۷۵۴۳۲۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

تغییر قوانین پولی آلمان برای ممانعت از انتقال پول به ایران

وال‌استریت ژورنال می گوید مقامات آلمانی با اصرار فرستادگان دولت آمریکا قانع شده‌اند که قوانین پولی خود را به گونه‌ای تغییر دهند که جلوی انتقال ۳۰۰ میلیون یورو از هامبورگ به ایران گرفته شود.

خبرگزاری فارس: یک روزنامه کثیرالانتشار آمریکایی مدعی است که دولت آلمان در صدد تصویب قوانینی است که نقل و انتقال پول به ایران را ممنوع می‌کند.

آنطور که وال‌استریت ژورنال خبر داده، هدف ابتدایی این قانون، جلوگیری از انتقال میلیون یورو پول نقد موجود در یکی از بانک‌های هامبورگ است؛ چندی پیش مقامات آلمانی گفتند که ایران برداشت این پول از حساب خود در بانک «ایران-اروپا» را خواستار شده است. این بانک متعلق به ایران است.

مقامات آمریکایی به وال‌استریت ژورنال گفته‌اند که پیش‌نویس قانون جدید که توسط کارشناسان بانک مرکزی آلمان تهیه شده، به گونه‌ای است که حتماً جلوی انتقال این ۳۰۰ میلیون یورو به ایران را خواهد گرفت. بانک مرکزی آلمان، بدون اشاره به علت تصمیم خود برای اعمال این تغییرات در قوانین پولی آلمان، اصل خبر تغییر قریب‌الوقوع قوانین را تأیید کرده است.

وال‌استریت ژورنال مدعی است که این تغییر در قوانین پولی آلمان، نتیجه مستقیم لابی فرستادگان دولت آمریکا و هدفش، جلوگیری از انتقال پول از آلمان به سمت ایران است.

این قانون جدید از ۳ شهریور (۲۵ اوت) اجرایی می‌شود و آنطور که در پیش‌نویس آمده، جلوی انتقال‌های مالی‌ای که «تهدیدی است برای روابط مهم با بانک‌های مرکزی و موسسات مالی کشورهای ثالث» را می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درکمترین قیمت که یور را ۶۰۰۰تومان حساب کنیم میشود ۲۰۰۰ملیارد جلل خالق خدا ویران کن ایران را ما که چیزی از دست نمیدهیم دشمن دشمن نکنید نه امریکا نه اسراییل دشمن ما نیست دشمن ما مسئولین انقلابی و و عوامفریب هستند مردم بیدار شوید از ویران شدن نترسید چون ایران ویرانه است در خرابی ما چیزی نداریم باید ویران کنیم تا اباد شود یا علی مدد هر کس به اندازه توانایی خودش قد علم کند

    • دیدبان

      خسته نباشید .!!!!

    • بدون نام

      بهتر .... چون اگر میرسید ایران ناپدید میشد

    • بدون نام

      ان پول هم به ایران بیاید بین مسئولان تقسیم و اگر چیزی هم از ان باقی بماند .....

    • فلاحتی

      چقدر خوب،جایی که منافع من ایرانی در نظر گرفته نمیشه ،و حضرات با گردن کلفتی میدوزدن و هر کجا که دلشون بخواهد خرج میکنن همون بهتر که هیچ ارزی وارد کشور نشه ،خدارو شکر

    • بدون نام

      تا کی امریکا با ایران دشمنی خواهد کرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج