۷۵۴۴۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تبریزی می‌تواند جزو بازیکنان کلیدی استقلال باشد

دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: تبریزی بازیکن خوب و کارآمدی است و می‌تواند به بازیکنان کلیدی استقلال تبدیل شود.

خبرگزاری میزان: پرویز برومند در خصوص بازی استقلال برابر ذوب‌آهن در هفنه دوم لیگ‌برتر اظهارداشت: باید اعتراف کرد بازی تماشاگر پسندی را از هر دو تیم شاهد بودیم و هر دو تیم بهترین نمایش خود را نشان دادند.

وی در خصوص خرید بازیکنان خارجی جدید در استقلال گفت: شناختی از نیومایر بازیکن آلمانی تیم ندارم، اما همام بازیکن خوبی است و در گذشته هم پرسپولیس به دنبال او بود. استقلال در حال ترمیم نقاط ضعف خود با بازیکنان خارجی جدید است و این کار را به درستی انجام می‌دهد.

دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص حضور مرتضی تبریزی در استقلال تصریح کرد: تبریزی بازیکن خوب و کارآمدی است و می‌تواند به بازیکنان کلیدی استقلال تبدیل شود. امیدوارم همانطور که در ذوب‌آهن بسیار خوش درخشید، در استقلال هم بسیار خوش بدرخشد منجر به موفقیت تیم شود.

وی در خصوص میزان آمادگی وریا غفوری اظهارداشت: وریا بازیکن بسیار لایق و آماده‌ای است و توانست بعد از جام‌جهانی خودش را بازپروری کند و در اوج باقی بماند، حیف برای تیم ملی که این بازیکن را در جام جهانی در اختیار نداشت. امیدوارم این بازیکن در در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد و خوش بدرخشد.

دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص اقدامات مدیران قبلی استقلال و روی کار آمدن مدیریت جدید خاطرنشان کرد: اوضاع در استقلال خوب نیست و نیاز به زمان دارد تا همه چیز به حال اولش برگردد، مدیران قبلی هر چیزی که بوده است را خراب کردند.

نحوه قرارداد بستن بدون آینده‌نگری و بدون فکر با بازیکنانی مثل تیام و جباروف نتیجه‌اش این می‌شود که این افراد بدون داشتن تعهدی از استقلال بروند. برای مدیریت قبلی که دل هواداران را شکست و هزینه‌های گزاف به باشگاه تحمیل کرد تاسف می‌خورم. خوشبختانه فتحی یک فرد کاربلد، مدیر توانا و فوتبالی است و می‌تواند مشکلات را در طول زمان حل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج