هزاران مشکل برای پابرهنه ها شده است خسته شدیم و ملت را هم خسته کردیم از بس سکوت بی مورد کردیم.

    • بهمن

      در انقلابی و شجاع بودن فرمانده سپاه هیچ شکی نیست ولی اولا : ایشون یا هر مقام دولتی و نظامی دیگر فقط میتونن نظر خودشون رو بگن نه اینکه از طرف همه مردم کشور حرف بزنن
      دوما:هرچند پیشنهاد مذاکره از طرف ترامپ از یکطرف و شروع تحریمها برعلیه کشورمون از طرف دیگر نشان دهنده دروغگویی و فریبکاری ترامپ هست و تردیدی در این نیست ولی باز هم فقط شورای امنیت ملی (که هماهنگ با مقام رهبری هست )،میتونن در مورد رابطه و عدم رابطه با امریکا (یا اساسا با هر کشور دیگری) نظر بدن و نباید اظهار نظر شخصی کرد

    • بدون نام

      خوب جوابش دادید کم کم داره خیال می کنه برا خودش کسی هست ولی هیچی نیستی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا همه چی هست یک رفراندم بزارید ببینید کت تن کی هست ویا بهتر بگم تعداد تان چند نفر است

    • سعید

      ایول زیبا بود

    • هموطن

      هزاران افرین واحسنت بر علی مطهری شجاع وحقگو وحقطلب ومردمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست محترم این جمله ایول رو لاتها چله میدونی بکار میبرند
        عالی جنابان دانشجو جهادگر مگر نه اینکه آقای جعفری فرمانده محتر م سپاه عضو شورای امینت ملی هستند مگه ایشون میتونن
        نضر شخصی شون رو بعنوان یک عضو در شورای امینت ملی عنوان کنند چندی پیش هم سخنگوی نگهبان گفتند که مطلبی رو آقای جنتی گفتند نظر شخصی ایشان است پس دلیلی ندارد چون آقای جعفری عضو شورای امنت ملی هستند باید در سیاست خارجی اظهار نظر کنند

      • عزیزی

        یکی به داد این عزیزان برسه که تو حوضچه بصیرتشان غرق نشن.

    • بدون نام

      من فکر میکنم دانشجویان دعوت به نهار وشام شدن اما حرف دکتر مطهری حرف مردم ستم کشیده وستم دیده هست اما امیدوارم دانشجویان عزیز خودشانرا به یک نهار وشام نفروشان ودانشجویان آن دانشجویان باشند که مردم امید وارند دانشجو در قلب مردم باشد...

    • بدون نام

      چه'دانشجوهایی'که'میخواهن:همیشه'درجنک'باشند'ماچهل'ساب'تا'حالا'دربیبختی'بسرمیبریم'اینها'ازجک'صحبت'میکنن:بزارید'مایک'مملکت'خوب'وازاد'داشته'باشیم'تامثل:همه'مردم'دنیا'ازادزندگی'کنیم'

    • فریبا

      منم دانشجوئم. فوق لیسانس! حرصم از حرفاش همیشه در میاد! نظز منم همینه. ولی این ارزش جواب دادن نداره! مثل خیلی امور دیگه! شما حرص نخورید! ....

    • یعقوب

      اقایدانشجو بذو درست بخون شاید ارطریق واسطه بورسیه گرفتی دررفتی دوما مطهری حرفدرستی زده .... ازبرادران انتظامی خواهشمندیم درکاردولت سنگ اندازی نکنید دودش توچشم خودتون میره

    • بدون نام

      دسته گل دانشجوهایی که سفارت امریکا رو گرفتن بسه هفت پشتمونه کی رو باید ببینیم ما نمیخواهیم این مدل دانشجوها در سرنوشت و سیاست ملت دخالت نکنند هنوز اینهمه غرامت دسته قبلی رو دادیم بازم طلبکارن ....

    • حسین

      دمتون گرم دست مریضا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مریضا؟!!!!!

        یا مریزاد؟!

        بی سوادی غوغا میکنه

    • یاسین

      دست مریضا خوب جوابشو دادید

    • بدون نام

      فکر کنم آقای مطهری نگفتن که با مذاکره موافقیم گفتند بگذارید مسئولین با اجماع نظر بدهند

    • زائر امام رضا

      درود بر جوانان با بصیرت
      ...
      خدا هدایت کنه سانسور چی رو

    • TNT2

      حالا نوبت یه مشت بچه دانشجو رسیده که اینها واسه کشور تصمیم بگیرند ..مشکل این کشور اینه که هر کسی به خودش اجازه دخالت تو همه چیز و میده . یک بار با این یه اصطلاح دانشجویان چماق بدست برخورد میشد دیگه نه از دیوار سفارت کسی بالا میرفت نه درگیری با مردم با چوب و چماق میشد نه تجمعی به اسم اعتراض ورود زنان به ورزشگاه.... یه چیزهای مسخره دیگه میشد یک بار واسه همیشه باید جواب اینها رو بدن

    • علی

      دانشجويان استخدام شده قبل از فارغ التحصيلی

    • Ali Haghgoo

      مطهری وکیل ملت هست و حرف متین قانونی و اصولی میزنه. این مطالب نوشته شده از طرف یک گروه مفهوم فردی داره

    • HasanJalil

      سلام و درود
      .....
      هر کی ساز خودشو میزنه
      خدای در اوج استقلال بسر می بریم.

    • علی

      این آقای وکیل الدوله وحامی غرب گرای دولت که دغدغه مردم ندارد. ....وازفضل پدر هیچ حاصلی نبرده است

    • یعقوب

      شمادانشجویان کاسه داغترازاش شدیالبته بهضیها برودرست بخوان بگذار پدرومادران غصه خرج شکمتان ووووبخورند پسلوس نید هرچه باشه اقای مطهری ازشما ها باسوادتره

    • love

      کاشکی اقلا یه کمی معرفت یه کمی .........

    • رضاجم

      نامه جهادگران پاسخ هیچیک از ادله متقن دکترمطهری نیست فقط شعارهای کلی گویانه واحساسی وبی ربط ...

    • بدون نام

      سلام و درود و احسنت بردانشجویان وبسیجیان انقلابی پیرو خط امام و مقام معظم رهبری اصفهان.

    • ناشناس

      سلام
      متن بسیار عالی و دندان شکن بود.
      آقای مطهری برای اولین بارش نیست که اینگونه حرف های دشمن شاد کن می زند.
      وای به اون روزی که بگندد نمک...

    • بدون نام

      واقعا دمتون گرم.خودب پاسخی بهش دادید.الحق که اتقلابی گری را ثابت کردید.

    • بدون نام

      درود بر مطهری

    • آسا

      شیر مادرتون حلالتون،،، چو کنعان را طبیعت بی هنر بود،،، پیمبر زادگی قدرش نیفزود،،، اقای مطهری استعفا بده برو اسنپ ثبت نام کن،،

    • بدون نام

      حرف دل مردم رو زده جناب مطهری دیگه روزگار الان تفکر شما اصلا جایگاه ندارد متاسفم برای افراد تتدرو مثل شما دانشجویان

    • رضا

      از شما دانشجويان! انتظار ميرود الفباي سياسي را با احساسات اشتباه نگيريد.
      مسائل امنيت ملي در شواري امينيت ملي بررسي ميشود.
      اولا خود مطهري با مذاكره مخالف است، ثانيا بحث اصلا ربطي به امريكا ندارد اينكه هر كسي در كشور كار خود را انجام بدهد و نظامي در جاي خود باشد و به جاي مردم حرف نزند و اجازه بدهد نماينده مردم و منتخب مردم بجاي مردم حرف بزنند كاملا حرف منطقي است،
      نظامي تصميم گيرنده در مورد مسائل حتي امنيتي نيست بلكه اجرا كننده است
      كسي ميتواند از طرف ملت حرف بزند كه مستقيم يا غير مستقيم با ارا مردم مسئوليت گرفته باشد

    • بدون نام

      ترامپ خوب میدونه که تو لیران یه سری ادم هستند که اگه للزم بلشه تا به زانوجلوش خم میشن و دستش را میبوسند وپشتوانه لیست انگلیسی را تو ایران داره پس غمی نداره

    • بدون نام

      ابن دانشجوا رو از کجا میارن تو این تابستونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها دانشجو نیستند، ...

    • بدون نام

      دولت ومجلس را تعطیل کنند اداره کشوررابدهنددست شما ... خودتان هم مردم باشید...

    • بدون نام

      احسنت در ضمن ایشان خیلی هم دغدغه حذف تیم ملی برزیل دارند نه دغدغه امور مملکت

    • ایرانی

      میگم چه خبره که کل مزدوران بیگانه و اسرائیل و منافق و دست چدنی و دستکش مخملی و پاهای اهنی و نمیدونم چه و چه فقط ایران را تهدید میکنه؟؟ در این بین فقط جای یک لگد یا تیپای تترون (غیر مخملی) خالی هست که اونم مخملباف خواهد بافت ولی مخملی نباشه بهتره. من اله توفیق

    • حمید

      بقول شهیدمطهری شمرزمان ماهمین مسولین امریکاپرست وشمرصفت هستندکه پول مملکت اسلامی رامیخورندوبنفع دشمن صحبت میکنندشعارمامرگ برمنافقین وضدولایت فقیه

    • بدون نام

      په.نه.

    • محمد علی

      دانشجویان به اصطلاح جهادگر گرچه آزاد هستیدهرگونه دلتان میخواهد بگوئید و بنویسید ولی این جهالت و نادانی و خام بودن شماست ،که خود را با بصیرت تر و آگاه تر از آقای مطهری به مسائل بین المللی میدانید،هر عضو شورای امنیت ملی نمیتواند به تنهایی ساز خود را کوک کند خروجی‌های شورا باید حاصل دیدگاه جمع باشد،بخشی از فلسفه نهی امام عظیم الشأن راحل در عدم دخالت نظامیان در سیاست دراین است که معمولا یک نظامی قبل استفاده کامل از فکرش از اسلحه اش استفاده می کند

    • بدون نام

      دانشجویان جهادگر! خندیدیم. یک عده جوان نادان که بازیچه‌ی دست کاسبان تحریم هستند. مثل همون دانشجوهایی که بردنشون سفارت عربستانو تخریب کنن و آبروی ایرانو ببرن

    • بدون نام

      مطهری بر اساس قانون اساسی و دیدگاه حضرت امام صحبت نموده اند. چیزی جز حرف حق نگفته اند.

    • بدون نام

      چرا نظرات مردم رو‌پخش نمی کنید آخه مطهری حرف دل مردم رو زده

    • بدون نام

      عجب اینها نمیدانن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران چی هست و گرنه اینجور نظر نمیدادند

    • گنجی

      سلام وخداقوت خدمت دانشجویان جهادگراصفهانی.دمتون گرم ،همانطورکه ازاسم جهادی شماپیدااست.بایددرتمام صحنه هاحضورپررنگ داشته باشیدوازجوابیه بموقع وبجاوجالب شما به آقای مطهری ودرحمایت ازسپاه پاسداران تقدیروتشکرمینمایم

      پاسخ ها

      • بردیا

        مفت خوری و چاپلوسی که نشونه ظاهری نداره با این جور فضولیها و نفرت پراکنی ها میشه ادمهای چاپلوس و خرفت رو شناخت ،

    • بدون نام

      آقای علی مطهری ای کاش دربصیرت شباهةٌ مّایی به پدر داشتی

    • بدون نام

      حرف حق زده اقای مطهری...

    • بدون نام

      هرکس نبایدتوکاردیگری دخالت کندوهیچ کس حق نداردبه جای ملت ایران حرف بزنه ملت ایران خودش زبان دارد

    • اسماعیل اسکندری

      نماینده باغیرت تهران علی مطهری درود

    • بدون نام

      شما دانشجویان جهاد دانشگاهی ویا سپاه پاسداران ودلیر مردان جایگاه رفیع خودشانرادر جامعه ویا پیشمردم دارند ولی آقای مطهری از طرف مردم که رای دادند وکیل مردم هست وباید اظهار نظر کند

    • حمید

      مطمئنا آقای مطهری نظر مردم را گفته اند
      همچنین نظر ایشان یک نظر عقلی و مطابق با آیات قرآنی است که توصیه می کند که پیشنهاد صلح را بپذیرید حتی اگه می دانستید دشمن دارد حیله می کند
      ایشان همانند پدر بزرگوارشان شجاع و مدافع حق می باشند.
      اما شما را نمیدانم از چه جانبی دارید حرف می زنید؟

    • بدون نام

      درود بر سردار رشید ایران
      لعنت بر خائنین مملکت
      و احسنت بر دانشجویان با بصیرت

    • بدون نام

      من نمیدونم حالا خود این دانشجو زمان انقلاب و جنگ کجا بودن که حرف از آدم های اتقلابی میزنند. حتی اینا هم برادخودشون از طرف مردم حرف میزنند. من نمیدونم چرا تو ایران همه مسئولین به جای مردم حرف میزنند.

    • بدون نام

      اگه کامل میخوندین انقدر مغرضانه حرف نمیزدید. یعنی واقعا فکر کردید ترامپ به فکر ایرانه؟ شماها که انقدر ادعا دارید چرا انقدر ساده لوحید آخه

    • بدون نام

      درود بر آقای مطهری

    • بدون نام

      کارمند هستند یا دانشجو ؟ ۴۰ ساله در دانشگاه مقر دارند !

    • یار دبستانی

      این بی سوادان که نام دانشجو رو یدک میکشن همون دلواپسان هستند به شکلی دیگر فقط خدا میدونه از اینها چه کارهایی ساخته است از حمله به سفارت تا سنگ زدن ودنبال کردن تاکسی حامل دکتر مطهری

    • بدون نام

      فقط شما بصیرت دارید !!!!!نه تجربه زندگی دارید ونه درد مردم را می فهمید .از این حرفهای شما نه مشکل بیکاری حل میشود ونه مشکل پنجاه درصد مردم بی بضاعت کشور.خجالت بکشید واینقدر در فضای تخیلی خودتان حبس نشوید.

    • م

      این دوست عزیزمون از اون دانشجویان متعصبی هستن که فکر میکنن هر کس توی این نظام سهمی از مسولیت داره باید بلندگوی نظام هم باشه.نخیر عزیز من اشتباه میکنی اشتباه در اشتباه......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این‌مطهری‌هم‌شده‌نخودهراشی‌بابااین‌همه‌نماینده‌هست‌چرا‌هیچ‌کدام‌اینهمه‌خودشونوقاطی‌هرمسئله‌ای‌نمیکنند.باباول‌کن‌.....

    • علی

      بخدا دانشجو واقعی این افکارو نداره اینها دانشجو نیستن یه مشت بیسواد هستن بابا خفه شدیم به خاطر این افکار داره منفجر میشه مملکت

    • AZIm

      واقعا کنه اقایی مطهری در مورد فرمانده سپاه درست گفتن
      ...

    • بهزاد

      هیف و صدهیف که شهید مطهری چنین اولادی دارد درود بر سپاه پاسداران

    • بدون نام

      شما دانشجویان جهادگر لطفا کاسه داغتر از آش نشید حق با نماینده ما آقای مطهری است نماینده ما حرف دل ما ملت را میرند وهر کس در جایگاه خودش ونباید کار ها را از این خرابتر کرد

    • بدون نام

      حالا خوبه در اقلیت هستید وقلدر مابانه حرف میرنید اگر در جایگاهی بودید چکار می کردید درود بر وکیلمان آقای مطهری

    • بدون نام

      این چرندیا چیه دیگه امریکا خیانتکار است تا اخرین نفس ایستادییم وثابت میکنیم ایرانی هستیم وایرانی میمانیم وتن به ذلت نمیدهیم

    • کاسب برجام

      موشکهای سپاه هم ربطی به مطهری نداره دخالت نکن!!!

    • بدون نام

      اینا همش بحث و دعواهای زرگری و تنش زرگری واسه مردم تا اگه چیزی مونده چپاول کنند وگرنه سر همشون تو یه آخوره

    • بدون نام

      اینها واقعا دانشجو بوده اند . برای کشوری که شعور دانشجویانش در این حد باشد فقط متاسفم

    • بدون نام

      شما هم به جاهایی وسلید در غیر این سورت همانند بقیه یعنی اکثر مردم فکر میکردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج