۷۵۴۷۹۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

نظر جهانگیری درباره رویداد همدان ۲۰۱۸

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های ملی کشور باید برای معرفی همدان تلاش کنند، گفت: رویداد همدان ۲۰۱۸ فرصت مغتنمی برای معرفی ایران به جهان است.

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ بعنوان پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی که عصر امروز برگزار شد با اشاره به اهمیت این رویداد، گفت:

رویداد همدان ۲۰۱۸بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی فرصتی کم نظیر برای معرفی بهتر و مناسب تر تاریخ، تمدن و فرهنگ ایرانی به جهان است.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه استان همدان از ظرفیت ها و مزیت های متعدد گردشگری و تاریخی برخوردار است،‌ خاطر نشان کرد:

آثار تاریخی و فرهنگی، مشاهیر و صنایع دستی همدان از جمله جاذبه های فراوان این استان در حوزه گردشگری است که لازم است همه دستگاه های ملی کشور برای معرفی این ظرفیت ها اقدامات ویژه انجام دهند.

وی همچنین از وزارت امور خارجه خواست نقش فعالی در این زمینه ایفا کند تا از این فرصت بوجود آمده استفاده مطلوب در جهت دیپلماسی فرهنگی و معرفی ایران در سطح بین الملل صورت گیرد.

جهانگیری همچنین با تاکید بر اینکه یکی از جهت گیری های اصلی توسعه کشور، توسعه گردشگری است،‌ افزود: ایران از جاذبه های فراوانی در بخش گردشگری برخوردار است و رویداد همدان ۲۰۱۸ نه تنها برای این استان بلکه می تواند برای کل ایران فرصت مغتنمی در جهت معرفی ظرفیت های گردشگری باشد.

جهانگیری افزود: جاذبه های تاریخی همدان بسیار زیاد است به گونه ای که حتی برخی مردم ایران نیز با آثار تاریخی و مشاهیر این استان آشنایی ندارند.

این فرصت خوبی است تا با برگزاری مناسب این رویداد بین المللی علاوه بر معرفی همدان در سطح بین الملل،‌ اطلاع رسانی دقیقی در خصوص مشاهیر و آثار تاریخی و فرهنگی همدان به مردم کشور انجام شود.

معاون اول رییس جمهور با تاکید براینکه صدا و سیما و رسانه های دیگر نیز در این زمینه مسئولیت و رسالت سنگینی بر دوش دارند، از آنان خواست تمام تلاش خود را بکار گیرند و با حداکثر ظرفیت خود برای معرفی هر چه بهتر همدان و برگزاری مناسب رویداد همدان ۲۰۱۸ تلاش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرگ بر امریکا

      واقعا وقتی این را میبینم دیگر نمیخواهم در ایران باشم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج