۷۵۵۰۷۸
۳۰ نظر
۵۰۰۵
۳۰ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش دولت به ناآرامی‌های اخیر در چند استان

سخنگوی وزارت کشور درباره ناآرامی‌های اخیر گفت: واکنش عاقلانه به مشکلات اقتصادى نه پاک کردن صورت مسئله است و نه دامن زدن به آن، بلکه در این مقطع حساس، حفظ آرامش، وحدت و انسجام در بین اقشار مختلف مردم با یکدیگر، مردم با مسئولان و در بین مسئولان و نهادها از ضروریات است.

خبرگزاری ایلنا: سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در پی انتشار برخی دعوت‌ها در فضای مجازی برای تجمعات غیر‌قانونی گفت: در یک ماه گذشته ده‌ها دعوت تحت عنوان اعتراض به گرانی و وضعیت معیشتی در فضای مجازی و در سطح وسیع منتشر شد که عمده آنها منشاء خارجی داشته است اما توسط افرادی در داخل و در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

سامانى افزود: منتشرکنندگان این گونه پیام ها، انتظار داشتند این موضوع در شهرهای زیادی با اقبال مواجه شود ولی در عمل شاهد وقوع موارد معدودی از تجمعات بودیم به نحوی که در چند شهر افراد تحت تاثیر فضاسازی‌های صورت گرفته و با توجه به مشکلاتی که از نظر اقتصادی وجود دارد در این تجمعات غیر‌قانونی شرکت کردند.

سخنگوى وزارت کشور تاکید کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته اگر چه تعدادی از افراد معترض برای بیان مشکلات اقتصادی حضور یافتند اما عناصر اصلی و محرک عمدتاً افرادی هستند که اعتراض آنها مسائل و مشکلات اقتصادی نبوده بلکه با استفاده از شرایط ایجاد شده در زمینه‌های گرانی و معیشتی به دنبال ایجاد آشوب و نهایتاً تشدید همان مشکلات معیشتی و نارضایتی هستند.

سامانى با اشاره به تدابیر اتخاذ شده و درایت شوراهای تامین و نیروی انتظامی تاکید کرد: نهایت اهتمام براى اینکه اینگونه تجمعات با حداقل تنش و از راه گفتگو کنترل شود به عمل مى آید.

وى در ادامه تصریح کرد: در بعضی از مواقع که متاسفانه برخی از سوء استفاده کنندگان قصد تخریب اموال عمومی و مراکز حساس را داشته باشند در چارچوب قانون برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت کشور ضمن تشکر از مردم فهیم، صبور و هوشیار میهنمان، بر سیاست وزارت کشور مبنی بر پیگیری مطالبات از طریق مجاری قانونی و ایجاد بستر مناسب برای گفتگو تاکید کرد و افزود: مسئولان کشور به جد در پی رفع مشکلات معیشتی مردم و ایجاد ثبات اقتصادی هستند و گفتگو، مفاهمه و حفظ آرامش، پیش شرط ثبات و توسعه کشور خواهد بود.

سامانى تاکید کرد: واکنش عاقلانه به مشکلات اقتصادى نه پاک کردن صورت مسئله است و نه دامن زدن به آن، بلکه در این مقطع حساس، حفظ آرامش، وحدت و انسجام در بین اقشار مختلف مردم با یکدیگر، مردم با مسئولان و در بین مسئولان و نهادها از ضروریات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بطور کل از دید دولتمردان مملکت هر اعتراضی توی کشور منشا خارجی داره و بجای پاسخگویی باید سرکوب بشه!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود این دولت مشکوک میزنه .چطور ممکنه قبل از برگشت تحریم ها و در عرض چند ماه یهو اقتصاد کشور به چنین روزی بیافته .....

      • بدون نام

        امربه معروف ونهی از منکر را ملت ستمدیده قهرمان ایران کلید خورد

    • بدون نام

      گرانی ریشه مردم خشک کرده چه بیگانهی چه کشکی چه خارج کشوری ملت ایران بچه های پیش دبستانی نیستندکه گولشون بزنیدهمه دیگرازخواب زمستانی بیدارشده اندشکمت سیره خبره گرسنه نداری چلغوز..

    • علیرضا

      ناموسا رو نیست که سنگ پای قزوینه
      بابا بسه دیگه تا کی قراره بگین منشا خارجی خارجی بابا بسه دیگه تا کی باید خون مردمو به جوش بیارید

    • احمد

      ای نامردا فکر کردید مردم خرند. یعنی شما نمی دونی گوشت مرغ ۳ هزار تومانی شده ۱۱ اونوقط مردم از خارج بلند شدن هان

    • بدون نام

      یقین کن ۱۷ملیون که الان ۳برابرمخالف سرسخت دولت مکاران اماده هرگونه اعتراض به دولت پوشالی وناتوان روحانی صرفابه احترام رهبری عزیزارام ونجابت به خرج می دهیم امرولایت برقلبهاست وگرنه روزی شماها را محاکمه خواهیم نمود چون در بین مردم نیستید فعلا برعصای مراد سوارید تا بموقع ...

      پاسخ ها

      • آ زاد

        معلومه که تو رفاهی وگرنه ....

    • بدون نام

      آقا شماها خیلییییی خوبید ... و اونها که صدا میدند همه بدند .... همه اجنبی اند ...

    • عنقا

      شما که دارین به ریش ملت میخندین براتون مهم نیست باشه از نظر شماهمه چی به خارج ربط داره واقعا اخر این برنامهای گرانی به کجا میخوادبره بخدا ارامش شما ازادم گرفتین سال داخل شده

    • عنقا

      شما که دارین به ریش ملت میخندین براتون مهم نیست باشه از نظر شماهمه چی به خارج ربط داره واقعا اخر این برنامهای گرانی به کجا میخوادبره بخدا ارامش شما ازادم گرفتین سال داخل شده

    • بدون نام

      این مقطع حساس کی تموم میشه اخرش میشه بکی وزیر

    • بدون نام

      گرانی دلار و امثال آن کار دولت بود که کسری بودجه شو جبران کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی ای شیب ملایمش پاره امون کردخدارحم بکنه به شیب تندش

    • بی نام

      درست میگوید از خارج از کشور ساماندهی می شوند ولی مردم نه بلکه شما منافقین که چنین شرایط سختی را بوجود آوردید و در حال ریختن آب در آسیاب دشمنان هستید.

    • مرتضی

      یک معذرت خواهی این قدر سخت نیست

    • بدون نام

      خدا وکیلی حالا که حسابهای بانکیتان پر شده فکری به حال مردم کنید.انصاف داشته باشید 90% ببرید 10% به مردم بدید.دیگه کس تجمع نم کند

    • بدون نام

      چرابایداوضاع اینقدگندباشه که مردم تجمع کنن ؟آخه آدمای ناحسابی مردم گشنه ان !!میفهمید گشنه !!!!!!!شما که شکمتون سیره وهمه چیزتون روبراه ...

    • بدون نام

      بدون نام 16 07 مردم از همه مسئولان ناراضی ان اونی هم ک دستش برسه و نخواد جلوی اینها رو بگیره خودشم با اینها همدست محسوب میشه کسی از مسئولان رو از این وضعیت مبرا نکن مردم با همه افراد مخالفن

    • بدون نام

      فقط با وعده دروغ سر ملت گرم کردن هیچی درست نمیشه داریم روز بروز گرسنتر میشیم

    • بدون نام

      سازماندهی این مملکت ازاول خارجی بوده چون هراتفاقی به ضرر ملت بوده آقایون هرحرفی میزنند پیشاپیش مایه اش را میگیرند وخودراکاسه داغترازآش نشان میدهند وهیچ تخصصی غیرازعوام فریبی دروغپردازی ندارند.

    • ا

      قدر امنیت و سلامتی را بدونیم و مسولین هم به فکر معیشت مردم باشند اما خیلی خیلی سریع .تا کار از کار نگذره.

    • احمدرضاشیری

      ملت عزیز فکر کردید دولت برای افزایش ارزش ریال قدمی بر می دارد . تجمع فقط اوضاع را بدتر می کند . و بهونه ای می شود برای سقوط بیش تر ریال کلا دولت ، ملت را در نظر نمی گیره فقط ایران مال ژن های به اصطلاح درجه ۱ است .

    • بدون نام

      جناب آقای سامانی ݥاداریم ازگرسنگی می میریم و میگیم آقایان مسوولین رییس محترم جمهور نمایندگان عزیز سفره هامون خالیه شرمنده زن وچه هامونیم آنوقت شمامی فرمایید منشاخارجی داره کدوم منشا کدوم خارجی ازدی ماه سال گذشته داریم میگیم اقایان به دادمردم برسید حدود هشت ماه گذشته ولی چه اقدام کارگشایی انجام شده شمامطمین باش هیچ دشمنی درکارنیست شکمهامونوسیرکنید اگرکسی حرف ویا رفتارغیرمعقولی داشت خودملت فهیم جواب آنها را خواهند داد

    • بدون نام

      پس مردم ا ز وضع مو جود هیچی نگن...

    • بدون نام

      حتااگریک نفرناراضی باشه بایدازخدابترسید

    • رضا

      بقران قسم دروغ میگویدکه مردم ازتون راضی هستن .من ازهمتون متنفرم .وخداازتون نگذره که کورشدیدووضع وفلاکت وبدبختی مامردم مظلوم وگشنه رونمیبینید....

    • میلاد

      از زمانی که یادمون میاد شما فقط وعده دادین که انشاالله دولتمردان در تلاشند که این وضع بد اقتصادو درست میکنند .حالا کی شاید انقلاب مهدی

    • مهدی ابادی

      به این آقای سخنگو وزارت کشوربگوئیدهربچه نابالغی هم می فهمدکه دشمنان ایران ازهرناآرامی درداخل کشورحمایت می کنندبسااینکه ماهم ازهرناآرامی درکشورهای دیگربه نفع خوداستفاده می کنیم اماازاین مرفهین بی درددروزارت کشوربایدپرسیدشمادرطول چهل سال بعدازانقلاب چه گلی برسرمردم مظلوم بی دفاع که هیچ شورای تامینی ندارندازانهاحمایت کندریختید.شمااصلاکجادردرامی فمیدبنده به عنوان یک ایثارگرکوچک درشهرستان ۶الی ۷ماه درخواست ملاقات بامعاون استاندارراداشتم آخرهم وقت ندادند!!!آنوقت این آدم به عنوان سخنگوی وزارت کشورمی گویدمابفکر حل مشکل مردم هستیم!!!شمابه فکرافزایش حقوق های خودتان ورفاه اهل وعیال خودباشیدکافی است ،اگربرای مردم فکرکنید شایدگورستان ازافکارامثال شماتوسعه داده شود!!

    • بدون نام

      میگید ممکنه در اعتراضات مردم به گرانی ممکنه ضد انقلاب سو استفاده کنه یعنی ضد انقلاب در تمام شهرهای ما حضور دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج